Hop til indhold
Frederik82

Boom i kønssygdomme

Recommended Posts

https://www.bt.dk/samfund/de-unge-har-ikke-holdt-afstand-klamydia-stiger-under-corona

https://www.tv2lorry.dk/koebenhavn/trods-corona-stiger-smitte-med-gonorre-fortsat-isaer-koebenhavnere-rammes

Husk kondom venner ;) Så slipper I for at skulle udtænke en masterplan til at bortforklare overfor konen hvorfor der er piller i hendes smoothie. 

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil håbe at hver enkelt er klar til at tage ansvar for egne handlinger. Endda uden hjælp fra moralens vogter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil håbe at hver enkelt er klar til at tage ansvar for egne handlinger. Endda uden hjælp fra moralens vogter. 

Ja det ville være skønt :) Any day now.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Frederik82 skrev, 1 time siden:

https://www.bt.dk/samfund/de-unge-har-ikke-holdt-afstand-klamydia-stiger-under-corona

https://www.tv2lorry.dk/koebenhavn/trods-corona-stiger-smitte-med-gonorre-fortsat-isaer-koebenhavnere-rammes

Husk kondom venner ;) Så slipper I for at skulle udtænke en masterplan til at bortforklare overfor konen hvorfor der er piller i hendes smoothie. 

God dag.

Det kunne vel også været din kone, der mosede piller i din hakkebøf!

Står der ikke at det 30-39 årige mænd (homoseksuel primært) og yngre  kvinder i start tyverne.

Det er ikke mit indtryk at det er majoriteten der kører bareback herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Frederik82 skrev, for 1 time siden:

Husk kondom venner

Jeg tror det er nytteløst at fortælle herinde, da 90 % herinde gør det uden, er mit indtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 41 minutter siden:

90 % herinde gør det uden, er mit indtryk.

Det tror jeg ikke, men puha, det bliver en lang diskussion, for ligesom dig, har jeg absolut intet belæg for min påstand... ;)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Pinkman skrev, for 12 minutter siden:

Det tror jeg ikke, men puha, det bliver en lang diskussion, for ligesom dig, har jeg absolut intet belæg for min påstand... ;)

Hvis man laver et estimat, sådan ud fra det totale antal tråde, og sidestiller med antallet af tråde der efterspørger uden, og antallet af anmeldelser af gp er der tilbyder det uden, så er mor Karen så godt som en sten ...... tror bestemt ikke at det er et flertal der rider uden sadel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 15 minutter siden:

Hvis man laver et estimat, sådan ud fra det totale antal tråde, og sidestiller med antallet af tråde der efterspørger uden, og antallet af anmeldelser af gp er der tilbyder det uden, så er mor Karen så godt som en sten ....

Gods debathumor! Den vil jeg stjæle til fremtidig brug.

Den flittige skrev, 1 time siden:

da 90 % herinde gør det uden,

Mener du 90% konsekvent gør det? Er det så, jf. lillemor-doktrinen, ikke underligt at alle tråde der antyder det, bliver afsporet af folk der brokker sig over sex uden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Advarsel skrev, for 55 minutter siden:

Gods debathumor! Den vil jeg stjæle til fremtidig brug.

Mener du 90% konsekvent gør det? Er det så, jf. lillemor-doktrinen, ikke underligt at alle tråde der antyder det, bliver afsporet af folk der brokker sig over sex uden?

Når jeg taler med de piger jeg besøger, så fortæller de at de bliver kimet ned hver dag, af mænd der efterspørger uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom vi er anonyme overfor hinanden her, så er mange alligevel kendt af nogle af pigerne. Desuden har vi et "ry", som vi helst ikke vil have griset til.

Derfor tror jeg, at en del måske putter med alt det "uglesete", de også gør, for ikke at miste deres status som "de gode". Tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 6 timer siden:

Desuden har vi et "ry", som vi helst ikke vil have griset til.

Det løb er kørt...

Jeg er pisse irriteret over man kan få kønssygdomme af at have sex. Jeg synes det er en lorteregel og en unfair straf for noget som ellers er så sjovt. Jeg vil gerne klage.     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 22 timer siden:

Når jeg taler med de piger jeg besøger, så fortæller de at de bliver kimet ned hver dag, af mænd der efterspørger uden.

Ja, men det siger jo ikke noget om tendensen blandt brugere herinde, eller om tendensen blandt kunder generelt. Det kan fx forklares med at dem der efterspørger det ringer rundt til alle og derfor fylder mere i opkaldene end deres gruppe-størrelse kan forklare - netop fordi de får flere afslag. Når man ikke får afslag, så ringer man jo ikke til den næste.

Brutus skrev, for 22 timer siden:

Derfor tror jeg, at en del måske putter med alt det "uglesete", de også gør, for ikke at miste deres status som "de gode". Tror jeg.

Mao. "der er mange hyklere". Jeg er sådan set enig i den vurdering. Men jeg tror nu mere at hyklerne holder kæft, end at de ligefrem moraliserer mod købesex uden. Det forklarer at der så relativ sjældent er anmeldelser af de gp, der tilbyder det - selvom man som kunde kan vælge at bruge beskyttelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lucullusb skrev, for 1 time siden:

Starter vi en underskriftskampagne? Jeg er ombord! 

Count me in. Og når vi alligevel er igang. Jeg vil også klage over at whsky tillades have så mange bivirkninger. Man kan jo tilmed blive alkoholiker af det. Det er også en unfair straf for noget som er så godt og gør så godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg er helt enig! Jeg synes da det er aaaalt for langt ude at vi skal være nødt til at risikere både kønssygdommer, tømmermænd og cancer hver gang vi forsøger at forbedre tilværelsen ved at nyde en god whisky og cigar imens vi er glade modtagere af en øko-blowjob! 

Jeg stemmer for at addressere våres klageskrift direkte til Mette, og forlange at hun straks får lavet et forbud for alle disse uønskede bivirkninger. Hun er da ellers glad for at komme med alle mulige påbud og forbud, så jeg tænker bog hun er frisk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...