Hop til indhold
jamen12

Aarhus uden gummi?

Recommended Posts

En lille efterlysning da jeg skal til Aarhus område sidst på ugen, og mit umildbart kig på annonceligt siger at udvalget er småt.

Så hvem kan I anbefale i Aarhus eller området omkring, som tilbyder sex uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 5 timer siden:

Piger der tilbyder uden, er da der ude, men jeg har ikke erfaring med dem, da jeg personligt går i en stor bue uden om piger der tilbyder uden :shock:
 

https://annoncelight.dk/showad/332258

https://annoncelight.dk/showad/292381

 

Godt, du fik pudset glorien:)

Jeg er meget glad for, at du vil fortælle om dine valg helt uden at være dømmende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Svendsenaalborg skrev, for 6 timer siden:

Godt, du fik pudset glorien:)

Jeg er meget glad for, at du vil fortælle om dine valg helt uden at være dømmende. 

Link tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Svendsenaalborg skrev, for 12 timer siden:

Godt, du fik pudset glorien:)

Jeg er meget glad for, at du vil fortælle om dine valg helt uden at være dømmende. 

Jeg tænker da ikke der er nogen dom i det eller en glorie der bliver pudset. 
det er vel mere en forklaring til hvorfor der kun kan linkes med ikke anmeldes. 
Jeg går også en stor bue udenom piger der tilbyder uden til Alle. Det er fordi jeg har en aftale med min kæreste om at vi dælme ikke skal have mere end gode oplevelser hjem fra turene i byen. Så derfor går jeg en stor bue udenom, helt uden at dømme nogen.

spørgsmålet der tikker frem i mit hoved er om du måske dømmer nogen her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker da ikke der er nogen dom i det eller en glorie der bliver pudset. 
det er vel mere en forklaring til hvorfor der kun kan linkes med ikke anmeldes. 
Jeg går også en stor bue udenom piger der tilbyder uden til Alle. Det er fordi jeg har en aftale med min kæreste om at vi dælme ikke skal have mere end gode oplevelser hjem fra turene i byen. Så derfor går jeg en stor bue udenom, helt uden at dømme nogen.

spørgsmålet der tikker frem i mit hoved er om du måske dømmer nogen her? 

Hej Anders-and:)

Du ved godt denne tråd er under Efterlysning i Jylland og @jamen12 søger i Århus GP der gør det uden gummi.

Dine holdninger til med eller uden gummi dem tager i Generel debat, der er efter sigende flere tråde hvor du kan lufte i dine holdninger, - - du fortsætter bare i Generel debat:)

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 15 minutter siden:

Hej Anders-and:)

Du ved godt denne tråd er under Efterlysning i Jylland og @jamen12 søger i Århus GP der gør det uden gummi.

Dine holdninger til med eller uden gummi dem tager i Generel debat, der er efter sigende flere tråde hvor du kan lufte i dine holdninger, - - du fortsætter bare i Generel debat:)

Mange hilsner

Nye tider

Har  du stadig ikke fundet ud at at anmelde et indlæg i stedet for at afspore OP? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 58 minutter siden:

Har  du stadig ikke fundet ud at at anmelde et indlæg i stedet for at afspore OP? 

Det er sjovere at lege politi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Nye tider skrev, for 8 timer siden:

Hej Anders-and:)

Du ved godt denne tråd er under Efterlysning i Jylland og @jamen12 søger i Århus GP der gør det uden gummi.

Dine holdninger til med eller uden gummi dem tager i Generel debat, der er efter sigende flere tråde hvor du kan lufte i dine holdninger, - - du fortsætter bare i Generel debat:)

Mange hilsner

Nye tider

Jeg diskutere ikke med og uden gummi - jeg forklarer hvorfor Svendsen Ålborg ikke har ret. bigfoots indlæg ikke har en skid med pudset glorie eller fordomme at gøre. Disse fordomme ligger alle i hovedet at nordjyden selv. Det er så træls man ikke kan lave en anmeldelse eller reference herinde uden der er en eller anden der ikke bare kan slappe af og takke for det - eller lade være. Her er alt for mange person angreb og det er det jeg går op imod. 
jeg har intet imod der søges uden gummi. Jeg synes bigfoots indlæg var særdelse hjælpsomt. Det var min pointe…. 

Redigeret af Anders-and
-

Del dette indlæg


Link til indlæg

En der kalder sig Lilly et sted i Århus V tilbyder det du efterlyser. Hun annoncerer ikke hver dag og har ikke noget telefonnr. men skriv og du får svar. Tror I kan lave en aftale der passer jer begge. Hun er ikke ung så det er selvfølgelig spørgsmålet hvad der er vigtigst for dig.

Lilly: https://annoncelight.dk/showad/316362

Fræk dansk MILF: https://annoncelight.dk/showad/285787
Hun har også en gammel annonce liggende på annoncelight. Jeg besøgte hende for mere end et år siden. Seneste anmeldelse er fra maj sidste år men måske stadig afktiv. Skriv en sms og spørg. Hun tilbyder også uden

Der er sikkert flere. Nogle thai-piger er med på den hvis de kender dig og har set dig nogle gange. Nogle tilbyder det for ekstra god betaling når de kender dig. Men det kan du ikke bruget til noget hvis du kun er her en weekend

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...