Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Tal pænt og bliv en vinder

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Man opnår mere ved at tale pænt til andre. Banalt? Måske. Men åbenbart svært at gennemføre for nogle få. 

Når et mindretal af mænd taler groft og nedværdigende til pigerne, og os andre, har det især to virkelig ærgerlige konsekvenser, som er tydelige herinde:

1) Pigerne trækker sig på nær nogle ganske få modige. De fleste foretrækker anonymiteten og passer deres arbejde i stedet for at blande sig i debatten. Konsekvensen er, at vi alle går glip af en masse spændende nuancer, ideer, humor og erfaringer, som måske kunne gøre os til bedre kunder og elskere.

2) Desuden er den grove tone særdeles dårlig reklame for mænds omdømme generelt. Selvfølgelig skal der være plads til forskellighed også sprogligt, men går det over gevind,  får man nemt det indtryk, at alle mænd er nogle grove karle. Kværulanter fylder altid meget mere end de positive på mediefladen, ganske enkelt fordi deres rabaldersnak vækker så meget opmærksomhed. En opmærksomhed der ikke er proportional med deres antal. Et skrækeksempel er det politiske liv og journalistik (der hvor jeg kommer fra).

Jeg synes, at der er mange fordele ved at have muligheden for at købe sex hos GPs. Hver kunde har sine bevæggrunde. Det har som regel intet med manglende scoreevner at gøre, som nogle har antydet. Ej heller alder. Faktisk har mine 61 år ofte vist sig at være en fordel hos pigerne. For mit vedkommende skyldes det et savn af god sex eller af sex i det hele taget. Jeg har en stor lyst, min kone meget mindre lyst. Dertil kommer muligheden for at opleve nye frække varianter af sex med søde villige piger. Og spændingen selvfølgelig.

En anden fordel er at man ikke skal rende rundt i byen og bruge en masse tid og penge på at score en, man måske ikke klikker med. Derfor synes jeg, at vi skal gøre os umage, når vi kontakter pigerne og er sammen med dem. Respekt og høflighed. Det fortjener de. Og tænk, det kunne lige frem være, at de også fik lyst til os i den tid, vi er sammen.

Den mulighed foreligger...

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forstår jeg, hvorfor du altid er så velskrivende og har så mange gode emner at skrive om  :)  Dine journalistiske indfaldsvinkler er ikke til at tage fejl af.

Et er det sagte ord. Gensidig respekt og venlige ord gør bare dagligdagen så langt bedre og ikke blot kunder og GP'er imellem. Det gør sig gældende uanset, hvor man befinder sig og relationerne os alle imellem. Men et er ord. Det usagte har også særdeles stor betydning. Man kan nemt mærke en anden persons mentale stadie og det smitter mere, end man tror.

Der har været flere forsøg, hvor man tager en gruppe af personer, som har en normal gænge med hinanden. Der har kørt forsøg på eks. et universitet, hvor de studerende havde det rigtig godt sammen og hvor alle var venlige over for hinanden. Det hele spillede og alle havde det godt sammen. Så satte man et par personer ind som nytilkomne studerende (skuespillere) som skulle være stille, dvs. at de ikke skulle være så snakkesalige, men blot opføre sig som sure og tvære personer, som bare via mine og ansigtsudtryk og væremåde skulle være nogle trælse personligheder. Nogle måneder efter faldt hele klassen fra hinanden og alle begyndte at vrisse ad hinanden og den tidligere ellers så dynamiske gode klasse blev til det stik modsatte.

Det sagte ord har stor virkning, men det har det usagte i særdeleshed også. Man kan hurtigt mærke på andre, hvis der er dårlige vibes og det smitter.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Så enig. Men det gælder ikke kun på EG og i købesex regi. Det gælder alle steder. 
Og ingen bør da holde sig tilbage med at sige deres mening, i en ordentlig tone. Hverken mænd eller kvinder. 
Hvis gp’er ikke tør sige sin mening her. Så vil jeg nødig være i deres sko. Hvis de i en til en kontakt eller værre irl, møder en ubehagelig kunde. Man skal kunne sige fra og ikke miste sin selvrespekt. For ellers bliver man tromlet ned. 
Altid høfligt og med bolden på egen banehalvdel, men man har lov at have og sige sin mening. Kan det være “dårlig reklame” ja. Men de man ikke matcher med, skal jo alligevel helst sorteres fra. 
Så enig lad nu ordet være frit. Man kan sagtens have forskellige syn på tingene uden at tale grimt. 
Super indlæg, emne at bringe op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Man opnår mere ved at tale pænt til andre. Banalt? Måske. Men åbenbart svært at gennemføre for nogle få. 

1) Pigerne trækker sig på nær nogle ganske få modige. De fleste foretrækker anonymiteten og passer deres arbejde i stedet for at blande sig i debatten. Konsekvensen er, at vi alle går glip af en masse spændende nuancer, ideer, humor og erfaringer, som måske kunne gøre os til bedre kunder og elskere.

Så sandt, så sandt. Og tilføj så også følelsen af stalking/besættelse på hver eneste lille handling. Så tier man. 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig @SweetMilf6630, vi skal naturligvis stå ved vores meninger, men hvis du gang på gang på gang får negative kommentarer, så vil det påvirke dig, mig, hvem som helst. For en uges tid siden var der en GP det sorte om andre havde oplevet en eller anden klaphat som konstant skrev og svinede hende til. Selvom mange kunne bekræfte at "ham får vi også beskeder fra" så skaber det utryghed. Jeg kan godt forstå at en del dukker hovedet, for det er svært at stå fast når shit stormen raser.

Men helt enig i at vi skal kæmpe imod det, men kun alt det vi orker. Ellers vinder råberne med de tusind pegeingre.

Redigeret af AB455
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
FritidsQ skrev, for 2 minutter siden:

Så sandt, så sandt. Og tilføj så også følelsen af stalking/besættelse på hver eneste lille handling. Så tier man. 

Ville trykke på den triste emoji. Men kræver en forklaring. Synes ikke det er forkert du nævner det, men trust du føler sådan. Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
100% Gavtyv skrev, for 25 minutter siden:

Nu forstår jeg, hvorfor du altid er så velskrivende og har så mange gode emner at skrive om  :)  Dine journalistiske indfaldsvinkler er ikke til at tage fejl af.

Et er det sagte ord. Gensidig respekt og venlige ord gør bare dagligdagen så langt bedre og ikke blot kunder og GP'er imellem. Det gør sig gældende uanset, hvor man befinder sig og relationerne os alle imellem. Men et er ord. Det usagte har også særdeles stor betydning. Man kan nemt mærke en anden persons mentale stadie og det smitter mere, end man tror.

Der har været flere forsøg, hvor man tager en gruppe af personer, som har en normal gænge med hinanden. Der har kørt forsøg på eks. et universitet, hvor de studerende havde det rigtig godt sammen og hvor alle var venlige over for hinanden. Det hele spillede og alle havde det godt sammen. Så satte man et par personer ind som nytilkomne studerende (skuespillere) som skulle være stille, dvs. at de ikke skulle være så snakkesalige, men blot opføre sig som sure og tvære personer, som bare via mine og ansigtsudtryk og væremåde skulle være nogle trælse personligheder. Nogle måneder efter faldt hele klassen fra hinanden og alle begyndte at vrisse ad hinanden og den tidligere ellers så dynamiske gode klasse blev til det stik modsatte.

Det sagte ord har stor virkning, men det har det usagte i særdeleshed også. Man kan hurtigt mærke på andre, hvis der er dårlige vibes og det smitter.

Tak.

Et meget interessant indlæg, som jeg har tænkt mig at læse flere gange. Det psykologiske element i det her, får mig op på tasterne..Tak igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der går hurtigt Neandertaler i den sandt nok.

Gorillasyndromet levet i bedste velgående.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Enig @SweetMilf6630, vi skal naturligvis stå ved vores meninger, men hvis du gang på gang på gang får negative kommentarer, så vil det påvirke dig, mig, hvem som helst. For en uges tid siden var der en GP det sorte om andre havde oplevet en eller anden klaphat som konstant skrev og svinede hende til. Selvom mange kunne bekræfte at "ham får vi også beskeder fra" så skaber det utryghed. Jeg kan godt forstå at en del dukker hovedet, for det er svært at stå fast når shit stormen raser.

Men helt enig i at vi skal kæmpe imod det, men kun alt det vi orker. Ellers vinder råberne med de tusind pegeingre.

Ja så det godt. Og deltog i tråden. Lige præcis han/de. Vil være der uanset om vi tier eller taler. Frygten må ikke vinde. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden:

Så enig. Men det gælder ikke kun på EG og i købesex regi. Det gælder alle steder. 
Og ingen bør da holde sig tilbage med at sige deres mening, i en ordentlig tone. Hverken mænd eller kvinder. 
Hvis gp’er ikke tør sige sin mening her. Så vil jeg nødig være i deres sko. Hvis de i en til en kontakt eller værre irl, møder en ubehagelig kunde. Man skal kunne sige fra og ikke miste sin selvrespekt. For ellers bliver man tromlet ned. 
Altid høfligt og med bolden på egen banehalvdel, men man har lov at have og sige sin mening. Kan det være “dårlig reklame” ja. Men de man ikke matcher med, skal jo alligevel helst sorteres fra. 
Så enig lad nu ordet være frit. Man kan sagtens have forskellige syn på tingene uden at tale grimt. 
Super indlæg, emne at bringe op :)

Kære SweetMilf,

Brava Bravissima som de/vi siger i Italien, når en kvinde træder frem og lægger teksten. Selv om man siger fra, har man stadig den mulighed at gøre det i en ordentlig og respektfulde tone.

Godt brølt løvinde & kram fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
FritidsQ skrev, for 13 minutter siden:

Så sandt, så sandt. Og tilføj så også følelsen af stalking/besættelse på hver eneste lille handling. Så tier man. 

Det gør mig virkelig ondt at høre.

Pas godt på dig selv og svigt ikke det, som du står for. Der er jo årsager til, at du har valgt netop dit liv. Det er dit. Andre skal respektere at du måske ikke er som dem. Husk også at der er mange gode mennesker i verden.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AB455 skrev, for 18 minutter siden:

Enig @SweetMilf6630, vi skal naturligvis stå ved vores meninger, men hvis du gang på gang på gang får negative kommentarer, så vil det påvirke dig, mig, hvem som helst. For en uges tid siden var der en GP det sorte om andre havde oplevet en eller anden klaphat som konstant skrev og svinede hende til. Selvom mange kunne bekræfte at "ham får vi også beskeder fra" så skaber det utryghed. Jeg kan godt forstå at en del dukker hovedet, for det er svært at stå fast når shit stormen raser.

Men helt enig i at vi skal kæmpe imod det, men kun alt det vi orker. Ellers vinder råberne med de tusind pegeingre.

Meget enig med dig. Med venlighed og menneskelighed skal utryghed bekæmpes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Orgasmic skrev, for 4 minutter siden:

Fuck dig

Tak for at understrege mine argumenter yderligere

fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden:

Tak for at understrege mine argumenter yderligere

fra Mr. Sensual

En joke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Orgasmic skrev, Lige nu:

En joke :P

Tænkte det nok. Kunne ikke helt få det til at passe med de andre ting, du har skrevet.

God aften fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Orgasmic skrev, for 29 minutter siden:

Fuck dig

Fandens, det ville jeg ha sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

 

Orgasmic skrev, for 29 minutter siden:

Fuck dig

next skrev, Lige nu:

Fandens, det ville jeg ha sagt.

Hov, jeg kan nå det endnu

Fuck dig, din fucking sjover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
next skrev, for 1 minut siden:

Fandens, det ville jeg ha sagt.

Men det kræver fantasi...

God aften fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 32 minutter siden:

Fandens, det ville jeg ha sagt.

Fuck dig din fucking fucker fuckidy fuck! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Endnu engang kommer du med et fantastisk oplæg. Dine oplæg og er unikke og det er som altid en fornøjelse, at læse dine oplæg, du bliver ved mig at imponere mig. 
 

Du har desværre ret i at tonen efterhånden bliver grimmere og grimmere herinde. Det er lidt sørgeligt faktisk, for egentlig så synes jeg at eroguide er en fornøjelse at være på. Eroguide er et Forum hvor man jo som alle ved kan dele oplevelser man lige har haft med en glædespige, men eroguide er også for mig et Forum hvor man kan dele og snakke om de ting der måske ikke lige passer ind andre steder, man deler nok ikke lige sin oplevelse med en glædespige på Facebook eller Instagram for eksempel. Men desværre har jeg også lagt mærke til at tonen efterhånden bliver rimelig hård og grim i de forskellige debatter og anmeldelser af pigerne vi besøger. Jeg synes det er så ærgeligt, jeg har også lagt mærke til at hvis man laver et oplæg på general debat, så køre det helt fint, der bliver holdt en konstruktiv tone de første 1,2,3 sider men så ender det tit ud i mudderkast og det køre til sidst helt af sporet, og til sidst holder forskellige sig ikke til emnet. Jeg har også lagt mærke til at hvis man ikke lige er enig med det TS skriver, eller hvis en har en anden holdning eller hvis en glædespige har en anden holdning så bliver den enkelte bruger eller glædespige fuldstændig pillet ned med det samme. Jeg har set en del anmeldelse on de forskellige piger herinde efterhånden, og nogle gange kan jeg simpelhent skamme mig over mit eget køn. Der bliver altså nogle gange skrevet nogle vildt personlige og grimme ting om pigen, nogle går så vidt at skrive at pigen lugtede forneden og jeg ved snart ikke hvad folk ikke kan skrive af grimme ting om pigen man har besøgt og hendes service eller pigen ikke lige faldte i ens smag, og man glemmer altså at tænke på at hun kan sidde og læse det der bliver skrevet om hende og glemme at hun også har følelser og blive virkelig ked af det. Vi skal altså også gøre vores for at et besøg skal blive en succes, kommer vi med en god hygiejne, respekt for hende og hendes grænser og ydmyghed så er jeg nu ret sikker på at den pågældende pige også vil nyde samværet med os, og faktisk vil glæde sig til vores besøg nummer 2 eller besøg nummer 70. 
 

jeg er helt enig med dig Mr sensual tonen kunne godt lige bruge et pift af positivitet herinde og en lidt mere sober tone. Jeg havde en fantastisk samvær med en dejlig glædespige igår, og er nu på date hjemme hos en dejlig pige det kunne jo ikke være bedre.

Det eneste negative jeg har at sige er at jeg igen har fået en p-bøde på 790 kroner fordi jeg var en idiot ikke at sætte p-skiven da jeg var inde og træne. Øv siger jeg bare.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
N10Ah skrev, for 8 minutter siden:

Endnu engang kommer du med et fantastisk oplæg. Dine oplæg og er unikke og det er som altid en fornøjelse, at læse dine oplæg, du bliver ved mig at imponere mig. 
 

Du har desværre ret i at tonen efterhånden bliver grimmere og grimmere herinde. Det er lidt sørgeligt faktisk, for egentlig så synes jeg at eroguide er en fornøjelse at være på. Eroguide er et Forum hvor man jo som alle ved kan dele oplevelser man lige har haft med en glædespige, men eroguide er også for mig et Forum hvor man kan dele og snakke om de ting der måske ikke lige passer ind andre steder, man deler nok ikke lige sin oplevelse med en glædespige på Facebook eller Instagram for eksempel. Men desværre har jeg også lagt mærke til at tonen efterhånden bliver rimelig hård og grim i de forskellige debatter og anmeldelser af pigerne vi besøger. Jeg synes det er så ærgeligt, jeg har også lagt mærke til at hvis man laver et oplæg på general debat, så køre det helt fint, der bliver holdt en konstruktiv tone de første 1,2,3 sider men så ender det tit ud i mudderkast og det køre til sidst helt af sporet, og til sidst holder forskellige sig ikke til emnet. Jeg har også lagt mærke til at hvis man ikke lige er enig med det TS skriver, eller hvis en har en anden holdning eller hvis en glædespige har en anden holdning så bliver den enkelte bruger eller glædespige fuldstændig pillet ned med det samme. Jeg har set en del anmeldelse on de forskellige piger herinde efterhånden, og nogle gange kan jeg simpelhent skamme mig over mit eget køn. Der bliver altså nogle gange skrevet nogle vildt personlige og grimme ting om pigen, nogle går så vidt at skrive at pigen lugtede forneden og jeg ved snart ikke hvad folk ikke kan skrive af grimme ting om pigen man har besøgt og hendes service eller pigen ikke lige faldte i ens smag. Vi skal altså også gøre vores for at et besøg skal blive en succes, kommer vi med en god hygiejne, respekt for hende og hendes grænser og ydmyghed så er jeg nu ret sikker på at den pågældende pige også vil nyde samværet med os, og faktisk vil glæde sig til vores besøg nummer 2 eller besøg nummer 70. 
 

jeg er helt enig med dig Mr sensual tonen kunne godt lige bruge et pift af positivitet herinde og en lidt mere sober tone. Jeg havde en fantastisk samvær med en dejlig glædespige igår, og er nu på date hjemme hos en dejlig pige det kunne jo ikke være bedre.

Det eneste negative jeg har at sige er at jeg igen har fået en p-bøde på 790 kroner fordi jeg var en idiot ikke at sætte p-skiven da jeg var inde og træne. Øv siger jeg bare.

Tak for din hilsen og denne gode kommentar.

Tag det nu ikke for tungt med p-bøden. Jeg har selv lige fået en, men det skal ikke ødelægge vores glæde ved livet. Betal, glem det omgående, men husk at stille p-skiven næste gang.

Her i hovedstadsområdet er p-vagterne helt vilde. Er et af hjulene nogle få centimeter ud over striben, kommer bøden. Nå, men de har jo ikke vores spændende liv...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
N10Ah skrev, for 52 minutter siden:

Endnu engang kommer du med et fantastisk oplæg. Dine oplæg og er unikke og det er som altid en fornøjelse, at læse dine oplæg, du bliver ved mig at imponere mig. 
 

Du har desværre ret i at tonen efterhånden bliver grimmere og grimmere herinde. Det er lidt sørgeligt faktisk, for egentlig så synes jeg at eroguide er en fornøjelse at være på. Eroguide er et Forum hvor man jo som alle ved kan dele oplevelser man lige har haft med en glædespige, men eroguide er også for mig et Forum hvor man kan dele og snakke om de ting der måske ikke lige passer ind andre steder, man deler nok ikke lige sin oplevelse med en glædespige på Facebook eller Instagram for eksempel. Men desværre har jeg også lagt mærke til at tonen efterhånden bliver rimelig hård og grim i de forskellige debatter og anmeldelser af pigerne vi besøger. Jeg synes det er så ærgeligt, jeg har også lagt mærke til at hvis man laver et oplæg på general debat, så køre det helt fint, der bliver holdt en konstruktiv tone de første 1,2,3 sider men så ender det tit ud i mudderkast og det køre til sidst helt af sporet, og til sidst holder forskellige sig ikke til emnet. Jeg har også lagt mærke til at hvis man ikke lige er enig med det TS skriver, eller hvis en har en anden holdning eller hvis en glædespige har en anden holdning så bliver den enkelte bruger eller glædespige fuldstændig pillet ned med det samme. Jeg har set en del anmeldelse on de forskellige piger herinde efterhånden, og nogle gange kan jeg simpelhent skamme mig over mit eget køn. Der bliver altså nogle gange skrevet nogle vildt personlige og grimme ting om pigen, nogle går så vidt at skrive at pigen lugtede forneden og jeg ved snart ikke hvad folk ikke kan skrive af grimme ting om pigen man har besøgt og hendes service eller pigen ikke lige faldte i ens smag, og man glemmer altså at tænke på at hun kan sidde og læse det der bliver skrevet om hende og glemme at hun også har følelser og blive virkelig ked af det. Vi skal altså også gøre vores for at et besøg skal blive en succes, kommer vi med en god hygiejne, respekt for hende og hendes grænser og ydmyghed så er jeg nu ret sikker på at den pågældende pige også vil nyde samværet med os, og faktisk vil glæde sig til vores besøg nummer 2 eller besøg nummer 70. 
 

jeg er helt enig med dig Mr sensual tonen kunne godt lige bruge et pift af positivitet herinde og en lidt mere sober tone. Jeg havde en fantastisk samvær med en dejlig glædespige igår, og er nu på date hjemme hos en dejlig pige det kunne jo ikke være bedre.

Det eneste negative jeg har at sige er at jeg igen har fået en p-bøde på 790 kroner fordi jeg var en idiot ikke at sætte p-skiven da jeg var inde og træne. Øv siger jeg bare.

Køb en auto p-skive, holder batteri i 10 år, opdaterer selv sommertid.

Ca 300kr. Hvorfor har du ikke sådan en?

 

https://www.jemogfix.dk/park-life-parkeringsskive-carbon-black/1183/9056503/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
N10Ah skrev, 1 time siden:

Du har desværre ret i at tonen efterhånden bliver grimmere og grimmere herinde. Det er lidt sørgeligt faktisk

Har sendt sig en pb for ikke at afspore tråden for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Vil gerne tilføje noget lige så vigtigt :

 

Behandle andre mennesker lige som du selv ønsker at blive behandlet, nemlig med respekt .

 

Et lille citat :

 

Uanset hvor hvor veluddannet, talentfuld og velformulerende du tror du er, så fortæller den måde du behandler andre mennesker på i sidste ende hvem du oprigtig er .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...