lurifaks 23 Skrevet 4. September, 2013 Hej. nogen der har været hos tess og vil dele erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 5. September, 2013 Er der et link??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 5. September, 2013 Hvis det er hende, der er i EB og er Århus/Skanderborg, så kan jeg kun sige godt om hende. Hun er fræk over middel, et lille nips og en kvinde, der tydeligt nyder at lege med. Små, men frække bryster, slank og i midten af 40'erne vil jeg anslå. Hun er ryger - hvis det er et turn off. Men ikke noget man kan smage ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jernmanden 5 Skrevet 7. September, 2013 Hej. nogen der har været hos tess og vil dele erfaringer? Jeg har besøgt Tess i en del år og deler Borebissens oplevelser. Tess er en meget varm og lækker kvinde med en krop rigtig mange meget yngre kvinde ville misunde hende. Jeg er altid, når jeg forlader hende. Søg under Trepkasgadepigerne eller find hendes mobil i EB. Det er en rigtig god idé at bestille tid, da hun næsten altid er optaget. Markus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2013 Tess mon det er det samme sted i skanderborg, som Josefine er. Hvad er Tess til? er hun til anal eller sorte kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg