TordenSkjold 354 Skrevet 16. Januar, 2022 På https://www.xvideos.com/ er der begyndt at komme danske oversættelser på nogen af teksterne til videoerne... Så nu er der kommet et nyt dansk ord. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 16. Januar, 2022 Har set det; grænseløst irriterende efter min mening :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 17. Januar, 2022 slip skrev, for 13 timer siden: Har set det; grænseløst irriterende efter min mening :/ Ja, det er virkelig slemt…… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 17. Januar, 2022 Jeg ved ikke om tysk tv stadig lægger tysk tale på udenlandske film, men kan huske at før i tiden blev det gjort på ALT udenlandsk, lidt underligt at se amerikanske westerns hvor f.eks. John Wayne siger "Hände hoch" til en forbryder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. Januar, 2022 Arne Jensen skrev, for 5 timer siden: hvor f.eks. John Wayne siger "Hände hoch" til en forbryder ... efterfulgt af " was ist los im Bierstube?" I dag kan man ofte vælge mellem originallyd og eftersynkroniseret. Det startede helt tilbage da tv fik stereolyd... hvert lydspor var så bare i mono :/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg