Hop til indhold

Mellem Odden og Gladsaxe fredag formiddag

Featured Replies

Skrevet

I morgen tager jeg til Gladsaxe via færgen fra Århus. 
Er der mon nogen, der har et godt bud på, hvem man kunne besøge på vejen, dvs ikke for langt fra ruten? Det er om formiddagen.

Jeg tænder især på frække amatør-/husmortyper, som fx giver et blow i sofaen derhjemme:x

Ift alder, kropstype osv. er jeg meget åben for alle slags:)

Håber at få et godt bud. På forhånd tak. 

Svendsen

Skrevet

Sammy

Hun har flere gode anmeldelser. Jeg har ikke selv prøvet, da hun aflyste 2 gange med underlige undskyldninger, så jeg har på fornemmelsen, at vi kender hinanden i anden sammenhæng, og hun derfor ikke vil “afsløres”

BR

Redigeret af Barske Rødskæg
Link

Skrevet
Barske Rødskæg skrev, for 3 timer siden:

Sammy

Hun har flere gode anmeldelser. Jeg har ikke selv prøvet, da hun aflyste 2 gange med underlige undskyldninger, så jeg har på fornemmelsen, at vi kender hinanden i anden sammenhæng, og hun derfor ikke vil “afsløres”

BR

Jeg kan kun anbefale Sammie, hsr besøgt hende og haft besøg. Altid en stor success.

Skrevet
  • Author

Tak for svar og advarsel:)

Sammie træffes desværre kun fra kl 12, og jeg sidder allerede på færgen:mellow: 

Der er ikke meget andet at komme efter på vejen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.