Hop til indhold

Recommended Posts

Arne Diller skrev, den 21.1.2022 at 18:11:

Ja tak, det vil jeg også gerne :P

Du er velkommen til<3

Husk, at stille dig i køen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, 1 time siden:

Jeg er også klar. Men du kan jo aldrig. 

Jeg havde jo sagt, jeg aldrig kunne ved syv - otte tiden. Hvis du altid liderlig om morgenen - anbefaler jeg dig finder en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Mook skrev, for 2 timer siden:

Hvad venter du på ? :wub:

Jeg skriver pm :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 14 timer siden:

Gør det :x

I lige måde. Der er ingen grund til at du spammer tråden, som ikke handler om dig. Det var fint, at du rettede en misforståelse, men nu er du oppe på 18 indlæg i en efterlysning, der ikke handler om dig. 4 af indlæggene er efter en moderator har givet ordre om at gå tilbage til efterlysningen.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 minutter siden:

I lige måde. Der er ingen grund til at du spammer tråden, som ikke handler om dig. Det var fint, at du rettede en misforståelse, men nu er du oppe på 18 indlæg i en efterlysning, der ikke handler om dig. 4 af indlæggene er efter en moderator har givet ordre om at gå tilbage til efterlysningen.

Wow, I’m sorry.

That was not my intention

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 13 minutter siden:

I lige måde. Der er ingen grund til at du spammer tråden, som ikke handler om dig. Det var fint, at du rettede en misforståelse, men nu er du oppe på 18 indlæg i en efterlysning, der ikke handler om dig. 4 af indlæggene er efter en moderator har givet ordre om at gå tilbage til efterlysningen.

Dear Advarsel! I think the thread to a very high degree is about Mook! The title is "Bedste thai til blow" and it seems as many members agree that it is Mook. The  thread starter seems happy enough too! Given all the postive feedback it seems as.most members like the thread!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekholmen skrev, for 21 minutter siden:

Dear Advarsel! I think the thread to a very high degree is about Mook! The title is "Bedste thai til blow" and it seems as many members agree that it is Mook. The  thread starter seems happy enough too! Given all the postive feedback it seems as.most members like the thread!

Men denne tråd var en efterlysning af bedste bj af en thai…. Ikke en efterlysning af Mook. Der er givet klar besked fra en moderator.
Tror alle har fanget at Mook er god…
Men hun er jo ikke den eneste….

Videre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekholmen skrev, for 31 minutter siden:

Dear Advarsel! I think the thread to a very high degree is about Mook! The title is "Bedste thai til blow" and it seems as many members agree that it is Mook. The  thread starter seems happy enough too! Given all the postive feedback it seems as.most members like the thread!

Det var mig der lavede forespørgsel og nu er det ved at være en reklametråd for Mook. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 23 minutter siden:

Men hun er jo ikke den eneste….

Hvis jeg ikke var den eneste ...

Hvorfor står de mænd så i køen ...?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 17 minutter siden:

Det var mig der lavede forespørgsel og nu er det ved at være en reklametråd for Mook. 

Ja, desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Hvis jeg ikke var den eneste ...

Hvorfor står de mænd så i køen ...?!

Det er du nok ik den eneste der oplever. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 11 minutter siden:

Det er du nok ik den eneste der oplever. 

Enig, det handler / gælder bare om hvor længe det varer ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 16 minutter siden:

Enig, det handler / gælder bare om hvor længe det varer ...

Og hvor laaaaaannnnngggg køen er. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stopper afsporingen!

Private snakke, individuelle spørgsmål og selvpromovering kan i tage i PM. Tilbage til efterlysningen, som der tidligere er blevet sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...