Hop til indhold
pricie1039

Bella Sexy in Århus C

Recommended Posts

pricie1039 skrev, for 20 timer siden:

Kære brødre,

jeg faldt over denne frække dame som hvis man ellers er til store bryster ser for godt ud til st være sandt......

https://annoncelight.dk/showad/331558
 

nogen der har været forbi til lidt sjov og kan fortælle om det ?

 

Har været der for nogle måneder siden. Det kan godt være at billederne er af hende, men de er i så fald af ældre dato og yderligere har de været igennem redigeringsmaskinen. Skal heller ikke kunne udelukke at billederne måske nok er ægte, men måske lånt fra en anden model som har ligheder med kvinden man møder. Synes nogle gange det er svært at vurdere om det er redigerede eller lånte billeder.


pigen man møder er efter min bedste overbevisning heller ikke 25 år, snarere et sted mellem 35-45…svært at vurdere alderen, for der var sgu så skidemørkt i det rum jeg blev lukket ind i.

jeg var bare forbi til et BJ, og det var der ikke noget specielt fantastisk ved. Jeg smed mig på sengen, og hun satte sig ned med ryggen/siden til mig. Kort rykkeri i banditten, på med gummi og så begyndte hun BJ.

som sagt var det ok uden at være fantastisk…jeg fik taget det tryk der var opbygget, men heller ikke mere.

tænker ikke en gentagelse kommer i overvejelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, for 4 timer siden:

Har været der for nogle måneder siden. Det kan godt være at billederne er af hende, men de er i så fald af ældre dato og yderligere har de været igennem redigeringsmaskinen. Skal heller ikke kunne udelukke at billederne måske nok er ægte, men måske lånt fra en anden model som har ligheder med kvinden man møder. Synes nogle gange det er svært at vurdere om det er redigerede eller lånte billeder.


pigen man møder er efter min bedste overbevisning heller ikke 25 år, snarere et sted mellem 35-45…svært at vurdere alderen, for der var sgu så skidemørkt i det rum jeg blev lukket ind i.

jeg var bare forbi til et BJ, og det var der ikke noget specielt fantastisk ved. Jeg smed mig på sengen, og hun satte sig ned med ryggen/siden til mig. Kort rykkeri i banditten, på med gummi og så begyndte hun BJ.

som sagt var det ok uden at være fantastisk…jeg fik taget det tryk der var opbygget, men heller ikke mere.

tænker ikke en gentagelse kommer i overvejelse.

Tak for tilbagemeldingen. Lige et opfølgnings spørgsmål......

er brysterne som på billederne - altså rigtig store og økologiske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pricie1039 skrev, for 30 minutter siden:

Tak for tilbagemeldingen. Lige et opfølgnings spørgsmål......

er brysterne som på billederne - altså rigtig store og økologiske ?

Hun har ret så store bryster ja - og antager de er øko. Jeg havde dem ikke imellem hænderne, men de så øko ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...