Hop til indhold
nybegynder11

Travlhed på en torsdag eftermiddag!

Recommended Posts

Kære alle,

Jeg havde allerede imorges bestemt at jeg gerne ville besøge en sød pige idag efter endt arbejde. Jeg begyndte at reserche lidt tidligere på ugen og fik skrevet et par mails med en ønske om en date idag. Desværre uden held :cry:.

I formiddags fik jeg så sendt et par andre beskeder via whatsapp til de næste på min bucket liste. Heller ingen respons der. Hmm ved middagstid begyndte der at udbrede sig lidt panik. Og først ved 15 tiden fik jeg første (og eneste) respons. Dog ikke et entydigt aftale blev landet. Jeg tog chancen og kørte mod Brønshøj. Efter at have ventet ved lokationen kunne jeg godt se på det hele, at det ikke blev til noget.  Æv. Jeg forsøgte omkring 7 stykker.  Det bliver nok bare til en lille spiller I stedet. 

Nu er jeg kommet hjem og sidder og overvejer hvad der gik galt.

Har jeg været for naiv og troet at det ikke var noget problem med at lande en aftale en torsdag tidlig eftermiddag ? Eller har gårsdagens pressemøde virkelig gjort at alle os utro mænd lige skulle ud og hygge os idag?

Mvh nybegynderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at vide uden at kende din retorik og søgte GP’ere. Danske? Udlændinge? En del udlændinge er på ferie. En del svarer slet ikke på wa. Nogle aftaler ikke ud i fremtiden. Tidlig formiddag (gisning) ER måske heller ikke bedste tidspunkt (en del vågen sent, kan tænkes at sove, handle, bade, apotek/læge, ordne praktiske ting mm). Mon ikke noget af dit svar findes iblandt dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
nybegynder11 skrev, for 16 minutter siden:

Kære alle,

Jeg havde allerede imorges bestemt at jeg gerne ville besøge en sød pige idag efter endt arbejde. Jeg begyndte at reserche lidt tidligere på ugen og fik skrevet et par mails med en ønske om en date idag. Desværre uden held :cry:.

I formiddags fik jeg så sendt et par andre beskeder via whatsapp til de næste på min bucket liste. Heller ingen respons der. Hmm ved middagstid begyndte der at udbrede sig lidt panik. Og først ved 15 tiden fik jeg første (og eneste) respons. Dog ikke et entydigt aftale blev landet. Jeg tog chancen og kørte mod Brønshøj. Efter at have ventet ved lokationen kunne jeg godt se på det hele, at det ikke blev til noget.  Æv. Jeg forsøgte omkring 7 stykker.  Det bliver nok bare til en lille spiller I stedet. 

Nu er jeg kommet hjem og sidder og overvejer hvad der gik galt.

Har jeg været for naiv og troet at det ikke var noget problem med at lande en aftale en torsdag tidlig eftermiddag ? Eller har gårsdagens pressemøde virkelig gjort at alle os utro mænd lige skulle ud og hygge os idag?

Mvh nybegynderen. 

Hvis du skriver for langt uden at angive præcis booking, svarer de ikke. Det tog også mig lidt tid at finde tonen. Skriv konkret, kort og venligt. Også nogle få ærlige ord om dig selv. 

Fornemmer på dit sprog at høflighed ikke er noget problem. Men mange piger modtager spandevis af tossede, vulgære og rodede beskeder på deres mobil.

Så prøv igen.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, den 13.1.2022 at 16:58:

været for naiv og troet at det ikke var noget problem med at lande en aftale en torsdag tidlig eftermiddag

Hvad tid på dagen, og hvilke dage, er det nemmest at få en aftale? 

Og er man ikke bedre stillet med en morgenfrisk GP, end en aften hvor man er # 14 i rækken? 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 25 minutter siden:

Hvad tid på dagen, og hvilke dage, er det nemmest at få en aftale? 

Og er man ikke bedre stillet med en morgenfrisk GP, end en aften hvor man er # 14 i rækken? 

Hvorfor har jeg læst den bemærkning utallige gange. Går da ud fra at pige holder dig skarp i den tid de er at træffe. Men bortset fra det så virker det utrolig nedladende på os piger at du har den indstilling til at vi ligner “ en hængt kat “ sidst på ens vagt

jeg citerer  : end en aften hvor man er nr 14 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, Lige nu:

Hvorfor har jeg læst den bemærkning utallige gange. Går da ud fra at pige holder dig skarp i den tid de er at træffe. Men bortset fra det så virker det utrolig nedladende på os piger at du har den indstilling til at vi ligner “ en hængt kat “ sidst på ens vagt

jeg citerer  : end en aften hvor man er nr 14 

Jeg har ingen anelse om hvordan virkeligheden er, er helt ny i det her, men man kunne jo godt få tanken efter at have samlet noget erfaring i det her forum. 

Kan se på din profilfarve at du nok sidder på den anden side af bordet? 

Jeg vil gerne belæres :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ingen anelse om hvordan virkeligheden er, er helt ny i det her, men man kunne jo godt få tanken efter at have samlet noget erfaring i det her forum. 

Kan se på din profilfarve at du nok sidder på den anden side af bordet? 

Jeg vil gerne belæres :rolleyes:

Ja det tror jeg også du får brug for 

Mennesket har fået 2 øre og en mund …. Det er der en grund til … Du skal lytte mere end du taler.  Og i cyber space Skal man tænke før man taler / skriver Du ef ny jo tak meeen når man ikke er bevidst om hvordan den virkelige verden er så skal man tie stille 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 5 minutter siden:

Ja det tror jeg også du får brug for 

Mennesket har fået 2 øre og en mund …. Det er der en grund til … Du skal lytte mere end du taler.  Og i cyber space Skal man tænke før man taler / skriver Du ef ny jo tak meeen når man ikke er bevidst om hvordan den virkelige verden er så skal man tie stille 

Rolig nu :-o

Tænker bare, man når vel et punkt,? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 22.1.2022 at 23:00:

Hvad tid på dagen, og hvilke dage, er det nemmest at få en aftale? 

Og er man ikke bedre stillet med en morgenfrisk GP, end en aften hvor man er # 14 i rækken? 

Vildt at du tror at en gp har 14 gæster om dagen. Hvordan kan det være at du har fået den opfattelse? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

Vildt at du tror at en gp har 14 gæster om dagen. Hvordan kan det være at du har fået den opfattelse? 

 

:lol:   Har flere steder her i forum læst.

""Jeg måtte lige vente et par minnutter med at gå, da en anden skulle ind""..

Og, - ""det er jo helt umuligt at få en tid, der er fuldt booket""..

Og ""Hun så godt nok brugt ud"".

Med sådanne kommentarer kan man godt få det intryk, - flest muligt igennem... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 13.1.2022 at 17:19:

Hvis du skriver for langt uden at angive præcis booking, svarer de ikke. Skriv konkret, kort og venligt. Også nogle få ærlige ord om dig selv. 

 Men mange piger modtager spandevis af tossede, vulgære og rodede beskeder på deres mobil.

Mr. Sensual har fat I den lange ende her. Lad venligst vær' med at leg 'spørge Jørgen'. Og hvis du blot skriver 'Hej' i håb om at få en dialog i gang, har du også tabt på forhånd. 

I stedet kan du skriv en konkret & høflig forespørgsel, som inkluderer DATO, KLOKKEN, TID, (STED), SERVICE & to-tre linjer om dig selv. 

Hvis man er i tvivl om, hvordan man henvender sig på en god og høflig måde, og øger sine chancer for at få en booking hos GP'en kan man følge 'slexworkmemes' på Instagram. Der er massere gode tips til hvad vi gerne vil høre, og hvad vi ikke har lyst til at modtage :) 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, 1 time siden:

:lol:   Har flere steder her i forum læst.

""Jeg måtte lige vente et par minnutter med at gå, da en anden skulle ind""..

Og, - ""det er jo helt umuligt at få en tid, der er fuldt booket""..

Og ""Hun så godt nok brugt ud"".

Med sådanne kommentarer kan man godt få det intryk, - flest muligt igennem... :wink:

Tror du kan finde lige så mange - eller flere - udsagn - der beretter om det modsatte. Jeg ved at der er dage - de såkaldte nul dage- hvor der ingen besøg er. Og der er også en del gp, der kun ønsker et par gæster om ugen. Nogle kun et par om måneden. For der er jo en del, der har arbejde ved siden af. Ihvertfald når vi taler om danske gp. 

De der komner her fra udlandet og som kun er her få uger eller få måneder - ja der handler det om flest mulig kunder på kortest mulig tid. Men 14 om dagen? Det er nu alligevel mange 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 8 minutter siden:

De der komner her fra udlandet og som kun er her få uger eller få måneder - ja der handler det om flest mulig kunder på kortest mulig tid.

Det tror jeg osse.. :wacko:

Den lille frøken skrev, for 9 minutter siden:

Men 14 om dagen? Det er nu alligevel mange 

:D Jeps...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 2 timer siden:

Det tror jeg osse.. :wacko:

:D Jeps...

Men altså lad os nu antage at en gp har 14 om dagen - bare sådan et tankespind. Har du så tænkt tanken ordentlig til ende? 

For hvis der kommer 14 på en dag - hvor mange timer er det? Lad os sige at hver gæst booker en halv time. Ja så er vi på 7 timers arbejde. Og hvis gp går i bad mellem hver gæst. Hvor lang tid tager et bad og påklædning? Hvis hun skynder sig, så kan hun vel gøre det på 10 minutter. Og hun skal jo så bade 14 gange. Dvs ialt 2 timer og 20 minutter. De nu er vi oppe på 9 en  halv time ( 7 plus 2  1/2) og så er der frokost psuse og tid til telefon bookinger. En frokostpause varer vel 1/2 time hvis man ikke spilder og sløser og tid til at tjekke telefon og koordinere bookinger tager også minimum 1/2 time - nok snarere en time

Så nu er vi oppe på 11 timer. Vel og mærke non stop arbejde ( kun med den lile frokost pause som afbræk) 

Men mon ikke pigen har brug for et lille hvil eller et lille pusterum imellem hendes kunder? Måske brug for at rette makeup pen. At rette makeup tager tid og vil tro vi kan lægge en halv time oveni. 

Nu et vi så oppe på 11 1/2 time. 

Og hvad med vask af håndklæder - skift af lagner og afspritning imellem gæsterne? 

Det bruges der vel også sammenlagt en time på. 

Så nu er vi oppe på 12 1/2 time 

Og hvad med toilet besøg? 

Hun skal vel tisse. Eller måske endda lave nr 2? 

Hvor lang tid tager det mon? Det er ganske vist individuelt men med vask af hænder osv så tager det vel sammenlagt en halv time at rende på toilet i løbet af en dag 

Ja nu er vi så oppe på 13 timer. Og det er endda forudsat at hun max bruger en halv time på hver gæst. Hvad med de gæster der booker en time? De er slet ikke regnet med her 

Så 14 gæster om dagen? Ahhj mon dog... 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
nybegynder11 skrev, den 13.1.2022 at 19:58:

Kære alle,

Jeg havde allerede imorges bestemt at jeg gerne ville besøge en sød pige idag efter endt arbejde. Jeg begyndte at reserche lidt tidligere på ugen og fik skrevet et par mails med en ønske om en date idag. Desværre uden held :cry:.

I formiddags fik jeg så sendt et par andre beskeder via whatsapp til de næste på min bucket liste. Heller ingen respons der. Hmm ved middagstid begyndte der at udbrede sig lidt panik. Og først ved 15 tiden fik jeg første (og eneste) respons. Dog ikke et entydigt aftale blev landet. Jeg tog chancen og kørte mod Brønshøj. Efter at have ventet ved lokationen kunne jeg godt se på det hele, at det ikke blev til noget.  Æv. Jeg forsøgte omkring 7 stykker.  Det bliver nok bare til en lille spiller I stedet. 

Nu er jeg kommet hjem og sidder og overvejer hvad der gik galt.

Har jeg været for naiv og troet at det ikke var noget problem med at lande en aftale en torsdag tidlig eftermiddag ? Eller har gårsdagens pressemøde virkelig gjort at alle os utro mænd lige skulle ud og hygge os idag?

Mvh nybegynderen. 

Kære nybegynder.

Jeg håber at denne oplevelse har lært dig en ting.. BOOK ALTID I GOD TID.

Ja det kan da være at du kan tage forbi en klinik/bordel på selve dagen og være heldig at der er en tid. Men langt de fleste foretrækker at man booker forud.

Jeg selv, har altid MINDST 48 timers forudbestilling, men jeg tilbyder også udelukkende outcalls til hoteller. De fleste af mine klienter booker 2-3 uger ud i fremtiden, så er der en masse at glæde sig til :) Husk også altid at være meget konkret i din booking når du henvender dig for at booke en tid. Præsenterer dig med mindst disse informationer:

- Dit fulde navn

- Alder

- Dato for booking

- Tidspunkt på dagen

- Varighed af daten

Og gerne lidt mere om dig selv, så er jeg sikker på at du får hurtig respons!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Mange har givet en masse gode input til hvordan man kontakter en glædespige. Når jeg skriver til en pige via whatsapp så skriver jeg en kort introduktion af mig selv med navn, alder og hvad for en dag og hvornår på dagen jeg ønsker besøge pigen. Jeg skriver selv følgelig altid i en sober tone. Jeg skriver selvfølgelig  på en høflig måde  kort, konkret .

mange af pigerne får et hav af beskeder og henvendelse  også fra useriøse kunder og den besked man har sendt  kan desværre havne iblandt de usete. Man skal også huske  på at pigerne har et liv ved siden af, de laver en masse ting ved siden af ligesom alle andre, de skal handle ind til aftensmaden eller hvad man nu ellers laver. De skal vel også  have et pusterum og lige slappe af hvilket jo er helt forståeligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...