Hop til indhold
cassanova

Fantastisk doggy på 15 minutter, Esbjerg.

Recommended Posts

En GP som jeg besøgte for kort tid siden fortalte mig at hun havde mange kunder som kom for en hurtig Quickie på max. Et kvarter og betalte i omegnen af 600 kr. For oplevelsen. Således inspireret , det skulle jeg da også prøve. På AL fandt jeg frem til en sød og rar Thai som jeg har gode erfaringer med. Sendte en SMS og forespurgte om det var muligt med en quickie på 15 minutter. Det var muligt og kostede 500 kr. Jeg forestillede mig en hurtig stående doggystyle hvor hun bøjer sig ind over et bord samt at hun skulle være iklædt kort kjole og have bare ben. Vildt opstemt og liderlig kørte jeg derud. Hun gik med til det som jeg havde forestillet mig det. Hold da kæft  hvor var det frækt og ophidsende, den lette kjole op over lænden og trusserne ned over anklerne og så bare igang , med kondom naturligvis. Sjældent er jeg kommet i sådan en eksplosion af en udløsning hos en GP. Det er absolut ikke sidste gang jeg prøver en Quickie . 

Jeg holder med vilje pigens navn anonymt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En hurtig doggy er skønt, spurgte kæresten hvad hun fik ud af at jeg hurtigt tog hende sådan uden forspil. Svar: en glad kæreste, som viser han begærer mig. 

og det er jo rigtigt:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 19 minutter siden:

Som jeg skriver så vil jeg holde pigens navn anonymt. 

Det er da den helt rigtige ånd du viser der - har du nogen sinde tænkt over hvad meningen er med at dele oplevelser her ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 minutter siden:

Det er da den helt rigtige ånd du viser der - har du nogen sinde tænkt over hvad meningen er med at dele oplevelser her ?

Meningen med at dele oplevelser er ikke at udlevere links.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skytten75 skrev, for 18 minutter siden:

Irrelevant anmeldelse! Ikke engang et link, kan fristes til at tro det er ønsketænkning istedet 

Helt ekstraordinært undlader jeg at oplyse om navn og link( jeg kan iøvrigt ikke finde ud af at linke)   Det gør jeg fordi jeg kender pigen ret godt og det er ikke noget hun normalt ville gøre, at tilbyde en Quickie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 8 minutter siden:

Helt ekstraordinært undlader jeg at oplyse om navn og link( jeg kan iøvrigt ikke finde ud af at linke)   Det gør jeg fordi jeg kender pigen ret godt og det er ikke noget hun normalt ville gøre, at tilbyde en Quickie. 

Man kan vel antage at vedkommende annoncerer? Så hvorfor ikke smide link op?Eller mangler hun ikke nye gæster. Har forstået du ikke kan det, men jeg er behjælpelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt forkert - meningen er at dele gode som dårlige oplevelser, så man som bruger af pigerne ved hvor man opnår god sex for sine penge og hvor man ikke gør

Det kan gøre ved et link - ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 57 minutter siden:

Så er det bare ikke en anmeldelse, men en fortælling om noget, du synes er frækt...

Burde vel så ligge under hyggesnak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Diskussionen med manglende link har været her før. Da jeg påpegede det i anmeldelsen, var der mange der synes det var ok at linket ikke var der.

Deres begrundelse var at det ikke står som et krav i reglerne. 

Så næste gang jeg anmelder, vil jeg ikke linke, da det ikke er nødvendigt. I øvrigt lang tid siden jeg har anmeldt herinde af samme grund. Der er for mange der ikke bidrager til fællesskabet, som jo er et must her for at sitet virker efter hensigten. De vil hellere nasse på os andre der skriver. 

Lidt lissom de  "gule" fagforeninger , de vil gerne ha alle goderne, men ikke bidrage med noget selv.

Det var denne anmeldelse af en sb.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/146863-sd-virker-helt-fantastisk/

Lad sitet her blive til "De grå sider", fra Rapport.

Din såkaldte anmeldelse hører heller ikke hjemme her, men under thai

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

En GP som jeg besøgte for kort tid siden fortalte mig at hun havde mange kunder som kom for en hurtig Quickie på max. Et kvarter og betalte i omegnen af 600 kr. For oplevelsen. Således inspireret , det skulle jeg da også prøve. På AL fandt jeg frem til en sød og rar Thai som jeg har gode erfaringer med. Sendte en SMS og forespurgte om det var muligt med en quickie på 15 minutter. Det var muligt og kostede 500 kr. Jeg forestillede mig en hurtig stående doggystyle hvor hun bøjer sig ind over et bord samt at hun skulle være iklædt kort kjole og have bare ben. Vildt opstemt og liderlig kørte jeg derud. Hun gik med til det som jeg havde forestillet mig det. Hold da kæft  hvor var det frækt og ophidsende, den lette kjole op over lænden og trusserne ned over anklerne og så bare igang , med kondom naturligvis. Sjældent er jeg kommet i sådan en eksplosion af en udløsning hos en GP. Det er absolut ikke sidste gang jeg prøver en Quickie . 

Hvis hun er en GP hvorfor så ikke dele hendes link når hun arbejde med det ??  

Hold kæft en klaphat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Tak for link :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

i modsætning til flertallet synes jeg det er en fin anmeldelse, link eller ej. 
Jeg har da også lavet nogle få anmeldelser, hvor pigen er helt anonym. Dette fordi jeg, som Casanova, vil fortælle om hvordan det også kan være, når en pige går ud over det hun officielt tilbyder, når man lærer hende nærmere at kende. 
Og jeg synes stadig det er en anmeldelse. Ikke en generel debat, da der jo ikke stilles noget spørgsmål i Casanovas indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I saunaklubben var det almen viden at det var en nem måde at få tilbagevendende gæster:biggrin:.. 

"Neeeej skatter du den eneste jeg gør sådan ved":rolleyes::lol:.. 

Det bliver især gjort nemmere fordi 

"skatter du må ikke sige til andre vi har gjort sådan fordi du jo den eneste":ph34r::lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...