Guest Aarhuselsker Skrevet 4. September, 2013 Nogle få gange har jeg mødt en anden kunde når jeg var på vej ind eller ud af en klinik/bordel. Det skete sidst på Hedemannsgade i Århus. Egentlig rager det mig en høstblomst, at møde en andem mand på stedet. Vi er der jo i samme ærinde. På den anden side, så ryger der lidt af anonymiteten. De gange det er sket, har der altid været et lille forlegent øjeblik, indtil man får mandet sig op og siger "Hej". Skal sige at det var et sammentræf af tilfældigheder, og manglende opmærksomhed på omgivelserne fra min massøse, der gav anledning til seneste tilfælde. Det var min egen skyld, idet jeg vist var noget distraherende. Ellers synes jeg pigerne er meget flinke til at afvikle det diskret. Generer det jer andre at møde ligesindede i døren? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2043 Skrevet 4. September, 2013 Hmm lidt berørt er man vel Men på den anden side komme vi vel i samme ærinde forhåbentligt. Var hos aroma tai massage hvor der sad 3 mand i forlokalet og drak kaffe DET ER NO GO Og ikke nok med det, så kendte jeg den ene, fuck fik mig taget sammen og gik med pigen ind i lokalet bagved, efter at have småsnakket med ham jeg kender, om at jeg havde en øm skulder der skulle løsnes. Han har efterfølgende berettet at han kender meget til miljøet, hvilket jeg er pisse ligeglad med. Denne del af mit liv behøver jeg ikke at dele med andre end eroguides læsere. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. September, 2013 Det er ikke noget, jeg direkte satser på. Men skulle uheldet være ude, kan jeg dog tage det i stiv arm. Derimod bryder jeg mig ikke om som i sin tid hos Jenny i Ålborggade, at der sidder et helt hof af bekendte, som var det en anden varmestue. Jeg ville heller ikke bryde mig om at sidde i et venteværelse med en anden eller andre. Jeg har en gang eller to mødt en anden i udgangen og hilst kort. Men som Århuselskeren skriver, er man jo der i samme ærinde, når de først er kommet så langt ind. Jeg synes faktisk, det er værre at forlade eteblissementet og løbe lige ud i favnen på nå nogle forbipasserende på gaden. Er en gang endda stødt på en kollega. Det var sgu' ikke sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 4. September, 2013 Hej ja tiderne har ændret sig. I københavn dog ikke ret meget, der har det været ret normalt, at en del mænd krabber langs husmuren for ikke at blive opdaget, dog kan den opførsel hurtig give anledning til netop DET, det ikke var tiltænkt. Da jeg startede på klinik for mange år siden, i starten af nullerne, og dette var i Jylland, ja der sad der måske 3-5 herre i venteværelset og spillede kort, imens de ventede på deres tur. Det var lidt surrealistisk, og man vil jo helst ikke råbe "næste", så man måtte spørge "okay, er der nogen, der vil til nu", og så fandt herrerne ud af det indbyrdes. mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Det er indtil viderer kun sket for mig én gang, og det var på Sawadee 505. Han lagde hurtigt ud med et "hej" og et kort nik, og så afsluttede jeg ligeså hurtigt med den samme gestus Men jeg har da tænkt tanken at tænk hvis man mødte en kammerat, ven, nabo, kollega, kunde e.lign., jamen så tror jeg sku egentligt talt at den person jeg møder ville have samme interesse i udtrykket; "hvad der sker i officersmessen..........det bli´r i officersmessen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Det var lidt surrealistisk, og man vil jo helst ikke råbe "næste", så man måtte spørge "okay, er der nogen, der vil til nu", og så fandt herrerne ud af det indbyrdes. mvh c :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. September, 2013 .... ret normalt, at en del mænd krabber langs husmuren for ikke at blive opdaget, dog kan den opførsel hurtig give anledning til netop DET, det ikke var tiltænkt.Netop. Det gælder om at bevæge sig og se så naturlig ud som muligt. Jeg tror, at det er noget, de fleste efterhånden kan lære. ... der sad der måske 3-5 herre i venteværelset og spillede kort, imens de ventede på deres tur ... så man måtte spørge "okay, er der nogen, der vil til nu", og så fandt herrerne ud af det indbyrdesDet var vel altid den, der netop sad med den dårligste hånd? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. September, 2013 Et er at møde en anden mandlig kunde, med risiko for en man kender. Så har man samme diskretion kodeks. Men noget andet er at møde uvedkommende ansigter, som passerer tilfældigt ved udgangen. For selvom den sande strategiker oftest kender lokationen af sin #1 gudinde, mens andre besøges, så kan man ikke altid holde styr på hendes veninder og kollegaer. Derfor er diskretion IMO meget yndet. Det lyder måske en smule paranoid, men jeg var i baghovedet kortlagt visse brændpunkter i byen, hvor jeg kan risikere at støde på veninder, og derfor skal 'arbejde' med større omhu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlotte 5 Skrevet 4. September, 2013 Hej igen Faktisk kan jeg huske i Vejle, berømte Chantall fra Cassiopeia var på vagt, og jeg skulle til Ålborg, og vi havde aftalt at jeg skulle hilse på vejen derop. Det gjorde jeg og gik naturligvis ind af fordøren, ind i venteværelset, der sad to herre og ventede - og så mig. Der kom en 3. herre ind, og da han så mig, gik han hen i et hjørne og næsturderede potteplanten. Men hvad skulle jeg gøre, jeg sad i venteværelset på et bordel og krammede min taske. Pludselig stod Chantall i døren og grinede højt. Det havde vist set lidt sjovt ud i overvågningskameraet, den brogede flok, der ventede på hende. 2 herre der sad pænt med hænderne i skødet, en kvinde, der sad og krammede sin taske og en mand, der lærte alt om potteplanten i hjørnet. mvh c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Ha ha ha Charlotte. God historie . Personligt rager det mig en høstblomst om jeg møder andre gæster, og jeg sludrer skam også gerne med ligesindede - men jeg er jo også til GB og gruppesex :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Hej ja tiderne har ændret sig. I københavn dog ikke ret meget, der har det været ret normalt, at en del mænd krabber langs husmuren for ikke at blive opdaget, dog kan den opførsel hurtig give anledning til netop DET, det ikke var tiltænkt. Da jeg startede på klinik for mange år siden, i starten af nullerne, og dette var i Jylland, ja der sad der måske 3-5 herre i venteværelset og spillede kort, imens de ventede på deres tur. Det var lidt surrealistisk, og man vil jo helst ikke råbe "næste", så man måtte spørge "okay, er der nogen, der vil til nu", og så fandt herrerne ud af det indbyrdes. mvh c Det synes jeg sgu er god stil og meget mere hyggeligt end alt det hemmeligheds kræmmeri, ved godt det er urealistik for en del... Synes faktisk de dage hvor der er travlt og gæsterne venter, at der er en sjov, glad og god stemning i huset, så jeg kunne godt arbejde under de forhold noget mere . Friske mænd der fedt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Ha ha ha Charlotte. God historie . Personligt rager det mig en høstblomst om jeg møder andre gæster, og jeg sludrer skam også gerne med ligesindede - men jeg er jo også til GB og gruppesex Frække dig abe , me like. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 4. September, 2013 Me too Line, også en pige som dig - sørme en skam der er så langt til Randers her fra djævleøen, for det er faktisk undskyld udtrykket, pisse hyggeligt at vente sammen uden alt den legen skæg og blå briller, der står i vejen for at sådan nogle som aben og andre os med, der har det som os, vi gider at spendere lidt mere hjemme i Danmark, i stedet for at alt den faren udenlands At vi ikke er så mange betyder vel mindre, hvis bare vi kunne lægge vores æg i samme kurv hos piger det samme sted, når det er. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 4. September, 2013 Nu var det godt nok et GangbangParty - men derfor kan det godt være hyggeligt og uformelt: viewtopic.php?f=11&t=5794&p=33148&hilit=sandras#p33148 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. September, 2013 Nu var det godt nok et GangbangParty - men derfor kan det godt være hyggeligt og uformelt: viewtopic.php?f=11&t=5794&p=33148&hilit=sandras#p33148 Falder det ikke temlig meget udenfor trådens emne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. September, 2013 Jeg har indtil videre ikke mødt nogen hverken på vej ind eller ud Men engang jeg skulle besøge et sted, var der mange folk lige på den gade...en lille gade, så jeg gik forbi gade hjørnet 4-5 gange tror jeg Og da jeg gik derfra kom der en mand gående lige imod mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 4. September, 2013 Falder det ikke temlig meget udenfor trådens emne? Kan jeg egentlig ikke se - men hvis du ikke kan acceptere mit eller andres indslag og er utilfreds med, du ikke kan styre din tråd 100% - findes der en gul trekant oppe i højre hjørne du er velkommen til at trykke på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. September, 2013 Kan jeg egentlig ikke se - men hvis du ikke kan acceptere mit eller andres indslag og er utilfreds med, du ikke kan styre din tråd 100% - findes der en gul trekant oppe i højre hjørne du er velkommen til at trykke på. Ja, ja godt ord igen-surt svar du giver. Jeg kan ikke se hvad et party i en tysk klub har med diskretion på klinikker at gøre. Hvor ser du sammenhænget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 4. September, 2013 Jeg har i det hele taget intet imod at møde en anden kunde, hvis jeg besøger en klinik. Som allerede nævnt af andre, så er vi her af samme årsag. Det kan dog genere mig lidt at besøge steder, hvor indgangen til stedet ikke er særlig diskret. Derfor har jeg altid denne her på når jeg besøger en klinik http://www.neatoshop.com/product/Bart-Simpson-Vinyl-Mask Det får et hele til at virke lidt mere naturligt. Spøg til side. Havde for en del år tilbage en lidt kedelig oplevelse på Club Erotica. Havde bestilt tid hos en af pigerne og ankom vel en ti minutter før. Blev sat i et lille venterum for enden af en gang. Der var udsigt til hele gangen. Det betød at jeg kunne se alle og de kunne se mig. Af en eller anden grund var der en masse indvandrerdrenge på besøg dernede. Ikke at de købte ydelser, så vidt jeg kunne se. I stedet løb de ind og ud af døren og ind i det rum pigerne holdt pause i, går jeg ud fra. Ikke nok med det, men jeg kom til at vente i 40 minutter på min aftale. Var ved at gå en del gange. Heldigvis gjorde jeg det ikke, for havde en rigtig god oplevelse med den udvalgte. Kan desværre ikke huske hvem, da det er nogle år tilbage. Besluttede dog ikke at komme igen, netop på grund af den manglende diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. September, 2013 Ha ha ha Charlotte. God historie . Personligt rager det mig en høstblomst om jeg møder andre gæster, og jeg sludrer skam også gerne med ligesindede - men jeg er jo også til GB og gruppesex Jeg var hunderæd for at blive genkendt, en skøn sommerdag, denne dejlige sommer, var jeg på pigebesøg i KBH, det var et dejligt besøg, efter et opfriskende bad, slentrede jeg glad ud på gaden efter denne omgang pigesjov, udenfor jeg så en let forvirret og stresset person, det var som om han ledte efter noget eller nogen eller et opgangsnr, jeg spurgte om der var noget jeg kunne hjælpe med... manden så op og kunne genkende mig, ups skulle jeg gemme mig nu eller skulle jeg tage violinen frem og spille uskyldig... Lidt tøvende: "leder du efter en pige" spurgte jeg manden og han lyste op med julelys i øjnene "Ja" svarede han og spurgte om jeg kender pigen og ved hvor hun bor... beskrivelsen lød som den pige jeg lige har hygget mig med, hehe "Ja, jeg har lige knaldet med hende" svarede jeg med et smørret smil. "Jeg kan vise dig hen til hende" foreslog jeg og han lyste endnu mere op og glad fulgte han efter mig, vi skulle gennem et par porte og ind i trappeopgangen, endelig nåede vi frem, jeg bankede på døren, til pigens store overraskelse var det mig som kom igen denne gang med en mand, hun sagde lettere forvirret "Hej igen" jeg forklarede at manden var faret vildt og jeg hjalp ham med at finde vej til hendes "Gina" Han blev lukket ind og jeg sagde pænt farvel og listede af sted igen, som om intet var hændt... Jeg var glad og havde med god samvittighed hjulpet en mand i nød og havde fået en dejlig omgang hygge forinden med pigen. Se det var en sand historie.... manden var en herfra :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 4. September, 2013 Ja, ja godt ord igen-surt svar du giver. Jeg kan ikke se hvad et party i en tysk klub har med diskretion på klinikker at gøre. Hvor ser du sammenhænget? NU var det jo dig, der startede med at være sur over mit korte indlæg med et link, som du bare kunne undlade at læse - men mit indlæg skulle bare ses, som et billede på at man ikke alle steder er så paranoide og bange for at komme til at sidde sammen med andre mænd og vente på det bliver ens tur - lidt som en opfølgning på Charlottes indlæg med mændene, der måske sad og hyggede sig med at spille kort om, hvis tur det var næste gang . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. September, 2013 Jeg var glad og havde med god samvittighed hjulpet en mand i nød og havde fået en dejlig omgang hygge forinden med pigen. Se det var en sand historie.... manden var en herfra Du er uforbedrelig :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Jeg var for ikke så længe siden i ålborg med en anden pige. jeg var i overetagen hun for neden. vi havde hver vores gæst. da jeg så følger min ud åbner hun døren og stikker hovedet ud og siger. min gæst syntes det er synd du skal være alene. vil du ikke være med. tænkte jooow hvorfor ikke og hoppede frejdigt op i sengen. som så for øvrigt braste sammen. loool. så han var ret ligeglad med at møde mere end den han lige havde regnet med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. September, 2013 Hej Da jeg startede på klinik for mange år siden, i starten af nullerne, og dette var i Jylland, ja der sad der måske 3-5 herre i venteværelset og spillede kort, imens de ventede på deres tur. Det var lidt surrealistisk, og man vil jo helst ikke råbe "næste", så man måtte spørge "okay, er der nogen, der vil til nu", og så fandt herrerne ud af det indbyrdes. mvh c "okay, er der nogen, der vil til nu" ? Svaret fra herrerne lød: "Nej vi hygger os så godt så vi har glemt at om vores ærinde, kan du lige vente til vi spiller færdig :lol:" Den der vandt i kortspil blev den næste, next please ! eller træk et nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2013 Niller skrev: Jeg var hunderæd for at blive genkendt, en skøn sommerdag, denne dejlige sommer, var jeg på pigebesøg i KBH, det var et dejligt besøg, efter et opfriskende bad, slentrede jeg glad ud på gaden efter denne omgang pigesjov, udenfor jeg så en let forvirret og stresset person, det var som om han ledte efter noget eller nogen eller et opgangsnr, jeg spurgte om der var noget jeg kunne hjælpe med... manden så op og kunne genkende mig, ups skulle jeg gemme mig nu eller skulle jeg tage violinen frem og spille uskyldig... Lidt tøvende: "leder du efter en pige" spurgte jeg manden og han lyste op med julelys i øjnene "Ja" svarede han og spurgte om jeg kender pigen og ved hvor hun bor... beskrivelsen lød som den pige jeg lige har hygget mig med, hehe "Ja, jeg har lige knaldet med hende" svarede jeg med et smørret smil. "Jeg kan vise dig hen til hende" foreslog jeg og han lyste endnu mere op og glad fulgte han efter mig, vi skulle gennem et par porte og ind i trappeopgangen, endelig nåede vi frem, jeg bankede på døren, til pigens store overraskelse var det mig som kom igen denne gang med en mand, hun sagde lettere forvirret "Hej igen" jeg forklarede at manden var faret vildt og jeg hjalp ham med at finde vej til hendes "Gina" Han blev lukket ind og jeg sagde pænt farvel og listede af sted igen, som om intet var hændt... Jeg var glad og havde med god samvittighed hjulpet en mand i nød og havde fået en dejlig omgang hygge forinden med pigen. Se det var en sand historie.... manden var en herfra Ha ha.. meget morsomt Nille.. jeg tror der er lagt en anelse fri fortolkning indover den historie .... i øvrigt kan jeg afsløre at jeg VAR stresset.... jeg var 10 min for sent på den fordi jeg var en kegle og var kørt forkert...... men det er da et godt eksempel på at det er bedre at hjælpe hinanden end at krybe langs husmuren :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg