Hop til indhold

Efterlysning, steder ligesom Pigekollektivet og Haderuppigerne nær Vejle/Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej derude,

Som overskriften antyder, så søger jeg steder ligesom Pigekollektivet og Haderuppigerne nær Vejle/Horsens. Kender I nogle? Det giver mig lidt tryghed at det er sådan et sted med danske piger og, antager jeg, ordentlige forhold ;).

Skrevet

Jeg har været på Sukkerpigernes sted et par gange..
Det er et OK sted.
Jeg har besøgt Cecilie og Julia, det er et par søde piger .. 
Går ud fra det er de samme to, pigerne fra det tidliger 'Luksusmassage' ... 

www.sukkerpigerne.dk

Skrevet
  • Author

Tak for svarene. Jeg tænker jeg vil finde en dag og besøge sukkerpigerne. Er der en diskret indgang/Parkering?

Redigeret af nastyras

Skrevet
nastyras skrev, for 3 minutter siden:

Tak for svarene. Jeg tænker jeg vil finde en dag og besøge sukkerpigerne. Er der en diskret indgang/Parkering?

Parkering langs kantsten, man går ind mellem to bygninger, men kommer der en forbi på fortovet kan man ses :)

Skrevet

Ikke super diskret synes jeg.  Det ligger i Vejle centrum 

Skrevet
nastyras skrev, for 2 timer siden:

Du parkerer ved Føtex, og går det sidste stykke

Skrevet

Toftegårdsvej mellem Vejle og Hedensted   Tæt på Trabsportcenter ,det er diskret. Ude på landet i et lille bondehus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.