Hop til indhold

Stop udleveringen af privat adresser!

Featured Replies

Skrevet

Jeg læser igen en anmeldelse med tilhørende kommentarer og heraf fremgår det, at vedkommenes adresse med let hed kan spores.

Det er simpelthen så fejt så fejt, at I laver disse oplysninger i Jeres anmeldelser. For mit eget vedkommende kan jeg bare sige, at skete det for mig, måtte jeg opsige mit lejemål fluks.

Så stop jer selv!

Skrevet

Jag kan bara hålla med Gitte.

Sluta med det omedelbart.

För det första är det otroligt respektlöst att skriva ut tjejens privata adress på nätet, för det andra kan ägaren till Eroguide.dk (webmaster) få stora problem om tjejen gör laglig sak av det.

Jag har svårt att tro att den danska motsvarigheten till den svenska personuppgiftslagen skulle vara mer tolerant i den frågan än den svenska. Det är väl ingen av oss som vill att vår webmaster skall dras inför domstol och få sin privatekonomi förstörd av böter och skadestånd?

Lille

Skrevet

Jeg læser igen en anmeldelse med tilhørende kommentarer og heraf fremgår det, at vedkommenes adresse med let hed kan spores.

Det er simpelthen så fejt så fejt, at I laver disse oplysninger i Jeres anmeldelser. For mit eget vedkommende kan jeg bare sige, at skete det for mig, måtte jeg opsige mit lejemål fluks.

Så stop jer selv!

Undskyld Gitte, gider du uddybe, for jeg forstår ikke helt hvad du mener med dit indlæg ?

;)

Skrevet

Det er sku ikke i orden.

Det er ligesom at der er nogle der glemmer at der findes et rigtigt menneske bag glædespigen. Eller åbenbart er totalt ligeglade. Jeg ved ikke hvad der ville være værst.

Skrevet
  • Author

Undskyld Gitte, gider du uddybe, for jeg forstår ikke helt hvad du mener med dit indlæg ?

;)

Det jeg beder dig forstå er, at vejnavne og andre indikationer der fortæller hvor glædes pigen bor ikke skal oplyses på eroguide.

Skrevet

Det jeg beder dig forstå er, at vejnavne og andre indikationer der fortæller hvor glædes pigen bor ikke skal oplyses på eroguide.

Det forstår jeg så ikke du har så meget imod, det er vel næppe en hemmlighed,og vi er her jo for at udveksle erfaringer, og det indbefatter så også at der kommer adresser med. Det er der jo rigtig mange indlæg der indeholder. Men fair nok du har den mening, men tror det er en ulige kamp :shock:

Skrevet

Hej Gitte!

Hvilken anmeldelse hentyder du til ?

Mener du pigens privat adresse eller adressen hvor hun driver sin forretning ?

VH Ludvig.

Skrevet

Hej Gitte!

Hvilken anmeldelse hentyder du til ?

Mener du pigens privat adresse eller adressen hvor hun driver sin forretning ?

VH Ludvig.

Hej Ludvig

Ja det var og er jeg sådan set heller ikke klar over, men går ud fra det var forretnings adressen.

Det andet er selvfølgelig SLET IKKE i orden, så det håber og tror jeg ikke på der blev hentydet til :oops:

Skrevet

Hvis det er adressen hvor hun arbejder fra, kan jeg ikke se det er noget problem.

Hun oplyser vel også adressen til en vis mængde gæster, som hun ikke kender identiteten på.

Hvis der er rent mel i posen, kan det vel ikke være noget problem.

VH Ludvig.

Skrevet
  • Author

Jeg er rigtig glad for en del forstår mit budskab og er rørende enige med mig i, at man ikke udlevere adresser på glædespigerne.

Mit budskab er nok også mere rettet til Jer, der synes det er i orden at udlevere adresser eller hentyde til hvor glædespigen bor. Hvis glædespigen ville have sin adresse offentliggjort så gjorde hun det jo i sin egen annoncering.

Prøv at smag på ordet privat/diskret. Så er det jo nok en sandsynlighed for at adressen kun udleveres til gæsten, i tillid til, at han værner om denne.

Og nej jeg vil ikke angive den anmeldelse jeg hentyder til. Jeg har bedt admin, rette i anmeldelsen og oplyste jeg anmeldesens navn her, var jeg jo med til at formidle en adresse på en glædespige, hvilket jo er den modsatte effekt af, hvad jeg gerne vil opnå.

Skrevet

nu er det jo altså langt fra alle piger der arbejder fra en klinik. eller har et sted som kun bruges til at modtage gæster. Og der ud over er der er stort antal piger som slet ikke tager imod drop in gæster inc mig selv. så i bund og grund har i intet at bruge en adresse til. for i kommer ikke ind uden at have kontaktet mig først.

de privat piger som er der ude ønsker ofte lige så stor diskretion som i ønsker. så at sidde og bralder ud med adresserne på et internet forum hører ingen steder hjemme.

at vi sælger sex er ikke ens betydende med at der bare er åbent hus for alle. og at i betaler os giver jer ikke retten til at bryde den diskretions linie der er imellem os. i kan henvise til annoncer hvor de oplysninger vi ønsker der skal frem står. resten bør i venligst holde for jer selv. ligesom vi heller ikke sidder og fortæller hvem der besøger os eller vi besøger.

Skrevet

Hvis det er adressen hvor hun arbejder fra, kan jeg ikke se det er noget problem.

Hun oplyser vel også adressen til en vis mængde gæster, som hun ikke kender identiteten på.

Hvis der er rent mel i posen, kan det vel ikke være noget problem.

VH Ludvig.

Hvis pigen ikke selv oplyser adressen i sine annoncer er det ikke i orden at videregive en adresse, som hun kun har oplyst telefonisk i forbindelse med en tidsbestilling - jeg har personlig på det seneste i et tilfælde eller to, valgt at trykke på den gule knap øverst i højre hjørne og bedt admin om at fjerne et par adresser.

Man kan jo bare nøjes med at antyde adressen - f.eks i den nordlige del af byen, i nærheden af vandtårnet, i gå afstand fra xx P-plads, ikke ret langt fra torvet osv.

Helst ikke gadenavne, medmindre det er en meget lang gade med mange husnr. - her kan man evt. til nød tilføje i hvilken ende :D Ellers er det bedst bare at holde sig til pigen/stedets egen beskrivelse, medmindre den er helt i skoven og man som lokalkendt har en bedre anvisning uden at det bliver alt for afslørende.

Skrevet

Jeg må holde med trådstarter i det her..

man udlevere bare ikke pigens adresse under nogen som helst omstændigheder..

I kræver diskretion og det giver vi..

så er det vel ikke for meget forlangt den anden vej rundt.

eller skal vi til at smide billeder ud div steder af de herrer som besøger os??

hmm det tror jeg heller ikke i vil sætte pris på og på den måde risikere at blive opdaget..

der kræves og gives diskretion BEGGE veje og så er den ikke længere..

som der er nævnt tidligere

HVIS adressen står oplyst i annoncen ( når der arbejdes fra reg. klinik)

så er det OK (NÅR det som sagt står offentlig skrevet i forvejen)

ellers gør man det absolut IKKE!!!!

hvis jeg opdagede at min adresse blev udleveret ville jeg godt nok også blive

meget sur.. da det er privat DISKRET det her.. jeg holder ikke til på en offentlig klinik...

så HUSK det..

lad vær med at udlevere pigernes adresser

god aften

Skrevet

Med mindre hun arbejder fra sin privat adresse. Så er det da ikke iorden at bringe vejnavnet her. Jeg har set flere annoncer hvor der står at vejnavn først oplyses når der er lavet en aftale. Det kan der være mange grunde til men en af dem kan være at det er hendes private adresse hun arbejder fra.

Skrevet

Med mindre hun arbejder fra sin privat adresse. Så er det da ikke iorden at bringe vejnavnet her

Hej Peterpedal, jeg er sikker på, du mener det modsatte af hvad du skriver, men selv en arbejdsadresse bør ikke udleveres her, medmindre vedkommende/stedet selv offentliggør den i annoncer mv.

Skrevet

Hej Peterpedal, jeg er sikker på, du mener det modsatte af hvad du skriver, men selv en arbejdsadresse bør ikke udleveres her, medmindre vedkommende/stedet selv offentliggør den i annoncer mv.

Hæhæ. Ja man skal ikke altid læse hvad der bliver skrevet men hvad der menes.

Selvfølgelig mener jeg at hvis hun arbejder fra hendes privat adresse skal man ikke opgive den herinde. Er det på klinik er det da helt iorden da den jo nok er kendt alligevel.

Skrevet

Jeg er enig med trådstarter... synes iøvrigt også det gælder tlf numre.... synes der er en tendens til at der bliver kastet omkring med disse efter forgodtbefindende her inde.

God dag fra Aben

Skrevet

Er det på klinik er det da helt iorden da den jo nok er kendt alligevel.

Nej, der er du forkert på den - hvis klinikken ikke selv opgiver adressen til gud og hvermand - er det ikke i orden af videregive den - og slet ikke herinde. Hvis folk vil bestille en tid, kan de selv ringe og få oplyst adressen - f.eks vil Privat-Diskret i Bording, ikke have folk rendende uden at de har bestilt tid i forvejen :evil:

Vi er jo nogle, der værner om de gode steder :D

Skrevet

Nej, der er du forkert på den - hvis klinikken ikke selv opgiver adressen til gud og hvermand - er det ikke i orden af videregive den - og slet ikke herinde. Hvis folk vil bestille en tid, kan de selv ringe og få oplyst adressen - f.eks vil Privat-Diskret i Bording, ikke have folk rendende uden at de har bestilt tid i forvejen :evil:

Vi er jo nogle, der værner om de gode steder :D

Enig. Men nu betegner jeg heller ikke P-D som en klinik i den forstand. Når jeg siger klinik tænker jeg noget ala Sexyclub, cassiopaia osv. Men steder der vil have at man ringer og booker tid inden oplysning af adresse er eet ikke iorden at skrive den her inde.

Skrevet

Jeg har set at nogle har bedt om en adresse på en pige, for at finde ud af ca. hvor i verden det er henne. Det er da mere en fairnok, for hvis man nu ikke har muligheden for at køre til Helsingør. Anmelderen burde være diskret nok at sige, det ligger i dette kvarter-område, istedet for den direkte adresse. Men, som Ludvig siger, er der rent mel i posen, burde det ikke være et problem. Hedomax.com har også en adresseliste på de private, og den har været der længe - kan ikke se problematikken.

Skrevet

Hej

Problematikken ligger i, at det betyder, at der kommer mænd rendende i tide og utide, og det er ikke godt. Jeg kender et pd sted, der måtte lukke, fordi mændene ikke respekterede det private og diskrete i adressen.

Da jeg startede i sin tid, var jeg amatørpige a la pd, og jeg havde en nat en fyr der stod under mit vindue og ville knalde med luderen...så nej, det er sgu et stort problem.

mvh

c

Skrevet

jeg kan ikke forstå at jer fyre har behov for at skrive adresser her inde når man kan få den når man ringer og bestiller tid ja det er mig en gåde

at der så er nogle der gerne vil have den er mig ikke en så stor en gåde for er slet ikke i tvivl om at det er dem der enten ikke kan komme på stedet da de enten ikke har holdt deres aftale eller lavet andet lort

vi har en lang liste over nummer fra personer som ikke kan besøge privat-diskret og det er jo ikke en vi har lavet for sjovt det er alle på personer som enten ikke er kommet til deres aftale eller som ikke har kunne finde ud af hvordan man skal opføre sig

vi har jo ikke lyst til de skal finde ud af hvor vi holder til

det sker også vi har nogle der bare kommer og banker på døren men de bliver slemt skuffet for der bliver ikke åbnet og er der en chauffør i nærheden bliver han altid kontaktet og køre der ud så i beste fald er den en chauffør de møder

håber at brugerne her inde vil lade være med at skrive adresser her inde men ligge link til pigernes profiler og der står der jo altid hvordan man kontakter dem

her skal også være en ros til eroguide de er altid hurtig til at slette de inlæg hvor der sådane oplysninger

god aften til jer alle :)

Skrevet
  • Author

Den pågældene anmeldelse, der var årsag til min debat, er nu blevet rettet af Admin og dette må anses som tegn på, at indikationer på privat adresser ikke hører til på eroguide.

Omkring rent mel i posen, ak ja, det er vi vist mange såvel købere, sælgere, udlejere m.m.som ikke har. Så lad os nu bevare diskreationen indtil lovgivning og moralen ændres i vort samfund.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.