Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

God tone - og tak for dit bidrag

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Først vil jeg sige tak til alle de, der har deltaget i min efterhånden lange tråd "Flere personligheder - tak.." Jeres bidrag indeholder mange nuancer, og jeg har netop genlæst dem alle.

Som VictoriaDavinci så rigtigt skriver, kæntrede den lidt undervejs med tendens til mudderkastning, men overordnet set mener jeg, at der er kommet meget godt ud af debatten.

For eksempel:

1) En bedre tone på Eroguide end længe set. 

2) Mange flere nuancer på den erotiske verden. Viden og holdninger som gør os alle klogere og mere rummelige, hvor latterliggørelse gør os dummere og ja, latterlige.

3) Mere respekt for forskellighed og lyst til at rumme denne forskellighed. 

4) Og sidst, men ikke mindst, glæder det mig at se de mange dejlige og begavede GPs, der har fået ny lyst til at deltage i debatten. Også nogle af dem som vi sjældent hører fra, og som nok ofte har haft lyst til at skrive deres mening, men tænkt at den efterfølgende kritik og latterliggørelse orker de ikke. Bliv ved, piger. Måske mister I en kunde hist og pist, men vi andre skal nok opveje dette lille tab.

Alt dette gør mig glad og optimistisk. Jeg håber og tror, at vi er på rette kurs mod en større grad af høflighed og god tone - og dermed større oplevelser med hinanden.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo et ganske fint indlæg med plads til meninger og debat, men det var jo også en vigtig debat og oplæg til diskussion omkring almen pli og dannelse så flere af dem, tak  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 13.1.2022 at 12:21:

glæder det mig at se de mange dejlige og begavede GPs, der har fået ny lyst til at deltage i debatten

Hørt!

 

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

 

Permanent irritation: 

 

Jeg synes, at vi har behov for flere individualister, flere ægte kurtisaner, der ikke kun har udseendet og teknikken i orden, men også indeholder et vist mål af dannelse og almenviden. Forførelse, også selv om den er betalt, er ikke kun fysisk, men også noget spirituelt og åndeligt. 

 

KURTISANE-ordet benyttes netop. Mens mange af det bredspektrede nuancefelt af det lidt diffuse og fattige begreb ‘kemi’, vel uddybes. Åndelig og spirituel forførelse. Jamen for fanden da. Hvordan gør man det. Hvad er det. Hvordan genkender man det, hvis man får det. Kan man overhovedet få det eller er det netop en opbygget over (bla!!!) tid (længere tid) kendskab/fortrolighed og stimulans af alle sanserne og ikke kun det fysiske, tiltrækningen og lidt snak før og efter (socialt kendskab) eller GFE, som mange kalder det. Og skal man ikke selve give for at få det. Åndelig stimulans med en Moldav uden engelsk eller en knaldetrunte med tik-tak, tik-tak lyd er vel som at stimulere og kærtegn en egetræsdør. Man FÅR næppe meget retur. 

 

Taler vi ikke KURTISANE (fra Frankrig) eller Geisha-jobbet. Blot i en skøn symbiotisk vekselvirkning og rejse mellem 2 individder, der både vil, men også og især KAN det samme. At ville er ikke altid nok. Intention er et fint første skridt. Men at kunne (måske med hjælp fra kurtisanen) er tit en anden historie. 

 

Lige nu er det hele ved at drukne i lækre bolledukker til lavpris, hvor seancen bliver glat, professionel, en slags forud programmeret robotsex, der blot kræver en upload af gysser for at gå i gang i en given tidsramme. 
 

Præcis. At nogle skriger ‘så talte vi lidt efter de fyrre minutter’ er jo ikke kurtisane-begreb på mange niveauer og galakser jvf Sebastians flotte sangtekst. Vi taler om noget andet og meget mere nuanceret og dybt end blot: ‘vi havde kemi’ ala vi havde humor, var på bølgelængde eller fysisk fungerede vores kroppe bare skide godt. 

 

OK, det har mange kunder brug for, og respekt for det. 

 

Ja og helt fint. Men 1 time med knald og nå en udløsning (eller 2) er vel ikke det, du hentyder det med udgangspunkt i dig selv? Er det. Du søger noget mere. Dybere. Ikke kun kurtisanen elller kemi eller personlighed. Men også det. Blot meget mere, dybere, tættere, længere. Var det Emily Dickinson, der skrev: 

 

Hope is the thing with feathers

That perches in the soul,

And sings the tune without the words,

And never stops at all

 

Jeg TOLKER dit savn, din lyst og dit behov som noget ganske andet end blot at få ‘længere tid med en kemi-skabt GP med personlighed’. Er jeg på vildspor, Signore håndsyede scarpe? 
 

Hvis ja udelukker det jo ikke Bitten fra Bogense, der kun tilbyder max 1-2 timer af gangen, fordi hun måske ikke kan eller vil være ‘på’ længere. Forståeligt. Det er jo ikke sikkert, GP’en, kvinden, kurtisanen og mennesket bare sådan lige kan tænde og slukke. En sjældnes anal-forberedelse, så at sige. Både ift eget job. Antal kunder. Mental/emotionel forberedelse. At putte dette åndelige stimulans i samme kasse som ‘sex skal max tage en halv time’, er måske det dummeste, jeg har læst i 2022. 

 

Men det gælder ikke mig og flere andre brødre herinde. Vi mærker ofte det der look og det særlige greb: - OK, endnu en stiv pik, smil, ta' pengene og lad os få det ordnet. Tænk på din nye Mercedes i garagen og på din nye YSL-taske fra Paris.

 

Præcis. Selv synet af en Mercedes eller lækker krop (eller godt sut) er jo intet. Ift at blive mærket, mødt, rørt og berørt helt dybt inde i sjælen. Og måske blive flyttet. Både fysisk, emotionel, åndeligt. 7 timers samvær eller en 7 gange højere pris garanterer det ikke. Præcis som en Ferrari ikke mærkes helt nok ved en almindelig chauffør med angst, tilbageholdenhed, bremsende lidt. Men selv en slukket Ferrari kan nydes. Berøringen. Æstetikken. Mærke og føle læderet. Stirre sig blind på de smukke kurver. Evt tænde og høre den spinde. 

 

Mon ikke også nogle GP’ere og især kurtisanere og geisha’er kan noget. Røre en. Flytte en. Selv uden sex og udløsning. Der findes måske andre former for klimaks. Og måske savner du (som Kunenpige) også noget andet end blot at komme, stige på (sry), køre og nå frem til….klimaks, endestation, udløsning. En togrejse med bumletog (VLTJ) kan da noget som også TGV eller Bullets. Jeg har prøvet begge men vil stadig foretrække Orientekspressen-lignende rejser. Der er ånd, sjæl, noget udefinerbart i rejsen. En nydelse. En nærhed. Der ikke fåes de andre steder. 
 

Jeg bliver slap i begge hoveder, når jeg havner i den situation.
 

Flere af os vil gerne betale for en god oplevelse, og jeg håber, at vi er selvkritiske nok til at indrømme egne fejltrin, som jo kun er livserfaringer, og udgifter, der forhåbentlig fører os til et højere niveau. Jeg har derfor besluttet at  søge hen imod de ægte, uafhængige individualister,  selvstændige piger der ved, hvad indlevelse og dampende varm erotik er ud over ind-ud. PIger der selv kan formulere en god annoncetekst, som skiller sig ud fra mængden. Jeg vil hellere undvære end nøjes med. Hellere et eller to fantastiske besøg pr måned til 2-3000 kroner for en time, eller halvanden time, end fornemmelsen af, at man bare er et nummer, der skal overstås.
 

Hellere undvære end nøjes. Ma dai, grazie, certo. Betyder det at en alm time hos en GP ikke kan give noget kemi, åndelig stimulans og en kurisering? Nej selvfølgelig ikke. Men den der ‘jeg var tilfreds og betalte kun 7-8-1200’ har jo intet med sagen og tråden at gøre. Det er sgu da noget underligt noget, at en kurtisane skal angribes pga pris (omvendt snobberi) eller at nogle mænd (mis)tolker og føler, synes og tror (uden at vide). I en tråd om åndelig stimulans. Personlighed. Vælge bevidst og hellere undvære end nøjes. At det skal ende i ‘hende der koster 7000,- kr for 2 1/2 time’ og det er for dyrt, når jeg kan få lige så god kvalitet for 1200,- eller 1500,- for en time. For det første aner ingen det, før de ved, hvad begge til yder og før de har prøvet det. At tro og gisne ER ikke det samme som at vide. Og en GP til 1500,- for en time ender på 3750,- (måske får man ‘rabat’) og er dermed jo ikke totalt langt fra den anden pris. Jo, hvis man skyklappe-tosset baserer sit udbrud på ren pris. Og det gær en del nok, tyder tråden på. Tanken om at man kan få 4-5 ture/udløsninger i stedet for een, er nok gængs. 

 

Mange danske, og også nogle udenlandske, GP's mestrer heldigvis dette. Læs blot herinde når de blander sig i debatten. Dem vil jeg koncentrere mig om i det nye år. Hvad enten de er på et anerkendt bordel eller opererer på egen hånd.

 

Det er SÅ skønt, når de ‘blander sig’. Dels er de i undertal. Så trættende at høre mænd tude, forvente GFE og indlevelse, tale om parkeringsforhold og om man selv var tilfreds og uddele karakterer som var de en censor til 9. klasses afgangseksamen. Disse piger serverer vigtig og interessant info, der burde give alle mænd en øjenåbner fx ift mgl svar, mgl kemi mm. De giver en indsigt, en uvurderligt indsigt i medspilleren i disse møder, hvor kunden jo altså kommer for at ‘få noget’. Sgu ikke mange andre serviceerhverv, hvor gæsten/klienten/kunden ikke selv skal deltage. Frisør sidder man. Kiropraktor står man. Manicure og pedicure og massage ligger/sidder man. Men skal reelt intet foretage sig. Kvinderne eller for nogle ‘de røde’ og dem, der blander sig (for meget: sikke et udtryk) er unikke og velkomne. Også selv om ros til dem straks ender som ‘han lefler for dem’ eller kvinder med blanding, svar, personlighed ofte straks bliver angrebet i en eller anden form. Som Samantha med opråb herinde ift hendes job-søgning. ‘Det kommer ikke os ved’, mente en. Håbløst. Det kommer da netop kunderne ved. Når GLÆDESpigerne sværtes, svines, spildes, trues, tager forholdsregler pga førnævnte eller helt mister lysten til bidrag, være GLÆDESpige eller skabe en tosom-kemisk reaktion åndeligt, emotionel måske endda og fysisk naturligvis. Dejligt at nogle rent faktisk ønsker mere end en tavs Bolledukke med 92% fokus på det fysiske og mekaniske. 2 ryk, 4 rideranke, 1 goddag og 7 søde ord som tak i farvel-nusseriet. Jo. Åndelig stimulans er noget ganske, ganske andet. Det viste og vidste Kunenpige. Ligesom du med navnet, der vel antyder det. Ikke ‘sexual’. SENSUAL. Non e per caso….

 

Fare dolce niente e la bella figura kræver træning. Træning, vilje, evne, lyst. Mon ikke også kurtisane(re) og kemi med åndelig stimulans gør det. En helt, helt ny nuance til møder med GLÆDESpiger, du serverede med skønne bidrag fra førnævnte piger givende unik indblik i den anden halvdel, der vel netop, logisk set, skal få mødet, stimulansen, kemien (helt bogstaveligt ift serotonin og andre udløste stoffer) og tangoen mellem 2 ligeværdige mennesker til at svinge. Elokvent, Signore Sensual. 
 

 

Bell’inizo Caro, ti auguro tanti incontri bellissimissimi i 2022. (Kunenpige ville have rost dig!). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det summede en tre, fire, fem tråde op... Måske lettere at forstå sammenhængen, hvis der svares i de enkelte tråde... Og hvis der gås lidt lempeligere til rødvinen :)

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bruneøjne76
Jeg forstår godt dit indlæg, men kun fordi jeg har læst de forskellige tråde du citerer/kommenterer. Det er dælme forvirrende som det er nu :)
Men gode tanker, så ærgeligt hvis de forsvinder i ordsalat! 

Hvis du på en eller ande måde markerer i teksten, når du citerer Mr. Sensual fra andre tråde. Og så også skriver når du herefter selv kommenterer, bliver det nok lettere for os andre at forstå. 
Eller som @AB455 skriver, brug de relevante tråde og citatfunktionen. 

@Mr. Sensual 
Tak for din positive tilgang tll alt herinde. Pigerne, debatterne, skænderierne osv.
Og forsøgene på at forstå os allesammen og dig selv. Jeg har selv taget en del gåde råd og betragtninger med mig, fra din ofte lange tråde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Mr. Sensual skrev, den 13.1.2022 at 12:21:

 

Som VictoriaDavinci så rigtigt skriver, kæntrede den lidt undervejs med tendens til mudderkastning, men overordnet set mener jeg, at der er kommet meget godt ud af debatten.

 

Det er på ingen måde korrekt, hvad hun skrev. Som du også fik at vide i tråden. Og det er heller ikke korrekt hvad du skriver.  Derimod så kæntrede du og andre selv tråden med raffineret mudderkastning. Det gør det bare stadig til mudderkastning. Det skrev nogen vist også til dig. Og ingen havde kastet med mudder før I gjorde.

Det er vigtigt, at du også formår ikke bare pr automatik mener, at hver gang en GP skriver noget så er det rigtig hvad hun skriver. Det er fint nok ar du via dit brugernavn ønsker at komme tæt på pigerne og via dit brugernavn bruger dette til at skabe dig dates/møder mv, hvilket du ret ofte gør i trådene tilmed, men det skal ikke stå i vejen for objektivitet hos dig,  god opførsel hos dig, og alm pli hos dig overfor alle.

Desværre så giver du jo netop Bananas mfl ret i deres kritik af bl.a. dig i tråden ved at blive ved og viser, at man kan komme i tvivl om det er en rolle du spiller eller om du bare slet ingen selvkritik har ? 

Mr. Sensual skrev, den 13.1.2022 at 12:21:

Jeg håber og tror, at vi er på rette kurs mod en større grad af høflighed og god tone - og dermed større oplevelser med hinanden.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Jeg håber af du selv bliver bedre til at rumme andres synspunkter end vi så i den debat du hentyder til, og at du i det hele tager formår at have høflighed og god tome overfor alle herinde. Også dem der måtte tillade sig at have andre synspunkter end dine.

Jeg mener at man skal udvise høflighed overfor alle og kunne rumme alle, uanset hvad de skriver, hvilket køn de har og hvilke holdninger de har. Det er ikke min opfattelse, at du er der endnu, men kunne være fantastisk hvis du engang kom dertil. Du forsøger meget raffineret at lade som om, og det gør det nemt at købe det du skriver, men en del af din måde ar agerer på er også temmelig manipulerende og viser, at du slet ikke endnu kan rumme så meget som du siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, 1 time siden:

lettere at forstå

Korrekt men i og med SÅ ufatteligt mange skal afspore tråde, fortælle som fyren ovenover, hvad de selv føler, gisner, har råd til, ikke vil og kan udover at svare på andres svar, de tolker og dermed reelt tit svarer på noget ukorrekt, så bliver det hele sgu mudret til. Den anden tråd handlede ol kurtisane og søge noget mere end blot fysiske-seksuelle møder. Korrekt? Meget af dén tråd endte med igenigenigen at mange mænd mente ting og skulle fortælle, at de blev trætte, kun havde/ville betale 1200,- og at de fint kunne få kvalitets-sex på 15 og 30 min. Ikke noget af dette var egentlig i tråd med trådens start, vel. Ville svare til at du lavede en tråd (hvor mange laver reelt en tråd ift hvor mange, der blot ‘svarer’, angriber, gisner, er efter de lyserøde osv) om at du i 2022 ville droppe udenlandske piger pga (grund) og søge noget dansk, kommunikativt og ældre for at få mere ‘kontakt’. Og jeg så stald fortalte, at du er en stjern for at udelukke udenlandske, da jeg i hvert fald har mødt flere, der fint kan kommunikere på et andet sprog og at jeg godt kan få kvalitet til 1200,- og ikke skal betale de dyre danske piger og og og….kan du se? 

AB455 skrev, 1 time siden:

rødvinen

Præcis. En assumption, antagelse (?), der reelt intet godt gør for nogen. Men det var vigtigt for dig? Sjovt? Skabende bedre forståelse, respekt, svare pointer? Ligesom din overbo, der ikke kan holde til at læse mere end 5-10 linier og partout skal fortælle, tøset mellem linierne, at han er træt og skal op og lægge sig: sov godt Fru Møghe! 
 

wauw skrev, for 6 minutter siden:

men kun fordi jeg har læst de forskellige tråde

Helt fair, kudos til dig, der enten kan læse, vil forstå, har tålmod, udviser flink svar og ikke det stik modsatte som mange. Og ja, helt E9 i at forståelsen er 0,01 uden baggrunds-info. Orkede ikke mere i den anden tråd med 5 håndfulde mænd, der totalt fjernede sig fra trådens titel og pointe, som vel var: åndelig stimulans, kurtisane og i det nye år søge noget mere, dybere, andet end blot bolletrangen for nu at gøre det kort. 
 

wauw skrev, for 9 minutter siden:

markerer i teksten, når du citerer Mr. Sensual

Tak for råd, tror dog jeg ved, hvordan man markerer og citerer (smiley). Dovenskab fra tlf gør jeg ikke orker at swipe op til en smiley. Du får sgu 2, hvis du selv tænker dig til dem. Måske folk generelt kunne lære at citere enkelte ord/pointer/linier. Således ville trådene også kun være 15 km lange og ikke 115! 
 

wauw skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har selv taget en del gåde råd

Gav raj, siger de i Synnejylland. Ros for at Rose ham med de håndsyede sko. Jeg tænker, at han som du og flere andre fortjener ros for mod og rosen andre, også de larmende lyserøde, som nogle kalder dem. Husker mange tråde med et flertal af mænd angribende både de lyserøde og Signore Sensual som ‘leflende for pigerne’. Som om andre vitterligt tænker, at man/han skriver tråde eller svar for at indynde sig hos pigerne. Suk. Bare suk. Siger jo mest om afsender at have de tanker. 
 

Pudsig tanke, korriger mig, hvis jeg husker fejl. 
 

Sensuals tråd citeret herover. Var der een eneste, der ikke talte om sig selv men nysgerrigt SPURGTE ind til TS. Om hvorfor han skrev tråden, hvad der gjorde, at han nu søgte noget andet, hvad dette ‘åndelige stimulans’ egentlig var for ham, i hans definition. Jeg mindes ikke een eneste gjorde det. Inkl undertegnede. Men der var sørme mange, dee skulle insinuere ting, fortælle hvad de selv betalte, kunne/ville betale, forklare alle, hvad kemi var (næh, egentlig var der heller ikke megen interesant, nyskabende debat om begrebet). Det var vist mest ‘jeg kan fandme godt få kemi, GFE og bolle for langt mindre beløb’, som om kemi er noget kollektivt og objektivt og ikke subjektivt og ikke nødvendigvis det samme som ÅNDELIG STIMULANS. Lige før det havde været mere interessant at høre alle, der svarede, hvad åndelig stimulans var for dem. Eneste jeg husker i tråd med din positive tilgang og tage gode råd/info, var Nanna, der gav et interessant modsvar med flere ting. At en times væren på for hende også pga hendes job/uddanelse var nok, max. Imo lærer man noget med sådan et fint, uddybende svar, der ikke angriber men forholde sig til tråden og tager fat i sig selv ift fx ‘være på’, stimulans (kan være for meget?) og vekselvirkningen måske med kunde-GP (interessant aspekt imo, som jeg tror betyder en del for Hr Sensual). 
 

Tak for fint svar, der gav lidt reflektion og helt enig: ros til Sensual. Som Kunenpige gavner han Forum på flere måder. Ærgerligt mange var efter ham som leflende. Modsat de 2 ovenover dig (ubrugeligt, ligegyldigt), kunne dit svar bruges om ikke andet til reflektion. 

Mr. Sensual skrev, den 13.1.2022 at 12:21:

Mange flere nuancer på den erotiske verden.

Der er 616273916663833 tråde om ‘bolleture’. Mig bekendt een om åndelig stimulans. Med eet svar fra en GP om sværheden i at ‘ være på’. 
 

En ny nuance på den erotiske verden. Hurra. Eller noget. 
 

(kan se endnu et angreb uden forholden sig til trådens tekst, fandt vej hertil. Nu inddirekte leflende samt manupulerende. Man forstår virkelig, at Kunenpige mfl skred og skrider) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aros

Enig i meget af ovenstående.

@Mr. Sensual kan godt virke både manipulerende, opdragende, moraliserende, genereraliserende og flere ord fra samme skuffe. Hvilket får mange op i det røde felt (inkl. mig)

Men jeg fornemmer også en ærlig vilje til at gøre miljøet omkring købesex til et bedre sted at være for alle.

At han prøver at indynde sig hos gp'er er vrøvl. Han lægger ikke skjul på at det handler om penge. Han dyrker bare illusionen.
Tror jeg. Nu pådutter jeg ham noget :)

Gid vi kunne snakke om de her ting over en flok bajere på Jerbanecafeen, eller en flaske '94 Amarone foran Mr. Sensuals brændeovn !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
wauw skrev, for 41 minutter siden:

 

Gid vi kunne snakke om de her ting over en flok bajere på Jerbanecafeen, eller en flaske '94 Amarone foran Mr. Sensuals brændeovn !

Ja Pinds Café længere oppe af gaden er jo desværre lukket. ;) Men synes nu der er vigtigere ting at snakke over en en mega diskussion om tonen i tråd som alt andet lige forløb fint indtil en GP ville brokke sig over tonen, og det havde ingen substans eller relevans i forhold til hvad der var sket i tråden. Og det forsætter Mr Senusal så med i denne tråd. Det er en anelse overkill. :D 

wauw skrev, for 41 minutter siden:

@Aros

Enig i meget af ovenstående.

@Mr. Sensual kan godt virke både manipulerende, opdragende, moraliserende, genereraliserende og flere ord fra samme skuffe. Hvilket får mange op i det røde felt (inkl. mig)

Men jeg fornemmer også en ærlig vilje til at gøre miljøet omkring købesex til et bedre sted at være for alle.

At han prøver at indynde sig hos gp'er er vrøvl. Han lægger ikke skjul på at det handler om penge. Han dyrker bare illusionen.
Tror jeg. Nu pådutter jeg ham noget :)

 

Det kræver, at man er objektiv, hvis man ønsker at gøre stedet et bedre sted for alle. 

En tråd der helt igennem kørte fint, hvorfor i alverden ønsker man alligevel, at gå efter dem der mente noget andet end en selv i nu hele to tråde, med negativ kritik af deres debatform,  en kritik der virker søgt og uden saglig substans. Og når den gør det, så er der en årsag til det.

En GP ønsker pludselig til sidst i tråden at kritisere tonen, reaktionen herpå er bl.a.

Citat

 

 

…..Og godt du ikke tar' de tossede og vrede reaktioner alt for nær…..

Husk at for mange små hjerner er det nemmere at kritisere budbringeren end at gøre noget ved problemerne.

Varme hilsener, og vi ses, Mr. Sensual

  •  

Altså at Mr sensuel kalder andre for at have små hjerner, skriver tossede indlæg osv.   Høflighed, pæn tone, alm pli ? Ikke hos mig. Og hvad i alverden kommer det tråden ved ? Tråden havde jo kørt fremragende, hvorfor i alverden hoppe på en afsporing fra en GP som var uden substans i forhold til hvad der var sket i tråden ? Lur mig om han var hoppet på limpinden hvis en mandlig bruger havde skrevet tilsvarende ;) Og nu forsætter Mr Sensuel i denne tråd med at skrive at der havde været mudderkastning i tråden - sikkert fra små-hjernerne og de tossede som mente noget andet end ham selv, hvis man sammenligner hvad han skrev om der i tråden.

Bananas formår derimod at skrive 

Citat

 

 

Som mand og sexkøber bliver man også  misforstået og hakket ned på i ny og næ. Jeg tror det er bagsiden af et anonymt forum, i kombination med at det ofte er let at misforstå eller blive misforstået i tekst. 

Den bedste metode er at undvige at tage det personligt. 

Du skal være meget velkommen med dine meninger, og bliver du misforstået eller hakket ned på: tag det altså ikke så alvorligt. Her findes alle slagsens; dem som vil godt, dem som elsker at debattere, dem som vil mindre godt, dem som elsker at hakke, dem som elsker kvinder og dem som ser ned på dem.

Men tager man det ikke personligt, så kan det være sjovt, og også lidt lærerigt herinde.

  •  

Jeg tror jeg foretrækker Bananas reaktion fremfor Mr. Sensuals. Jeg mener også hans reaktion er objektiv, saglig, reflekterende også.

Det som skinner igennem, og som jeg synes er så ærgerligt, er at man ønsker kun rummelighed for dem som mener det samme som en selv. 

Det er grænsende til absurditet at kritisere tonen i den tråd, specielt når man selv har været aktiv i at køre tråden i sænk og væk fra trådens emne med ikke dannede ord om andre. 

Det minder mig om “Kesjerens nye klæder” lidt. Mange står og beundrer det flotte tøj (her ord), men der er jo intet tøj/substans i. Så få så taget det flotte tøj på selv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden:

Korrekt men i og med SÅ ufatteligt mange skal afspore tråde, fortælle som fyren ovenover, hvad de selv føler, gisner, har råd til, ikke vil og kan udover at svare på andres svar, de tolker og dermed reelt tit svarer på noget ukorrekt, så bliver det hele sgu mudret til.

Jeg oplevede dit oplæg som en afsporing, fordi du ikke holdt sig til emnet i denne tråd, hvilket gjorde det vanskeligt for mig at følge med i dine mange pointer.

Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden:

En assumption, antagelse (?), der reelt intet godt gør for nogen. Men det var vigtigt for dig

Ja, rødvinen var en gisning og jeg havde nu håbet at du også havde forstået at det var skrevet med et glimt i øjet. Jeg oplevede dit lange indlæg som en dunner tale, hvor du blev mere vred eller frustreret undervejs. Det kunne være skrevet i takt med at rødvinsflasken blev tømt, men det var blot ment som en pudsig gisning fra min side som jeg skrev for at tage brodden af min kritik. Jeg er ked af at du føler dig ramt og ikke synes det var sjovt - det var ikke min hensigt.

Min anbefaling er dog stadig at svare i de enkelte tråde og gerne ignorere afsporinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
wauw skrev, for 2 timer siden:

@Aros

Enig i meget af ovenstående.

@Mr. Sensual kan godt virke både manipulerende, opdragende, moraliserende, genereraliserende og flere ord fra samme skuffe. Hvilket får mange op i det røde felt (inkl. mig)

Men jeg fornemmer også en ærlig vilje til at gøre miljøet omkring købesex til et bedre sted at være for alle.

At han prøver at indynde sig hos gp'er er vrøvl. Han lægger ikke skjul på at det handler om penge. Han dyrker bare illusionen.
Tror jeg. Nu pådutter jeg ham noget :)

Gid vi kunne snakke om de her ting over en flok bajere på Jerbanecafeen, eller en flaske '94 Amarone foran Mr. Sensuals brændeovn !

Hej,

Det kunne faktisk være både hyggeligt og interessant at mødes. Sikkert også bramfrit.

Jeg har netop lagt tørt brænde på, så ilden buldrer lystigt i ovnen. Amaronen er jeg også med på, eller en moden Barolo. Sådan en snak kunne nok være gavnlig. Man kan sige meget til hinanden, når der er blink i øjet og man sidder overfor hinanden. Og tro mig. Jeg har intet imod at blive kritiseret, og det hænder endda, ved særlige lejligheder, at jeg giver kritikeren ret. 

Men for at mødes ville det kræve, at jeg afslørede min identitet, og det vil jeg ikke flere grunde.

Tak for dine ord, selv om jeg bringer dig i det røde felt en gang imellem med mine indlæg. Sådan er det med al debat. Jeg erkender at være moraliserende og opdragende, men mener også det er nødvendigt herinde med den lave tone, især overfor pigerne, som har været fremherskende indtil nu. Nogen skal gå foran og ta' tæskene, og da jeg har læderhud som en anden indianer, så er jeg mere end klar. Jeg fortsætter derfor med at skrive, ikke mindst af respekt for pigerne og for at forbedre kammertonen herinde yderligere.

Ja, der er ganske rigtigt selvtillid her i stuen. Det er vel ikke forbudt? Men jeg mener iøvrigt, at vi alle kan være med til at forbedre tonen ved at soignere vores sprogbrug.

Jeg er ikke enig i, at det  jeg skriver er generaliserende, men provokerende for nogle, ja.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 51 minutter siden:

Jeg oplevede

Opleve/tolke/gætte/tro/gisne = kæmpe fejl, risiko online. 

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

afsporing

Nok også rigtigt og forklaring blev givet efter dit skriv, der blev hældt rødvin udover. Helt ok. Jeg er hverken nærtagende eller pivet og egentlig mest interesseret i at lære, lytte og høre nuancer fra dem, jeg finder bidrager med noget interessant. I min verden er det især GP’ere, dem, der er anderledes og finder nuancer (fx ‘åndelig stimulans’), så det hele ikke ender i 2000 liderlige mænd talende om ‘kemi’ og hvor, man får billedkvalitet til billigste penge. 

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

emnet i denne tråd

Som var: tale pænt? Eller pli? Eller ikke tolke og gisne, hvad man tror, andre mener. Annika’s 15 min, dit rødvin, Sensuals elokvente skriv med vægt på ting, mange mænd herinde åbenlyst ikke gider se/læse (de kunne jo holde sig væk fra trådene så?) er typiske eksempler på nemt-at-mistolke. Mellem du og jeg opfattede jeg ‘rødvinen’ som dels din TRO på at volapyk/eller for langt (uden henvisning) fra min side (i forkert tråd) var årsagen. Kun en Cortado til morgen. Men fattede du niente, nada, en brik, er det jo afsenderens fejl. 

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

vanskeligt for mig at følge med i dine mange pointer

Forståeligt, helt ok, pointen var vel blot een: trådens tema (åndelig stimulans-søge andet/mere/dybere) VAR interessant både som emne (hvad fa’en er det) og ift ham (hvorfor er du træt af bollemaskineknepperi) OVENIKØBET med muligheden for at få serveret ret interessante info/viden/nuancer fra den ANDEN SIDE; GP’erne. Annika. Nanna (husker jeg klart), pige eller frøken, milf, Victoria. Hånden på hjertet var dét vel temaet i tråden. Der naturligvis aldrig kan holdes stringent netop pga måden at skrive, vilde udbrud ala ‘sex skal max tage en halv time!!!’ etc. Men afsporing ER et generelt problem ligesom mange mænds BEHOV for at fortælle, hvad de ikke selv vil/kan fx ift pris eller sammenligne ting uden interesse i at forstå/debatere, hvad fx ‘åndelig stimulans’ egentlig er for en størrelse ift den tråd, hvor en GP slog til lyd for, at det var dét, hun som kurtisane netop forsøgte at skabe sammen med kunden, der måske mere bliver en person. Men flertallet havde sgu mere travlt med at latterliggøre, nedad-snobbe, grine, påstå at deres 15-30-60 min i hvert fald var det samme. Det er sgu da topmålet af arrogance. 
 

Troe du nogen/mange lærte noget som helst af den tråd? Altså interessant. Vi lærte at nogle mænd synes kvinder blander sig for meget og sex max skal vare 30 min samt at alle synes og ved, hvad kemi er. Jeg tænker, at hvis man (ret mange) alligevel er ligeglade med at forstå/høre/spørge til, hvad åndelig stimulans er for ts og hvad GP’erne kan lide, tilbyder (Annika een ting, Nanna ‘være på’), hvorfor fisan så ikke holde sig væk. Det er fandme godt nok få man hører sige: gud, spændende, helt ny vinkel, 6 GP’ere deltager, fedt, nå ok, være på kan være hårdt for en GP….eneste jeg læste flere skrive (2-3 havde samme behov som ts) var at Annika var for dyr men godt nok lækker. Ikke så meget om, hvad kurtisane egentlig var, mere at sparer jeg op, kan jeg bolle (og snakke bagefter). 
 

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

du også havde forstået

Gjorde jeg nok også (nu swiper jeg heeeeelt op og finder en fucking smiley). :D

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

jeg skrev for at tage brodden af min kritik. Jeg er ked af at du føler dig ramt

Føler mig ikke ramt det mindste. Slet, slet ikke. Pointen i at jeg nævnte rødvin var vel samme pointe, du forsøgte at sende mod mig. Afsporing. Misforståelse. Gisne. Og så har vi jo tit balladen ikke? Tak for råd. Gad jeg deltage i den oprindelige tråd, havde jeg skrevet der. Men alt det interessante, lærerige var (for mig!) gået fløjten. Det endte i Annika er dum og dyr (men lækker), kemi kan man få alle steder, sex skal max vare 30 min (men tråden handlede slet ikke om sex som hovedingrediensen i mødet, gjorde den ;-)). 
 

Havde jeg gjort, som du foreslår her og uden for langt, volapyk (mange fattede åbenlyst ikke sanse-oplevelse, helhedsoplevelse, at en Ferrari KAN og ER (jeg har prøvet den) være meget andet end ‘køreegenskaber’ ligesom en GP jvf trådens TEMA, for ts (og andre) kan og i 2022 gerne skal være andet end….? 
 

BOLLEFABRIK

Her er er råd til dig (øjeblik, render lige op efter en smiley, så du ved, kan læse mellem linierne, se, tolke korrekt, forstå), at dette råd er skrevet med respekt, humor, godmodigt dril og svaret netop pga respekt (ellers havde jeg slet ikke godet svare) :)

Havde du skrevet fx: 
Fine pointer. Langt. Meget giver ingen mening pga 2 tråde og derfor fremstår dit skriv som om du har tyllet en flaske vin. Det har du måske ikke men jeg skriver vin for at tage brodden af mit svar, så du ikke tolker, at jeg kritiserer dig. 
 

Ift denne tråd og tale pænt, pli, hvad folk nu kalder det: igen tolker alle forskelligt og udbrud ala ‘sex skal kun tage en halv time’, belærende og anklagende form som på foto her, er i min bog rigtig ringe skik. For mig er der mange straks jagtende, anklagende, opadsnoppende (?), der vågner så snart en GP blander sig, der kommer visse skriv fra visse personer (er set masser af gange og vi har nu igen igen hørt mange GP’er bevidne det: nemtøs, Sensual, lillefrøken/milf (?), Kunenpige). De er jo ikke stoppet, skredet, ændret navn uden grund. Så den flok af straks anklagende gør faktisk tit det samme i andres øjne. Ville næsten ønske, at de kunne få Forum for sig selv og samtlige GP’ere og folk med trang til nuancer havde deres. 
 

AB455 skrev, for 51 minutter siden:

Min anbefaling er dog stadig at svare i de enkelte tråde og gerne ignorere afsporinger

Modtaget. Min anbefaling er at folk, der ikke kan citere enkelte dele, sendes til Sibirien et år for at lære det, at folk, der ikke har ønsket om at debatere fx ‘åndelig stimulans’ eller straks skal mistolke og angribe en GP, bare holder sig væk fra de tråde. Og at du modtager svaret som en respektfuld hilsen til sig. Ooooggg moin! (Hent selv en smiley, jeg er træt, ikke pga rødvin)
 

 

F81802E8-15A4-451E-861A-16B8E2BA8BD1.png

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bruneøjne76 - (lærer Andersen). Magen til tågeskriv om Sebastian - Emily Dickinson - Mercedes - Ferrari - YSL taske - Bumletog - TGV - Bullets - Orientekspressen og ikke at forglemme Bitten fra Bogense. 
Og du fortsætter sgu.

Godt vi har ignorer-knappen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aros skrev, for 3 timer siden:

Ja Pinds Café længere oppe af gaden er jo desværre lukket. ;) Men synes nu der er vigtigere ting at snakke over en en mega diskussion om tonen i tråd som alt andet lige forløb fint indtil en GP ville brokke sig over tonen, og det havde ingen substans eller relevans i forhold til hvad der var sket i tråden. Og det forsætter Mr Senusal så med i denne tråd. Det er en anelse overkill. :D 

Det kræver, at man er objektiv, hvis man ønsker at gøre stedet et bedre sted for alle. 

En tråd der helt igennem kørte fint, hvorfor i alverden ønsker man alligevel, at gå efter dem der mente noget andet end en selv i nu hele to tråde, med negativ kritik af deres debatform,  en kritik der virker søgt og uden saglig substans. Og når den gør det, så er der en årsag til det.

En GP ønsker pludselig til sidst i tråden at kritisere tonen, reaktionen herpå er bl.a.

Altså at Mr sensuel kalder andre for at have små hjerner, skriver tossede indlæg osv.   Høflighed, pæn tone, alm pli ? Ikke hos mig. Og hvad i alverden kommer det tråden ved ? Tråden havde jo kørt fremragende, hvorfor i alverden hoppe på en afsporing fra en GP som var uden substans i forhold til hvad der var sket i tråden ? Lur mig om han var hoppet på limpinden hvis en mandlig bruger havde skrevet tilsvarende ;) Og nu forsætter Mr Sensuel i denne tråd med at skrive at der havde været mudderkastning i tråden - sikkert fra små-hjernerne og de tossede som mente noget andet end ham selv, hvis man sammenligner hvad han skrev om der i tråden.

Bananas formår derimod at skrive 

Jeg tror jeg foretrækker Bananas reaktion fremfor Mr. Sensuals. Jeg mener også hans reaktion er objektiv, saglig, reflekterende også.

Det som skinner igennem, og som jeg synes er så ærgerligt, er at man ønsker kun rummelighed for dem som mener det samme som en selv. 

Det er grænsende til absurditet at kritisere tonen i den tråd, specielt når man selv har været aktiv i at køre tråden i sænk og væk fra trådens emne med ikke dannede ord om andre. 

Det minder mig om “Kesjerens nye klæder” lidt. Mange står og beundrer det flotte tøj (her ord), men der er jo intet tøj/substans i. Så få så taget det flotte tøj på selv ;) 

 

Det rene vrøvl. Og en helt bevidst fejlfortolkning fra din side.

Jeg ønsker aldeles ikke rummelighed kun for dem, der mener det samme som jeg selv.

Jeg ønsker RUMMELIGHED. 

Og en god tone uden eder, forbandelser, latrinspand og fordrejninger.

Venlig hilsen Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden:

 

Det rene vrøvl. Og en helt bevidst fejlfortolkning fra din side.

Jeg ønsker aldeles ikke rummelighed kun for dem, der mener det samme som jeg selv.

Jeg ønsker RUMMELIGHED. 

Og en god tone uden eder, forbandelser, latrinspand og fordrejninger.

Venlig hilsen Mr. Sensual

 

Det er bestemt ikke vrøvl, mener jeg, og det er en holdning jeg har lov at have.

Men for nu at blive i din jargon og gode tone.

Du fordrejer og manipulerer hvad der skete i den tråd helt. 

Der var ingen der kæntrede den båd undervejs med mudderkastning, men du kæntrede båden undervejs selv med afsporinger og jeg ved ikke hvad.

Når du gør dig til dommer over en tråd, og tilmed dømmer så dem du er enige med ikke alene er fredet men også giver dem ret i deres horrible påstande så ønsker du ikke rummelighed.

Og så kan du kalde andre for småhjerner, tosser osv. Sikkert en del af din såkaldte store rummelighed.

Prøv dog bare i 5 sekunder at tænke lidt over din egen ageren også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bruneøjne76

Tak, dit seneste indlæg gav god mening. Det kræver lidt tid og tålmodighed, men jeg er enig i det meste af hvad du siger. Jeg orker dog ikke lige at citere:) 

Og afsporinger er irriterende, men sammenblanding af forskellige tråde fjerner også fokus fra trådens emne. Forstår godt din frustration over den oprindelige tråd. Jeg havde det på samme måde. Men nu er jeg ude på et sidespor...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aros skrev, for 7 minutter siden:

Det er bestemt ikke vrøvl, mener jeg, og det er en holdning jeg har lov at have.

Men for nu at blive i din jargon og gode tone.

Du fordrejer og manipulerer hvad der skete i den tråd helt. 

Der var ingen der kæntrede den båd undervejs med mudderkastning, men du kæntrede båden undervejs selv med afsporinger og jeg ved ikke hvad.

Når du gør dig til dommer over en tråd, og tilmed dømmer så dem du er enige med ikke alene er fredet men også giver dem ret i deres horrible påstande så ønsker du ikke rummelighed.

Og så kan du kalde andre for småhjerner, tosser osv. Sikkert en del af din såkaldte store rummelighed.

Prøv dog bare i 5 sekunder at tænke lidt over din egen ageren også.

 

Jeg har sagt, hvad jeg vil sige til dig og slutter her.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
wauw skrev, for 6 timer siden:

@Bruneøjne76
Jeg forstår godt dit indlæg, men kun fordi jeg har læst de forskellige tråde du citerer/kommenterer. Det er dælme forvirrende som det er nu :)
Men gode tanker, så ærgeligt hvis de forsvinder i ordsalat! 

Hvis du på en eller ande måde markerer i teksten, når du citerer Mr. Sensual fra andre tråde. Og så også skriver når du herefter selv kommenterer, bliver det nok lettere for os andre at forstå. 
Eller som @AB455 skriver, brug de relevante tråde og citatfunktionen. 

@Mr. Sensual 
Tak for din positive tilgang tll alt herinde. Pigerne, debatterne, skænderierne osv.
Og forsøgene på at forstå os allesammen og dig selv. Jeg har selv taget en del gåde råd og betragtninger med mig, fra din ofte lange tråde :)

Hej Wauw,

Tak for ordene, dem alle sammen. Jeg tar' også en del af betragtningerne med mig fra tråden, inklusive de kritiske.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Bruneøjne76

Jeg tror jeg er enig i det meste af det du skriver, men når indlæggene bliver så lange med mange pointer, så bliver det svært for mig at have en dialog - det bliver mere en monolog, som jeg ikke kan svare på uden også selv at starte en monolog.

Jeg er ikke ude på at udskamme eller ignorere dig, men jeg havde en enkelt pointe som jeg ønskede at bidrage med og det gik så galt, da dit fokus var på en (i mine øjne) detalje.

Jeg vil derfor ikke forsøge at samle op på dit lange skriv - ellers taber er jeg sikkert også bare tråden.

Lad os holde den gode tone - det er vi enige om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...