Guest Aarhuselsker Skrevet 5. September, 2013 NU var det jo dig, der startede med at være sur over mit korte indlæg med et link, som du bare kunne undlade at læse - men mit indlæg skulle bare ses, som et billede på at man ikke alle steder er så paranoide og bange for at komme til at sidde sammen med andre mænd og vente på det bliver ens tur - lidt som en opfølgning på Charlottes indlæg med mændene, der måske sad og hyggede sig med at spille kort om, hvis tur det var næste gang . Ja, ja Jernsvin. Så siger vi det, og hvis du svarer på dette indlæg og give mig ret i at julefreden sænker sig igen, så får du det sidste ord. Det er vel ikke så ringe :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. September, 2013 Jeg var for ikke så længe siden i ålborg med en anden pige. jeg var i overetagen hun for neden. vi havde hver vores gæst. da jeg så følger min ud åbner hun døren og stikker hovedet ud og siger. min gæst syntes det er synd du skal være alene. vil du ikke være med. tænkte jooow hvorfor ikke og hoppede frejdigt op i sengen. som så for øvrigt braste sammen. loool. så han var ret ligeglad med at møde mere end den han lige havde regnet med.Dén kunne du da også have lokket mig med på . Det havde ikke generet mig det allerfjerneste . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 5. September, 2013 Ja, ja Jernsvin. Så siger vi det, og hvis du svarer på dette indlæg og give mig ret i at julefreden sænker sig igen, så får du det sidste ord. Det er vel ikke så ringe Du har ret lad nyde julefreden :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2013 Århuselsker og Jernsvinet! Det her er et skoleeksempel på, hvordan begyndende småkonflikter skal tages i starten, før de udvikler sig til fnidder. Flot gået og et eksempel til efterfølgelse, som mange burde/kunne skære sig en skive af. :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2013 Århuselsker og Jernsvinet! Det her er et skoleeksempel på, hvordan begyndende småkonflikter skal tages i starten, før de udvikler sig til fnidder. Flot gået og et eksempel til efterfølgelse, som mange burde/kunne skære sig en skive af. :) Se.........., her der kom Organizer mig lige i forkøbet , sad netop og glædede mig over den ro og fordragelighed, hvorpå dette lille optrin blev lukket. Det var sgu dejligt at være vidne til TAAAAAAAAAAK for det d´herrer Århuselsker og Jernsvin Det bli´r en dejlig dag :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 7. September, 2013 Jeg var for ikke så længe siden i ålborg med en anden pige. jeg var i overetagen hun for neden. vi havde hver vores gæst. da jeg så følger min ud åbner hun døren og stikker hovedet ud og siger. min gæst syntes det er synd du skal være alene. vil du ikke være med. tænkte jooow hvorfor ikke og hoppede frejdigt op i sengen. som så for øvrigt braste sammen. loool. så han var ret ligeglad med at møde mere end den han lige havde regnet med. For nogle år siden, prøvede jeg en variant over dette. Jeg havde besluttet mig for et spontant besøg på klinik, og havde både hilst på pigen og ordnet det formelle. Hun gik ud med pengene og var lidt længe væk. Da hun så kom tilbage fortalte hun lidt tøvende, at der altså stod en fyr derude, som meget gerne ville være med, og at han også ville betale for det hele. Jeg blev også lidt paf, men i et øjebliks inspiration sagde jeg ja på trods af, at det hele virkede lidt mærkeligt. Det endte med at blive en super oplevelse, hvor sengen holdt, selv om vi gjorde en ihærdig indsats for at ødelægge den. Og ham den anden fyr; han holdt også hvad han lovede, og betalte for hele sceancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 7. September, 2013 For nogle år siden, prøvede jeg en variant over dette. Jeg havde besluttet mig for et spontant besøg på klinik, og havde både hilst på pigen og ordnet det formelle. Hun gik ud med pengene og var lidt længe væk. Da hun så kom tilbage fortalte hun lidt tøvende, at der altså stod en fyr derude, som meget gerne ville være med, og at han også ville betale for det hele. Jeg blev også lidt paf, men i et øjebliks inspiration sagde jeg ja på trods af, at det hele virkede lidt mærkeligt. Det endte med at blive en super oplevelse, hvor sengen holdt, selv om vi gjorde en ihærdig indsats for at ødelægge den. Og ham den anden fyr; han holdt også hvad han lovede, og betalte for hele sceancen. Skulle ikke undre mig om han havde stået og luret i porten overfor og holdt øje med om der kom nogle interessante fyre, som han mente ville være med på sådan noget. Nogle ringer også til klinikkerne og spørger om der kommer andre kunder, der kunne tænke sig at være med til det ene eller det andet - f.eks. slavesammenføring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 7. September, 2013 For nogle år siden, prøvede jeg en variant over dette. Jeg havde besluttet mig for et spontant besøg på klinik, og havde både hilst på pigen og ordnet det formelle. Hun gik ud med pengene og var lidt længe væk. Da hun så kom tilbage fortalte hun lidt tøvende, at der altså stod en fyr derude, som meget gerne ville være med, og at han også ville betale for det hele. Jeg blev også lidt paf, men i et øjebliks inspiration sagde jeg ja på trods af, at det hele virkede lidt mærkeligt. Det endte med at blive en super oplevelse, hvor sengen holdt, selv om vi gjorde en ihærdig indsats for at ødelægge den. Og ham den anden fyr; han holdt også hvad han lovede, og betalte for hele sceancen. Jeg har været vidnet til en anden variant. Jeg var på klub-besøg, jeg sad og talte med en "bekendt", han blev kontaktet at den anden gæst som havde siddet og luret på os, mens vi snakkede. Gæsten spurgte min "ven" om han kunne tænke sig et gratis knald, tjo... svarede vennen forbavset. Det gik ud på at gæsten ville se på livesex, han havde udvalgt en pige i klubben og sammen med min "ven" sammen skulle de knalde mens han så på og onanerede... Efter lidt frem og tilbage, fik de aftalt hvad der skulle ske og min "ven" fik en gratis omgang sex, det havde han ikke noget i mod og gæsten fik hvad han ville og betalte pigen Win-win for alle :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 7. September, 2013 Jeg har et par gange kommet ind på en thai klinik, hvor massørens datter sad ude i venteværelset/forlokalet, og det er absolut et no go for mig - jeg kan ikke ligge og blive hevet i banditten af moren, mens datteren sidder ude foran og leger Derimod har jeg ikke noget imod at møde andre mænd i døren, de er der jo for det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 7. September, 2013 For nogle er diskretion naturligvis alpha/omega, men for mit vedkommende betyder det intet, jeg kan og vil til enhver tid stå ved det jeg gør. Når jeg møder andre på vej ud eller ind af et bordel, hilser jeg pænt, med mindre jeg kan se at de er meget pinligt berørte. Jeg vil følgende berette om 2 oplevelser fra 90'erne. Den ene foregik på østergade i Randers, hvor jeg havde besøgt en pige midt i tyverne, klinikken lå side om side med et af de gamle diskoteker i Randers, hvor der i pågældende periode blev afholdt julefrokost. Jeg er færdig med besøget hos den vidunderlige pige og skal ud, hun fortæller, at der står en del mennesker lige udenfor, hvilket egentligt ikke generer mig, men kommentarerne fra de som står og venter er mildest talt uvenlige, især er der nogle snerpede kvinder som skræpper op. Jeg beder pigen om at åbne døren og lukke mig ud, og ser på folkene der står og venter, der bliver lidt tavst for jeg var på tidspunktet lidt berømt/berygtet i byen, og jeg siger så er der plads til den næste, en af kvinderne ser meget forarget ud og siger til sin mand, sådan et svin skulle have tærsk, hvortil jeg svarer hen imod hende, og hvem skal så klare det? Jeg blev sgu lidt sur og sagde til hendes mand, når nu hende sækken der er drukket under bordet skulle du tage og besøge A for hun er da langt kønnere og mere intelligent end den klud du slæber rundt på - nogle grinte og andre blev forargede og jeg gik pænt videre med lidt skadefro i sindet. Den anden oplevelse daterer sig også til 90'erne på den stadig fungerende passionclub. Jeg har virkelig ild i piben og dengang i 90'erne var man sikker på god kvalitet af pigerne i passionclub, så jeg benyttede min arbejdsfri dag til at gå derned, jeg ringede på og blev lukket ind og til min overraskelse var telefondamen en jeg kendte, hende og jeg havde tit turet rundt i byen. Hun blev sgu lige så overrasket som jeg og jeg begyndte at grine, hvilket hun også gjorde. Hun sagde at der lige var besøg men at der var klar om 10 min og om jeg stadig skulle have 3 tsk sukker i kaffen, hvilket jeg bekræftede, hun kom med kaffen til både hende og jeg og så fik jeg spørgsmålet, hvad dælen laver du her, du har da ikke problemer med at score, snarere tvært imod, og jeg sagde det som det var, at jeg havde ild i piben , jeg spurgte lidt til kvinden der skulle betjene mig og fik at vide, at hun var en utrolig smuk kvinde, hvilket satte mine forventninger i vejret. Heldigvis havde jeg hævet rigeligt af kontanter så der var nok til det jeg måske skulle få lyst til. Kvinden kommer ud og siger at jeg godt må gå ind, og jeg kunne dårligt sige noget for jeg havde tabt både næse og mund og telefondamen er fuldstændig færdig af grin, hun siger jeg sagde jo at hun var smuk og du plejer fanme ikke at miste mælet. Jeg gik med ind og hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig, jeg ville have det hele og spurgte hvad jeg kunne få for 5 af de store. Jeg fik 5 timer og fik så jeg dårligt kunne gå, med spabad og det hele og ind imellem snak med telefondamen, som før har set mig duske tøser, hvilket gudinden hurtigt fandt ud af, så ud over god sex var det godt samvær intelligente snakke og en aftale om en bytur senere på ugen. så kære medbrugere af dette forum, når i møder mennesker i kender, så lad være med at være flove, de er der enten af samme årsag som jer selv, eller for at tjene til dagen og vejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2013 Jeg har faktisk også prøvet dette og gik ind i det med åbne øjne. Da Club Amazing (nu "Gina's Boudoir") i foråret 2011 flyttede fra Valby til Rødovre blev der holdt en indvielsesreception, som Gina Faith stod for. Dagen var inddelt i perioder med fremvisning af de nye lokaliteter og med perioder med mulighed for at booke tid til en hyggestund med hende for dem, der havde været så forudseende og heldige at få booket en tid Ved sådan en reception er det næsten umuligt at undgå møde andre ligesindede, og da alle, der kender Gina ved, at tidplanen har det med at skride , så det skete også for os, men da jeg og den anden gæst kendte spillereglerne, blev det aldrig noget problem. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2013 For nogle er diskretion naturligvis alpha/omega, men for mit vedkommende betyder det intet, jeg kan og vil til enhver tid stå ved det jeg gør. Når jeg møder andre på vej ud eller ind af et bordel, hilser jeg pænt, med mindre jeg kan se at de er meget pinligt berørte. Jeg vil følgende berette om 2 oplevelser fra 90'erne. Den ene foregik på østergade i Randers, hvor jeg havde besøgt en pige midt i tyverne, klinikken lå side om side med et af de gamle diskoteker i Randers, hvor der i pågældende periode blev afholdt julefrokost. Jeg er færdig med besøget hos den vidunderlige pige og skal ud, hun fortæller, at der står en del mennesker lige udenfor, hvilket egentligt ikke generer mig, men kommentarerne fra de som står og venter er mildest talt uvenlige, især er der nogle snerpede kvinder som skræpper op. Jeg beder pigen om at åbne døren og lukke mig ud, og ser på folkene der står og venter, der bliver lidt tavst for jeg var på tidspunktet lidt berømt/berygtet i byen, og jeg siger så er der plads til den næste, en af kvinderne ser meget forarget ud og siger til sin mand, sådan et svin skulle have tærsk, hvortil jeg svarer hen imod hende, og hvem skal så klare det? Jeg blev sgu lidt sur og sagde til hendes mand, når nu hende sækken der er drukket under bordet skulle du tage og besøge A for hun er da langt kønnere og mere intelligent end den klud du slæber rundt på - nogle grinte og andre blev forargede og jeg gik pænt videre med lidt skadefro i sindet. Den anden oplevelse daterer sig også til 90'erne på den stadig fungerende passionclub. Jeg har virkelig ild i piben og dengang i 90'erne var man sikker på god kvalitet af pigerne i passionclub, så jeg benyttede min arbejdsfri dag til at gå derned, jeg ringede på og blev lukket ind og til min overraskelse var telefondamen en jeg kendte, hende og jeg havde tit turet rundt i byen. Hun blev sgu lige så overrasket som jeg og jeg begyndte at grine, hvilket hun også gjorde. Hun sagde at der lige var besøg men at der var klar om 10 min og om jeg stadig skulle have 3 tsk sukker i kaffen, hvilket jeg bekræftede, hun kom med kaffen til både hende og jeg og så fik jeg spørgsmålet, hvad dælen laver du her, du har da ikke problemer med at score, snarere tvært imod, og jeg sagde det som det var, at jeg havde ild i piben , jeg spurgte lidt til kvinden der skulle betjene mig og fik at vide, at hun var en utrolig smuk kvinde, hvilket satte mine forventninger i vejret. Heldigvis havde jeg hævet rigeligt af kontanter så der var nok til det jeg måske skulle få lyst til. Kvinden kommer ud og siger at jeg godt må gå ind, og jeg kunne dårligt sige noget for jeg havde tabt både næse og mund og telefondamen er fuldstændig færdig af grin, hun siger jeg sagde jo at hun var smuk og du plejer fanme ikke at miste mælet. Jeg gik med ind og hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig, jeg ville have det hele og spurgte hvad jeg kunne få for 5 af de store. Jeg fik 5 timer og fik så jeg dårligt kunne gå, med spabad og det hele og ind imellem snak med telefondamen, som før har set mig duske tøser, hvilket gudinden hurtigt fandt ud af, så ud over god sex var det godt samvær intelligente snakke og en aftale om en bytur senere på ugen. så kære medbrugere af dette forum, når i møder mennesker i kender, så lad være med at være flove, de er der enten af samme årsag som jer selv, eller for at tjene til dagen og vejen. Hihi me like, frisk og frejdig, sådan skal det sgu være . Bare det var sådan altid...Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 7. September, 2013 Dig jeg mødte, og ventede sammen med, foran indgangen til Sabai sabai i bagsværd, i går (hvis du læser med herinde!?): Du virkede flink, og var en flot fyr.. men jeg kom først! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 7. September, 2013 Generer det jer andre at møde ligesindede i døren? Det generer mig egentlig ikke, og det generer mig heller at gå ind og ud af klinikken, selv om der færdes folk på gaden udenfor. Ikke fordi jeg har prøvet direkte at møde andre mænd i døren så vidt, jeg da husker - men som andre længere oppe skriver, er vi der jo i samme ærinde, og så længe det ikke er forbudt, kan man vel tillade sig at færdes med rank ryg og raske, faste skridt. Den bedste camouflage er også at gå, som om man må være der og ikke snige sig langs husmurene eller blive ved at gå frem og tilbage foran stedet - så får man da først opmærksomhed. Og det er jo ikke alle forbipasserende, der heller ved, at der er en klinik lige dér inde. Men én ting er at møde forbipasserende og passere andre mænd i døren - en anden ting er ligefrem at dele venteværelse med andre. Det ville jeg nok betakke mig for! Spider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. September, 2013 Det kommer helt an på hvor kendt stedet er, synes jeg. Og er det nogen tilfældige som går på gaden, eller er det naboen som står udenfor og ryger en smøg. Når man kører ind på en blind villa vej, eller går ind til en massør som bare er er skalkeskjul for sexuelle ydelser, så ved de lokale godt hvad der skal til at foregå, og så bliver der kigget til den store guldmedalje selv om man opfører sig helt normalt. Så derfor prøver jeg at vente til der er fri bane..... Det generer mig egentlig ikke, og det generer mig heller at gå ind og ud af klinikken, selv om der færdes folk på gaden udenfor. Ikke fordi jeg har prøvet direkte at møde andre mænd i døren så vidt, jeg da husker - men som andre længere oppe skriver, er vi der jo i samme ærinde, og så længe det ikke er forbudt, kan man vel tillade sig at færdes med rank ryg og raske, faste skridt. Den bedste camouflage er også at gå, som om man må være der og ikke snige sig langs husmurene eller blive ved at gå frem og tilbage foran stedet - så får man da først opmærksomhed. Og det er jo ikke alle forbipasserende, der heller ved, at der er en klinik lige dér inde. Men én ting er at møde forbipasserende og passere andre mænd i døren - en anden ting er ligefrem at dele venteværelse med andre. Det ville jeg nok betakke mig for! Spider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 8. September, 2013 naboen Ja, det ska' sæ'fø'li' ikke være éns egen nabo. Men hvis man ikke kender de lokale i området, synes jeg, det kan være ligemeget - de ved jo alligevel ikke, hvor jeg bor. Og mon ikke det bli'r rutine for dem på et tidspunkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. September, 2013 Og mon ikke det bli'r rutine for dem på et tidspunkt? Jo det tror jeg det gør for mange der er nabo til en klinik. Man kan jo ikke undgå at møde gadens beboere når man forlader en klinik. Langt de fleste virker totalt uinteresserede, nogle ældre gør kigger lidt skævt. Sjovt nok er der mange unge mødre der sender en et lille smil. Det oplever jeg tit når jeg går ud af Hedemannsgade om formiddagen, hvor mødrene er ude at gå "sov nu for h... unge" formiddagsturen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg