nastyras 4 Skrevet 10. Januar, 2022 Hej derude, Som overskriften antyder, så søger jeg steder ligesom Pigekollektivet og Haderuppigerne nær Vejle/Horsens. Kender I nogle? Det giver mig lidt tryghed at det er sådan et sted med danske piger og, antager jeg, ordentlige forhold ;). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 10. Januar, 2022 Sukkerpigerne i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2156 Skrevet 10. Januar, 2022 Jeg har været på Sukkerpigernes sted et par gange.. Det er et OK sted. Jeg har besøgt Cecilie og Julia, det er et par søde piger .. Går ud fra det er de samme to, pigerne fra det tidliger 'Luksusmassage' ... www.sukkerpigerne.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nastyras 4 Skrevet 13. Januar, 2022 (edited) Tak for svarene. Jeg tænker jeg vil finde en dag og besøge sukkerpigerne. Er der en diskret indgang/Parkering? Redigeret 13. Januar, 2022 af nastyras Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 13. Januar, 2022 nastyras skrev, for 3 minutter siden: Tak for svarene. Jeg tænker jeg vil finde en dag og besøge sukkerpigerne. Er der en diskret indgang/Parkering? Parkering langs kantsten, man går ind mellem to bygninger, men kommer der en forbi på fortovet kan man ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 13. Januar, 2022 Ikke super diskret synes jeg. Det ligger i Vejle centrum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 13. Januar, 2022 nastyras skrev, for 2 timer siden: Tak for svarene. Jeg tænker jeg vil finde en dag og besøge sukkerpigerne. Er der en diskret indgang/Parkering? Du parkerer ved Føtex, og går det sidste stykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 13. Januar, 2022 Toftegårdsvej mellem Vejle og Hedensted Tæt på Trabsportcenter ,det er diskret. Ude på landet i et lille bondehus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg