Hop til indhold
the latin lover

Mindre lyst til sex om vinteren ?

Recommended Posts

the latin lover skrev, for 24 minutter siden:

Hej.

Oplever du også din lyst til sex falder om vinteren og stiger igen når sommeren indtræffer eller er din sexlyst konstant året rundt ?

Klart det har noget med varmen. at gøre +28 grader -og jeg er overliderlig... i denne tid -skal man finde sin liderlighed frem -lejlighedsvis... men med den rette kemi er det ingen problem;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Nej min sexlyst er ikke mindre om vinteren, men jeg har lidt vinterdepression og så er det et godt middel at komme ud og hygge sig med en dejlig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
the latin lover skrev, for 1 time siden:

Hej.

Oplever du også din lyst til sex falder om vinteren og stiger igen når sommeren indtræffer eller er din sexlyst konstant året rundt ?

NEJ - jeg er sgu lige liderlig om det er sommer eller vinter......

(dog er det nemmere at liste ind forskellige steder i ly af mørket om vinteren iforhold til de lyse nætter hvor der er folk på gaden , men det tager sgu ikke liderligheden fra mig  :-)  )

 

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har haft emnet oppe før, men jeg kan ikke finde den gamle tråd. Jeg synes min lyst sommer/vinter kan være lidt anderledes, hvor jeg er mere til hårde og perverse ting om sommeren mens jeg har et større behov for at gemme mig og putte sammen en dejlig kvinde om vinteren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker du dine d-vitamintilskud om vinteren? For lavt niveau af d-vitamin kan påvirke dit testosteronniveau, og et lavere testosteronniveau giver typisk en lavere sexlyst. Det er næsten umuligt at få nok d-vitamin i den danske vinter uden tilskud, da der ikke er mange solskinstimer og de fleste af os bruger det meste af dagen indendørs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...