Hop til indhold
Julie1976

Chikane

Recommended Posts

[email protected]
 

andre end mig der bliver chikaneret 

af en Thomas Olsen ? 
han har chikaneret mig i 3 år selvom at jeg ALDRIG har svaret på en eneste mail fra ham, jeg aner ikke hvem han er. Eller hvorfor han bliver ved med at skrive grove ting til mig. 
andre gp der er udsat for det samme ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Kort svar, ja masser af andre, specielt hvis du har annonce på al.

Han kalder alle:

Klamme narkoluder

Fede beskidte luder

Ulækre, stinkende narkoluder

Find selv på flere.

Slet og bloker ham, alt andet er håbløst og hjælper ikke.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Min veninde fik denne for 3 dage siden. kom kort efter hun opdaterede på annoncelight.

 

Screenshot_20220113-233240-334.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig svaret ham 

men det er nu rart at vide at man ikke er den eneste 

jeg kan ikke finde ud af at blokere på den mail jeg har

men han skriver også fra andre mails 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie1976 skrev, for 43 minutter siden:

Selv om at jeg ALDRIG har svaret på en eneste mail fra ham, 

Fortsæt med det.

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Min veninde fik denne for 3 dage siden. kom kort efter hun opdaterede på annoncelight.

 

Screenshot_20220113-233240-334.png

Det er også en af de ting han skriver til mig. Er der evt nogen der ved hvem Han er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Julie1976 skrev, for 6 minutter siden:

Det er også en af de ting han skriver til mig. Er der evt nogen der ved hvem Han er? 

Det er ikke til at vide, udover han er syg i hovedet og ikke har noget liv. Måske en lille pik, som han så kompenserer for i skrift, I don't know and don't care.

Bare slet de mails og tænk ikke nærmere over det, selv om det er træls for dig. 

Han læser temmelig sikkert med herinde , logget ind som anonym. Så tænker jeg han nulrer sin "lillemand" i begejstring over al den brok over hans klamme mails og får tilfredshed den vej :)

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden:

Husk på de tre gode råd:

1) Ignorer 

2) Ignorer 

3) Ignorer 

Nej, nej, nej !!!

 

De tre gode råd er ifølge Scorekaj aka Peter Mygind :

 

Scor, slap af !

Scor ,slap af !

scor, slap af !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Julie1976 skrev, for 2 timer siden:

andre end mig der bliver chikaneret

Jep han har også skrevet til mig. I starten tog jeg det personligt. Dog uden at reagere. 
Så kom mønsteret med det var de dage annoncen blev aktiveret på AL. Så gik op for mig han nok rimelig konsekvent skrev til flere.
Så jokede jeg lidt med ham, a’la det Pophair siger “du må ha er sølle liv…” o. lign. Aldrig nogen svar. 
Tog lidt tid før jeg fik min mail, til rent faktisk at udelukke den jeg blokerer, i stedet for at smide dem spam. Så grinte af ham et stykke tid, nu skriver han forgæves. 
En nikolai Toft…. Har samme fremgangsmåde, sikkert samme mand 

Ærgerligt du ikke kan blokere, måske du kan oprette et filter. Var det jeg var nødt til på min mail. 
Men ellers bliv ved at ignorere. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg ved ikke hvordan din e-mail virker, men ved min kan jeg ikke blokere e-mailadresser på computerapp'en, jeg bliver nødt til at logge ind på webbrowseren og blokere dem dér. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Han har helt sikkert en bruger her på EG og følger med. Her til morgen har jeg modtaget mail fra “Pophair2”. 
Han misbruger Pophair’s brugernavn.
@Pophair har været kunde hos mig i mange år og han ville aldrig gøre det. 
Og Pophair’s originale mail er slet ikke Pophair. Så godt forsøgt Thomas men det er ret let at gennemskue, du bare ikke kan lide hvad den ægte Pophair har kommenteret her i tråden. 

 

F205B27C-BBEF-4080-BAF1-B6B1065286D2.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Haha, han er sgu ikke for klog, tak for info :)

Og hvem bruger yahoomail i dag? 

Nu bruger jeg slet ikke mit Nick herfra, når jeg skriver mails , men mit rigtige navn og slet ikke fra oldscool Yahoo :)

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Haha, han er sgu ikke for klog, tak for info :)

Og hvem bruger yahoomail i dag? 

Velbekom. Der er mange der bruger Yahoo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det ikke er sket, så håber jeg, at I, som har været udsat for denne persons systematiske og vedvarende chikane, anmelder ham for stalking, der nu er kriminaliseret i straffeloven og kan sanktioneres med bøde eller fængsel indtil 3 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 41 minutter siden:

Hvis det ikke er sket, så håber jeg, at I, som har været udsat for denne persons systematiske og vedvarende chikane, anmelder ham for stalking, der nu er kriminaliseret i straffeloven og kan sanktioneres med bøde eller fængsel indtil 3 år.

Tak for at gøre opmærksom på, at det med lovændringen nu i langt højere grad bliver muligt at komme efter den chikanerende person.

Ud fra andre tråde at dømme er der samlet ganske meget belastende materiale sammen på vedkommende, men indtil nu har det åbenbart ikke været muligt at få ham dømt. Måske åbner der sig en mulighed nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Ud fra andre tråde at dømme er der samlet ganske meget belastende materiale sammen på vedkommende, men indtil nu har det åbenbart ikke været muligt at få ham dømt. Måske åbner der sig en mulighed nu.

Kunne da være dejligt. Så skulle vi alle stå sammen og putte alle beviser i en og samme retsag. For jeg i så fald selv kan bidrage, kræver det godt nok jeg afblokere ham og tager screenshot af alt. Men det er selvfølgelig en mulighed. Har dig de første mails fra hver nyt mailkonto han bruger. De som er årsagen til blokeringen. Så jeg aldrig glemmer hvorfor han er blokeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Sutteålen skrev, for 54 minutter siden:

Hvis det ikke er sket, så håber jeg, at I, som har været udsat for denne persons systematiske og vedvarende chikane, anmelder ham for stalking, der nu er kriminaliseret i straffeloven og kan sanktioneres med bøde eller fængsel indtil 3 år.

Han været anmeldt. Men aldrig dømt. Men ja måske de nye regler kunne hjælpe. 
Jeg kan dog være i tvivl om myndighederne vil bruge ressourcerne på det. Han har jo aldrig gjort nogen noget. Og vores profession er jo ikke så anerkendt. 
Plus når man lægger noget ud på nettet, ligegyldigt hvor og hvad. Sætter man bare røven i klaskehøjde. Politikere osv får også chikane mails og trusler. 
 

Jeg har dog idag skrevet til EG support. Udelukkende fordi han i en mail har indrømmet/påstår “han” har flere profiler herinde. Angiveligt både som mand og kvinde. For at skabe yderligere forvirring om hvem/hvad personen er. 

Det er efter min bedste overbevisning i sig selv et brud på EG regelsættet at udgive sig for at være en anden end man er. Og højst en profil kan jo være den ægte, måske er alle under falsk navn. 
 

Men har dog ladet mig fortælle, at EG tidligere har afvist at gøre noget ved sagen. Så venter spændt på svar. 
 

Ved godt Ban herfra ikke stopper chikanen. Men så kan personen i det mindste ikke overvåge os her. Og finde nyt at chikanere med. Og personen kan ikke bruge flere af andre brugeres profil navne som mail konto. Og sætte dem i et dårligt lys overfor de GP’er der ikke gennemskuer situationen. Og f.eks tror Pophair 2 er Pophair herinde fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...