Hop til indhold

Recommended Posts

bifyr71 skrev, for 1 time siden:

Jeg har en aftale med Jenny i morgen torsdag og glæder mig for vildt !

Det kan du roligt glæde dig til. Jeg har besøgt Jenny en del gange og det har altid været en super fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 30 minutter siden:

Det kan du roligt glæde dig til. Jeg har besøgt Jenny en del gange og det har altid været en super fræk oplevelse.

Taaak håber hun tirrer og kan lokkes til at råkysse dybt

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, 1 time siden:

Taaak håber hun tirrer og kan lokkes til at råkysse dybt

Det har hun gjort med mig, men jeg ved ikke om hun gør det med alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, for 6 timer siden:

Jeg overvejer et besøg hos Jenny i Taastrup eller Katie i Hillerød. Der skal være godt med B2B, pussyslide og anal. Hvem giver mest smæk for skillingen?

Enig med de andre. Prøv dem begge... jeg elsker også stikprøver. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Observer1980

Har prøvet begge piger og selvom Jenny er lige lovlig aggressiv på den erotiske front så vil jeg klart anbefale hende istedet for Kati. Vil endda mene at der er en verden til forskel målt på indlevelse og serviceniveau, så smut du hellere til Høje Taastrup og tag chancen. Bollereden i Hillerød er spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 1 time siden:

Husk rigeligt med kontanter i Taastrup, og vær klar til en der sætter farten:D

Er lige gået ud af døren hos Jenny - det blev langt dyrere end jeg havde planlagt og det blev langt vildere end jeg havde forestillet mig…

hun er ret erotisk aggressiv ja men med et passende modspil i form af dybe kys var det en vild fed oplevelse…

Gentagelsesfare 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Er lige gået ud af døren hos Jenny - det blev langt dyrere end jeg havde planlagt og det blev langt vildere end jeg havde forestillet mig…

hun er ret erotisk aggressiv ja men med et passende modspil i form af dybe kys var det en vild fed oplevelse…

Gentagelsesfare 100%

Langt dyrere. Hvad taler vi om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde regnet med 1.500 men endte med 2.500 tilgengæld blev det kvitteret med fuld valuta… men det var ikke det beløb jeg havde planlagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 13.1.2022 at 19:16:

Havde regnet med 1.500 men endte med 2.500 tilgengæld blev det kvitteret med fuld valuta… men det var ikke det beløb jeg havde planlagt 

Hvad blev de ekstra kontanter brugt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De Herre,

Er der virkelig ikke een der er frisk på en 3kant med Jenny? (Se tråd og skriv)

Det må da være muligt ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, den 12.1.2022 at 17:30:

Det kan også være det ender med det. Jeg kunne godt bruge en vurdering fra en broder der har prøvet begge.

Kast dig ud i det.

Da salig kong Frederik engang under et besøg blev budt på en øl, stillede værten med både en Hof og en Tuborg, idet han ikke var sikker på, hvilket et mærke majestæten foretrak. Jamen jeg napper da bare dem begge, sagde Frederik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har inte varit så många besök i Danmark den senaste tiden, men hoppas det blir lite fler nu. Har tittat på Jenny eller Kati som har fått flera bra reviews och erbjuder det mesta, så planerar ett besök hos någon av dem. Är lite nyfiken på om någon vet om Jenny eller Kati giver rimming?

Jenny

Kati

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har varit på besök hos Jenny någon gånger och det var med rimming

Kanon, tack för snabbt svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henka71 skrev, den 23.2.2022 at 11:20:

Har inte varit så många besök i Danmark den senaste tiden, men hoppas det blir lite fler nu. Har tittat på Jenny eller Kati som har fått flera bra reviews och erbjuder det mesta, så planerar ett besök hos någon av dem. Är lite nyfiken på om någon vet om Jenny eller Kati giver rimming?

Jenny

Kati

Jag gjorde som någon föreslog, besökte båda två i början av mars då jag hade några dagar i Köpenhamn. Försökte boka Jenny men hon hade inte tid då jag kunde så kollade med Kati och det fungerade så det blev en tur till Hillerød. Kati hade en fantastisk kropp och var lätt att prata med så det blev 1 timma FP med anal som tillval. Började med lite massage som gick över till pussyslide, 69 och sedan lite olika ställningar för att avsluta med anal. Lite reserverad och kanske inte så mycket inlevelse men ändå en helt ok timme.

Kunde inte släppa tanken på Jenny, så ett par dagar senare när jag skulle åka hem så kollade jag om hon hade tid och Yes, det hade hon. En liten omväg till Taastrup på hemresan, men det var det absolut värt. Jenny mötte mig i ett par höga sexiga stövlar och en svart mini dress som inte kunde dölja de härliga brösten och hennes porriga utseende, wow. Vi kommer överens om en timma med anal, jag betalar, hon försvinner ut ett par minuter. När kom kommer tillbaka så blir jag närmast överfallen, och som någon har skrivit tidigare, erotiskt aggressiv passar bra. Vi hade en timma där hon hade kontroll på mig och kom igenom två gånger, jag var helt slut efteråt men en av de vildaste upplevelser jag haft. Så mycket energi i den lilla kroppen :)

Ska vara i Köpenhamn om några dagar igen, tyvärr ser jag att Jenny är på semester, så får kanske utforska nåt annat ställe, men ska absolut försöka få till en träff med Jenny när hon är tillbaks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henka71 skrev, for 12 timer siden:

Jag gjorde som någon föreslog, besökte båda två i början av mars då jag hade några dagar i Köpenhamn. Försökte boka Jenny men hon hade inte tid då jag kunde så kollade med Kati och det fungerade så det blev en tur till Hillerød. Kati hade en fantastisk kropp och var lätt att prata med så det blev 1 timma FP med anal som tillval. Började med lite massage som gick över till pussyslide, 69 och sedan lite olika ställningar för att avsluta med anal. Lite reserverad och kanske inte så mycket inlevelse men ändå en helt ok timme.

Kunde inte släppa tanken på Jenny, så ett par dagar senare när jag skulle åka hem så kollade jag om hon hade tid och Yes, det hade hon. En liten omväg till Taastrup på hemresan, men det var det absolut värt. Jenny mötte mig i ett par höga sexiga stövlar och en svart mini dress som inte kunde dölja de härliga brösten och hennes porriga utseende, wow. Vi kommer överens om en timma med anal, jag betalar, hon försvinner ut ett par minuter. När kom kommer tillbaka så blir jag närmast överfallen, och som någon har skrivit tidigare, erotiskt aggressiv passar bra. Vi hade en timma där hon hade kontroll på mig och kom igenom två gånger, jag var helt slut efteråt men en av de vildaste upplevelser jag haft. Så mycket energi i den lilla kroppen :)

Ska vara i Köpenhamn om några dagar igen, tyvärr ser jag att Jenny är på semester, så får kanske utforska nåt annat ställe, men ska absolut försöka få till en träff med Jenny när hon är tillbaks.

Tak for en fin anmeldelse. Du spurgte tidligere til rimming men kan ikke se at du nævner det i anmeldelserne...? Blev det ikke tilbudt eller undlod du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 9 timer siden:

Tak for en fin anmeldelse. Du spurgte tidligere til rimming men kan ikke se at du nævner det i anmeldelserne...? Blev det ikke tilbudt eller undlod du? 

Tack! Hos Kati i Hillerød blev det inte tilbudt någon rimming, jag frågade i och för sig inte heller då jag kände att kemin kanske inte var den bästa. Däremot med Jenny i Taastrup blev det härlig rimming, jag älskar verkligen hur hon är aktiv hela tiden och verkar gilla det hon gör, och bara vill mer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...