Hop til indhold
Aalborg

Episk Massage, Randers. Gry i ny klinik

Recommended Posts

Kære brødre m.fl.

Jeg har set og læst, at der er kommet en ny klinik og massør i Randers. Er der nogen, der har erfaring fra et besøg hos Gry? Hun virker meget ok i sin profil, m.h.t. alder (hvis den skal tages for pålydende!!)

Indholdet af Episk Massage kender jeg, og det er heller ikke klinikkens adresse, men bare din subjektive vurdering/beskrivelse af Gry. Især er det hendes kropsbygning og udseende, jeg er interesseret i!

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået episk massage i Randers, men husker ikke hendes navn. Hun var sød og gjorde det godt, men var en meget stor dame. Har du link, så kan jeg måske vurdere om det er den samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prikken skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har fået episk massage i Randers, men husker ikke hendes navn. Hun var sød og gjorde det godt, men var en meget stor dame. Har du link, så kan jeg måske vurdere om det er den samme?

Tror du tænker på Mai, så stor var hun nu ikke, som jeg husker hende

Det var udenfor byen, mod Viborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, den 15.1.2022 at 12:24:

Ja jeg har også fået massage af Mai og synes nu heller ikke hun var specielt stor.. Måske erotisk buttet som vi er nogle der kan li det.. 

Men ingen der har et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig fantastisk at de stadig får lov til at bruge fotos fra Hegre.com på AL, når så mange andre får fjernet falske fotos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Gry i Randers. Jeg var rundtosset og glad da jeg gik, men altså, vil man bare have rykket i banditten er thai sikkert bedre - i hvert fald billigere. Jeg synes ikke de burde bruge Hegre-billederne, da det, på to af episk-stederne i hvert fald, ikke er præcist det man får. Det gør det nu ikke dårligt. Jeg er til det alligevel.

EDIT: Jeg svarede vist ikke på starters spørgsmål. Jeg ved ikke hvor meget de vil have florerer af signalementer, men Gry er en ret almindelig sød ung pige. Jeg synes jeg var i gode hænder, men for mig betyder det ved episk intet hvordan de ser ud.

Redigeret af onkelpoul

Del dette indlæg


Link til indlæg
onkelpoul skrev, den 19.3.2022 at 20:55:

Jeg har besøgt Gry i Randers. Jeg var rundtosset og glad da jeg gik, men altså, vil man bare have rykket i banditten er thai sikkert bedre - i hvert fald billigere. 

Kan du beskrive nærmere, hvordan det var bedre?
Jeg har prøvet Grys forgænger, Mai. Det var en rolig, langvarig penismasssage med udløsning til sidst. Behageligt, men dyrt. Måske skal man prøve det et par gange, så jeg skal give det en chance igen, men ved ikke helt. Så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere beskrivelse af behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger faktisk at Thai nok er bedre og billigere, hvis man bare vil have et handjob. Jeg er vist ikke fair overfor Thai-massage, men jeg har ikke været så heldig. Jeg har læst om flere udgaver af Episk herinde, og prøvet en del af de piger der tilbyder lingam-massage, inkl. to forskellige ved episk. Som jeg opfatter det, er en af pointerne med det, at man får massage der kører en til kanten flere gange inden udløsning. Det gør Gry, og jeg tror det var derfor jeg var rundtosset. Man skal selv vise når man er tæt på. I dag er jeg blevet bedre til at forklare hvad jeg godt kan lide, og ved Gry ville jeg i dag bede om at hun i højere grad selv vurderer og har mere opmærksomhed på kugler og mellemkød :)

Jeg kan i øvrigt se, man nu kan booke ved hende igen.

Redigeret af onkelpoul
Forståelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig mht. thai-hj. Mange gange foregår det i et tempo, som når pigespejdere forsøger at lave ild med en pind. 
Jeg har også set, at Gry har tider igen, så måske jeg prøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man sukker efter en god edging massage vil jeg da foreslå at besøge nogle af de mange tantra - erotiske massører som for tiden turnerer rundt i DK. Her får du, i modsætning til Episk, massage af en smuk nøgen kvinde, som er i tæt hudkontakt, ofte i meget hyggelige rum, og i modsætning til de fleste thaipiger, så har disse kvinder lært hvordan de fører en mand hen til en orgasme, ikke blot udløsning. De kan selv aflæse manden og se hvornår de skal holde en lille pause for at trække finalen. 
Jeg skulle ved Episk selv sige til når hun skulle holde pause?? jamen så ryger det meste af nydelsen jo, når jeg selv skal styre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...