Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/335810

Besøgte de to dejlige tøser til en FMF - threesome.

Alt i alt en fantastisk fræk eftermiddag, hvor jeg følte mig velkommen og ønsket. det lesbiske show var helt fræk, for i stedet var jeg i centrum konstant.Og double blow blev fantastisk, begge to tog mig langt ned i halsen.

jeg vil gerne møde dem begge igen, en oplevelse, som jeg aldrig vil glemme.

Redigeret af Martinxxl
https://annoncelight.dk/showad/335810

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinxxl skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/335810

Besøgte de to dejlige tøser til en FMF - threesome.

Alt i alt en fantastisk fræk eftermiddag, hvor jeg følte mig velkommen og ønsket. det lesbiske show var helt fræk, for i stedet var jeg i centrum konstant.Og double blow blev fantastisk, begge to tog mig langt ned i halsen.

jeg vil gerne møde dem begge igen, en oplevelse, som jeg aldrig vil glemme.

Hvad gav du for det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 4 timer siden:

Hvad gav du for det ??

Måske som priserne i annoncen:

"2 GIRLS BLOW JOB SAME TIME sex 30MIN 1000KR
2 GIRLS BLOW JOB SAME TIME SEX 1Hr. 1500KR"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martinxxl skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/335810

Besøgte de to dejlige tøser til en FMF - threesome.

Alt i alt en fantastisk fræk eftermiddag, hvor jeg følte mig velkommen og ønsket. det lesbiske show var helt fræk, for i stedet var jeg i centrum konstant.Og double blow blev fantastisk, begge to tog mig langt ned i halsen.

jeg vil gerne møde dem begge igen, en oplevelse, som jeg aldrig vil glemme.

Sig mig lige engang; Hvordan med mobiltelefonerne...kunne de holde fingerne fra dem under FMF threesome. Det ser ud til de er svært afhængige på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 9 timer siden:

Måske som priserne i annoncen:

"2 GIRLS BLOW JOB SAME TIME sex 30MIN 1000KR
2 GIRLS BLOW JOB SAME TIME SEX 1Hr. 1500KR"

Ja, må være fantastisk seance. Skal den ene så sluge den andens hoved eller.....?

Indeholder ellers alle elementerne fra et reklamefremstød fra trådstarter (nyoprettet, 1. indlæg, intetsigende men fantastisk ikke desto mindre, og jeg vil helt sikkert komme igen..., mangler blot oplysningen om hvornår (og hvorhen) de rejser videre og skynd dig). Men det er nok helt forkert, naturligvis.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello everyone,  i am sorry to come with such a bad review about them, i just had the worse visit in my entire life. I order 1h threesome for 1500 dkk they said, i started with the white girl first which was very good she is a sweety, when the black girl came she didnt let me touch her, didn't let me fuck her, she was holding her hand on my dick while in doggy position and i told her i can't do it like this. Her replied was : i dont give a fuck you fuck me for 15min and you go. I reied but i payed for 1hour, she said she doesn't care, so i got up angry and i said i want money back or i call police, she started to get crazy, yell and hold me in the house like an ostatic, while she was calling alex the romanian guy from where they rented.

I manage to go outside, and Alex called to threaten me. All in all the worse experience in my life, please be careful with them.  Alex is not a damgerous guy he just talks too much and one day i will find him because i know many places where he is renting out... this is not fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry to say, annoncen de har skriger af fake, og når så denne anmeldelse kommer fra en helt ny så er man helt sikker, det er desværre sådan at når pigerne har denne fine farve, ja så skal man til at passe på, det er som regel ikke 5 øre værd… der er selvfølgelig undtagelser det har jeg selv prøvet men oftest føler man sig røvrendt når man går… 

Min anbefaling som altid find europæiske piger med gode anmeldelser her på EG, for så længe vi ligger pengene hos de sol brune bliver de ved med at fucke med os.

god dag til alle ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...