TheEagle 114 Skrevet 18. Januar, 2022 …..hvis dem der responderer på diverse indlæg ville lade være med at trykke på “Citer indlæg” knappen især der hvor indlægget er på 2-3 A4-sider Sådan, nu fik jeg det ud af mit system. Ha’ en fræk aften derude ! 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 18. Januar, 2022 For så at konstatere (efter endeløs scrollen ned) at svaret er en one-liner der lige så godt kunne have været et "like" eller "tak" Så fik jeg også det ud af mit system 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisvp 47 Skrevet 18. Januar, 2022 TheEagle skrev, for 20 minutter siden: …..hvis dem der responderer på diverse indlæg ville lade være med at trykke på “Citer indlæg” knappen især der hvor indlægget er på 2-3 A4-sider Sådan, nu fik jeg det ud af mit system. Ha’ en fræk aften derude ! Det er taget til overvejelse 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 18. Januar, 2022 Man kan bare markere den del man vil citere. Det er bedre. TheEagle skrev, 1 time siden: lade være med at trykke på “Citer indlæg” knappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2022 TheEagle skrev, 1 time siden: ville lade være med at trykke Hvis det trykker dig, så citer blot det du mener er hovedindholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. Januar, 2022 Suk... Et slemt eksempel. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg