Hop til indhold
Gæst

Massage i århus i sommerperioden

Recommended Posts

Gæst

Ganske kort om de massagesteder jeg har besøgt i sommerperioden. Jeg går hovedsagelig efter de steder som yder en god massage, men også et par afstikkere, - og ta'r så de ekstraydelser som kommer. Et andet krav er også at jeg ikke stinker langt væk af massageolie når jeg går ud af døren.- Heldigvis er der sket en ændring de sidste par år idet de fleste nu bruger en neutral olie. Der må gerne være mulighed for bad, men også lyse og venlige lokaler vejer tungt. De fleste steder har man ingen håndklæde/lagen over sig under massagen, og det er ok.

Vester ringgade 70 i Århus:

Jeg har fået massage her et par gange. Det foregår på madras i lyst og venlig lokale, - sidste gang fik jeg massage af 2 piger samtidig for 500 kr. for en time. Det var bare guld, prøv det - blev tilbudt yderligere behandling, - men havde ikke penge til det. Ingen mulighed for bad, men hun vaskede det meste olie af efterfølgende. Der er flere piger på stedet, og alder ca. 35 + Gentagelse ja

Byens fiskespa og wellness, på Tordenskjoldsgade 85, Århus N

En rigtig god massage på en brix i et dejligt lyst og flot istandsat lokale, og vi fik en hyggelig snak undervejs, - en god oplevelse, - ingen mulighed for bad, men på forespørgsel vasker hun olien af med våd klud. Lek er en frisk pige på ca. 35 år og ser nydelig ud. - Gentagelse ja.

Thongonn Massage, Rosenkranzgade, Århus

Dejlige flotte lokaler, jeg tror der er 3 brixe i samme lokale og de er adskilt med et gardin. Fik en kompetent massage, - de havde i sommerperioden tilbud på 250 kr. for en time og det benyttede jeg mig af. kanonmassage.

Der er flere massører og aldersmæssigt ligger de vel på 35 +. Gentagelse ja

Malis Thai Massage i Viby:

Rigtig god massage som foregår på brix - spændingerne i nakken fik en tur og forsvandt, det er en fin lille klinik som er nyindrettet i familiens parcelhus. Der er egen indgang. Ingen mulighed for bad, - hun har en hjemmeside hvor man kan spørge ind til ønsker, men jeg ved ikke om der tilbydes andet end massage. Hendes alder er vel ca. 35 -40. En køn pige, som vist tidligere har afløst på en klinik i midtbyen. Gentagelse ja.

Isaan Thaimassage på Oddervej.

Ville lige prøve massagen i Lek's tidligere lokaler på Oddervej - og det fortrød jeg. Jeg foretrækker at god massage + hvad der ellers kan tilkøbes, og her var det ikke massagen som var omdrejningspunktet, - allerede det 2 strøg var mellem ballerne, - jeg havde kun 300 kr. med og de blev brugt på en halv times massage mm. Ved ikke om der er mulighed for bad. Gentagelse nej.

Chaba

Det var mit første besøg hos Chaba - blev taget imod af en ung pige - midt tyverne - kom ind i et lukket rum, - jeg smed tøjet og da hun kom ind spurgte hun hvad jeg ønskede. Jeg havde 500 kr med, og vi blev enige om massage af baller og lår mm, alt i alt en god behandling, - var ude igen efter ca. 30 min. - men om man også kan få en times god massage på stedet, det ved jeg ikke. Gentagelse - tror det ikke. Udmærkede lidt slidte kælderlokaler. Massagen foregår på en seng.

Teglværksgade 18

Mit seneste massagebesøg var i sidste uge - jeg havde ikke ringet i forvejen, og da jeg kom til stedet stod der en thaipige i døren og nød det gode vejr. Jeg blev vist ind i et lidt mørkt lukket rum hvor der var en brix og en madras - adskilt med gardin. Fint for mig. Jeg havde kun 400 kr. med og for det beløb fik jeg en halv times behandling på ryggen, iøvrigt udmærket, og efterfølgende en god behandling da jeg vendte mig om. Stedet minder mig om Siam hvor der også er adskilt med gardin.

Da jeg var der, kom der også besøg på nabo madrassen, og som hos Siam kan man høre hvad der sker 2 meter fra en. Fik bad inden jeg gik, men Gentagelse - tror det ikke.

Sai Rung

Har været der 2 gange i kælderlokalet, - den ene gang omkring middagstid, - og thaimad dufter meget og stærkt,- det kunne være rart hvis der mulighed for udluftning. Massagen er ikke den bedste, men pigerne er flinke (30+). Der er mulighed for bad, idet der i hjørnet står en brusekabine - ok, men kommer nok ikke igen. massagen sker på brix i et Lidt mørkt lokale uden vinduer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for en fin gennemgang af dine seneste udflugter.

Rart med en opdatering på stederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: dejligt at høre dine oplevelser på thai steder i Aarhus, der er nu en ung kvinde på 22 hos

Sai Rung hun giver kanon massage men ikke sex endnu, prøver hende lige igen her i weekenden.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Knaldehund...

Jeg håber at høre mere fra Sai Rung, når du har været på weekendbesøg. Hende den nye på 22 år kunne jeg godt tænke mig en beskrivelse af, samt også prisleje for ydelserne..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...