Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Januar, 2022 Efterhånden er det sådan at alle aktiviterer indenfor erotikken har fået amerikanske betegnelser, når vi omtaler dem her på EG Pussyjuice= kussesaft Handjob= få den rykket af Blowjob=få den suttet af osv. Der hersker dog lidt forvirring når vi taler om sex mellem flere, så: 3 mennesker har sex med hinanden=threesome 2 mennesker har sex med hinanden=twosome 1 mand har sex med sig selv=handsome Så ved du det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden: 1 mand har sex med sig selv=handsome Og hvis han gør det langsomt, så er den en one-slow…..udtales Onslow 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 17. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden: Efterhånden er det sådan at alle aktiviterer indenfor erotikken har fået amerikanske betegnelser, når vi omtaler dem her på EG Pussyjuice= kussesaft Handjob= få den rykket af Blowjob=få den suttet af osv. Der hersker dog lidt forvirring når vi taler om sex mellem flere, så: 3 mennesker har sex med hinanden=threesome 2 mennesker har sex med hinanden=twosome 1 mand har sex med sig selv=handsome Så ved du det Så kan jeg bedre forstå det. når jeg er i Thailand råber alle de søde piger efter mig “handsom man” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 17. Januar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden: 3 mennesker har sex med hinanden=threesome 2 mennesker har sex med hinanden=twosome 1 mand har sex med sig selv=handsome ....sex med din favorit GP = awesome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 18. Januar, 2022 Roger Rabbit skrev, for 8 timer siden: ....sex med din favorit GP = awesome Træls kone/partner/GP = Tiresome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. Januar, 2022 Rædsom har jeg aldrig turdet prøve. Virker grimt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. Januar, 2022 Morsom er heller ikke videre tiltalende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Januar, 2022 Butch skrev, for 10 minutter siden: Morsom er heller ikke videre tiltalende. JO da. Knep og grin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. Januar, 2022 Jeg er i hvert fald meget tøvende til at deltage i en Tvivlsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 18. Januar, 2022 Jeg tror jeg vil finde opskriften på en creampie, en cremetærte lyder virkelig lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. Januar, 2022 Er en skyndsom lig med en quickie? og en slidsom det modsatte? En smitsom er nok heller ikke noget man vil se på en menuliste hos en GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. Januar, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 54 minutter siden: JO da. Knep og grin Lidt som bøf og blowjob, men hvor man i stedet har sex under Zulu Comedy Galla? Redigeret 18. Januar, 2022 af Butch 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg