Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Dajana Junkerholweg 14

Recommended Posts

Gæst

Så fik jeg endelig fat i denne godte, har været på ønskelisten et stykke tid :!:

De fleste af billederne har nogle år på bagen..... Det billede med rosen, er dog nyt, og er sådan hun ser ud idag.... 20 er hun ikke..... 25 har hun passeret.... 30 er hun nok tæt på, uden at være overskredet. Hun er en lille bitte smule buttet idag

50 euro 30 min

Mødte hende i opgangen, hvor hun var på vej ud og lufte sin Britney Spears hund....... Hun spurgte om jeg var på vej ind til hende? Hun virkede rigtig sød, så sagde, hvis muligt ja.....Det fik jeg så lov til.

Hun spurgte om jeg ville i bad, men det havde jeg næsten lige været, så ikke nødvendig..... ville dog godt lige hurtig låne toilettet og lige nette mig lidt. Da Jeg kom ud, stod hun der helt nøgen, med et stort smil.... jamen altså, tror det her bliver godt :!:

Hun sagde jeg kunne tage tøjet af, hun skulle lige hurtig i bad.... Hunden placerede sig med det samme i stolen ved siden af mit tøj og kiggede på mig. Ja jeg hader denne her ventetid, hvor man står mere end klar og bare venter på pigen. Så begyndte at snakke lidt med kræet :)

Da hun kom tilbage, fangede hun opmærksomheden igen..... mig over til hende, hvor det blev til en del stående kælen og til min forbløffelse også tungekys. Hold da op hun var varm...... Fik hende lokket med i sengen, hvor kræet hoppede og ville deltage..... Den blev dog sat ned i kurven igen. Men det accepterede den da ikke, så den sprang op i sengen igen hehe..... Her prøvede jeg at hjælpe med at fange den, men sådan en Britney Spears hund er dælme hurtig. Dajana sagde prøv at stå stille, så falder den til ro :) Det lykkedes...... og den fik lov at blive i sengen

Vi begyndte nussede lidt, fik lov at give hende erotisk massage, hvilket hun var vild med, så hun havde på ingen måde travlt med at komme igang med BJ, tværtimod.

Under massagen, fortalte hun.... ingen slikke fisse, ingen finger op... hun mumlede lidt om en årsag, som jeg ikke lige fik fat i, da jeg var travlt optaget af brysterne. Så ved faktisk ikke om det kun var pågældende dag eller altid.

BJ placerede hun sig mellem benene, fik dog hende til at komme tættere på, så jeg kunne pille. Ok BJ, men langt fra super. Kunne ikke få hende lokket ovenpå i sexen :? Ville ellers gerne have set min pik glide op i hende og hendes bryster hoppe.... Nå det må være missionen til næste gang, at få hende lokket til det.

Det blev en lang gang missionær, det kørte sgu godt, hun lå rigtig godt til det, og hun virkede rigtig tilfreds.... (hun holdte meget fast i mig)

Bom finale.... og en pige, der ikke steg ud af sengen??? næhhh hun tørrede mig af..... så lå vi og hyggesnakkede og lidt massage og sådan..... Det ringede på døren.... den halve time var for længst gået, så tænkte hun kunne bare smide mig ud på lokummet med mit tøj, og lukke den næste ind, så kunne jeg bare liste af ved lejlighed. Hun åbnede døren nøgen, ikke bare på klem, men ret meget, så manden udenfor må have fået et smil på læben :P Der er optaget sagde hun og lukkede igen...... og kom over til mig i sengen og hyggede videre.

Til sidst røg jeg i bad, da jeg kom ind igen, var hun var at tænde lys...... stillede mig bag hende og tog hende lidt på røven. Hun lænede sig op af mig og sagde "Du bist eine schöne Mann"...... ja jeg er ikke altid så god til at læse kvinders signaler, men tog det som en opfordring til at tage hende på brysterne.

pigen 6 ud af 10

sex 4 ud af 10

gnist 10 ud af 10

kemi 200 ud af 10

det rundt om (snak m.m.) 10 ud af 10

Det har været nogle af de bedste 50 euro jeg har givet ud i Flensborg, virkelig en super pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Teksten er lige blevet rettet noget...... fandt ud af, computeren havde indsat indlægget og ikke bare gemt det som kladde..... som ellers var meningen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Teksten er lige blevet rettet noget...... fandt ud af, computeren havde indsat indlægget og ikke bare gemt det som kladde..... som ellers var meningen ;)

Så er du heldigere end mig - hele mit indlæg til en anmeldelse forsvandt og da jeg skrev det på ny og ellers havde oprettet en kladde, forsvandt sidste halvdel igen på mystisk vis - øv øv :evil: Forstår ikke rigtig hvordan det foregår det med indlæs kladde og ret/rediger - for lige pludselig får jeg gemt 2 udgaver af den samme kladde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har også prøvet et langt indlæg er forsvundet i et stort it hul :)

Det må helt sikkert være en softwarefejl :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Det må helt sikkert være en softwarefejl :lol:

Ja helt sikkert. Så vi må bare vente på der kommer en Lidelligfyr Ver.1.2 og så håbe på denne udgave er bedre. :mrgreen::mrgreen::mrgreen::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det kunne være rart, hvis computernørderne kom lidt op i gear, og udviklede noget der bare funkede :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet et langt indlæg er forsvundet i et stort it hul :)

Det må helt sikkert være en softwarefejl :lol:

Tror jeg har fundet fejlen - når man trykker gem kladde - popper der en menu op med at når man gemmer kladden forsvinder al formatering - er du sikker på du vil gemme nu ja/nej - overser man denne menu og f.eks klikker på nye indlæg el.lign - så er det bare goodbye til ½ times skriveri - kunne denne menu ikke bare undværes - når jeg trykker gem - så er det selvfølgelig fordi jeg vil gemme - ikke så megen fikkumdik med det.

Men har fundet ud af, at når jeg er begyndt på en anmeldelse el. lign. - så er det en god ide at gemme den, når man f.eks. har skrevet i 5 min. - fordi så går dette i hvert fald ikke tabt :D Nogle skriveprogrammer kan indstilles til f.eks. at gemme hver 10. minut - og det kunne måske være en idé at få inkorporeret i EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er du heldigere end mig - hele mit indlæg til en anmeldelse forsvandt og da jeg skrev det på ny og ellers havde oprettet en kladde, forsvandt sidste halvdel igen på mystisk vis - øv øv :evil: Forstår ikke rigtig hvordan det foregår det med indlæs kladde og ret/rediger - for lige pludselig får jeg gemt 2 udgaver af den samme kladde.

Hvis du, når du skriveret indlæg/beretning først laver det i Word samt gemmer det i en mappe på din computer, kan du altid redigere i det som du ønsker, og når du er tilfreds så markerer + kopierer det, derefter placerer du det hvor du ønsker.

Derefter tryk udfør.

Vupti så er den klaret.

Venligst :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst Liderlig fyrs beretning, måtte jeg også prøve godten. Beskrivelsen passer meget godt.

Hun var ude og lufte det rotteagtige væsen hun kalder en hund, så jeg skulle ringe når jeg ankom, så ville hun komme hjem. Hun var dog kommet ind da jeg ankom.

Vi aftalte en halv time 50 euro.

Dajana smuttede ud på badeværelset og jeg smed kludene.

Kræet stak hele hovedet ind i en af mine sko og skubbede den rundt på gulvet. Godt det ikke var mine træningssko, så var der blevet stor sorg i lejligheden.

Dajana kom tilbage helt nøgen og jeg gik ud på badet for at vaske kronjuvelerne. ( jeg havde været i bad en time tidligere)

Vi startede med stående gulvøvelser og gode tungekys, herefter over på sengen, igen en masse nusseri før jeg fik gummi på og hun begyndte på det franske, det var langt fra det dårligste jeg har oplevet.

Herefter red hun mig, dog ikke særlig længe eller særlig hurtigt, måske har hun lidt problemer pga. hendes korte ben og min ret brede hofte. Vi måtte om i misionæren. Under hele seansen var hun meget medlevende, krammede og kyssede meget, rigtig kærestesex.

Da jeg havde leveret lå vi rigtig længe og nussede og snakkede i sengen.

Kræet havde hele tide ligget i det ene hjørne af sengen uden at man lagde mærke til den.

Lige som LF. skriver er det de bedste 50 euro jeg har brugt i Flensborg.

Ude på gaden sjekkede jeg min telefon der var gået 63 min. fra jeg kom til jeg stod på gaden igen.

Gentagelsesfaktor: Uden for kategori

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Dejana igår som følge af denne positive tråd om hende.

Hunden var lukke inde i et rum ved siden af, så den var der styr på.

Hun er i rigtig godt humør og jeg er åbenbart dagens eneste kunde..!

Hun har lidt ekstra kilo på kroppen og har efter egne ord født 6 børn !!!!! :shock:

Men det var super dejligt at være sammen med Dejana. Hun er smilende og glad og ikke mindst fræk.

Startede med lidt massage til hende, herefter spansk imellem hendes store bryster. Hun sagde jeg skulle skyde den af imellem dem som afslutning lidt senere. Jeg havde ikke noget at indevende imod det tilbud ;)

Dejana blev taget i missionær, doggy, sideliggende , hun red mig cowgirl og reverese hvilket hun var rigtig god til :) Sideliggende var super intens og tæt på rigtig GF sex fordi Dejana er så nærværende.

Til sidst fik jeg besked på at stående missionær ved sengekanten var sidste stilling og så skulle jeg komme.

Først lidt hurtigt handjob og så ellers afslutning mellem hendes super fine bryster...

Jeg gav Dejana 60 euro for denne super omgang. God tid og god sex ...

Til sidst fik jeg lov at hilse på hunden :)

Dejana er bestemt et besøg værd igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...