Hop til indhold
Ulven22

Jazmin fra Angels girls på Østerbro. Katastrofe

Recommended Posts

Kubrick skrev, for 14 timer siden:

Det er besynderligt så tit der er GP’ere der liiiiige skal komme med deres take på hvorfor en anmelder selv er skyld i hvorfor et besøg er gået mindre godt.

Vi kan også lade være med at guide i stedet for som nu hvor vi giver en forklaring så ts har mulighed for at lære af evt fejl:ph34r:..

Ironi kan forekomme i følgende:

Det ville være ærgerligt hvis han faktisk fik en god oplevelse med en pige der ikke følte hendes grænser var overtrådt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Vi kan også lade være med at guide i stedet for som nu hvor vi giver en forklaring så ts har mulighed for at lære af evt fejl:ph34r:..

Ironi kan forekomme i følgende:

Det ville være ærgerligt hvis han faktisk fik en god oplevelse med en pige der ikke følte hendes grænser var overtrådt.. 

Jennifer… du vil nok, i det kommende, opleve at jeg her ikke føler trang trang til at stikke min tunge dybt op i din røv, som så mange andre af forummets brugere ellers gør overfor jer GP’ere….
Jeg forholder mig egentlig til, at I, og indrømmet… jeg bliver nødt til at skære alle GP’ere over en kam lige i det her tilfælde (med risiko for at ramme ved siden af på nogle enkelte), ret hurtigt stiller jer på pigens side. Det kan der selvfølgelig være en grund til.
Men lige her, ift denne anmeldelse, sidder jeg (ihverfald) med følelsen af at pigen sq nok ikke rigtigt gad konceptet der var købt ind på. Så er trådstarteren sq fuldt ud berettiget til at klage sin nød i et Forum der netop er oprettet til at give karakterer til sådanne udskejelser, uden at flere GP’ere lige skal smide et par nyreslag ind, ved at indikere at det nok bare var hans egen skyld.
Siger jeg dermed at han ikke kunne have gjort ting anderledes? Næh, det gør jeg ikke…. For det kan da sagtens være at også vi mænd kan lære noget hist og pist. Men lige her virker det som om han har været gennem en pengemaskine… og så må I egentlig godt pakke jeres krænkelsesparathed sammen!


Indrømmet, jeg synes sq at i tøser fylder for meget i anmeldelserne herinde….
Det kan selvfølgelig skyldes at I har for megen tid på jeres vagter, men faktum er (for mig) at I har for travlt med at kommentere på anmeldelserne og gøre dem til rigtige eller forkerte…. Eller nærmest værre, at være selvpromoverende…
(Der mangler der muligheden for at putte en opkast smiley ind)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et klap i røven må I piger da kunne tåle, det er i alt fald noget jeg ofte gør. Har i øvrigt aldrig oplevet protester eller dræberøjne.

Nogle gange sker det impulsivt og så får man altså ikke lige spurgt, det er min erfaring at langt de fleste piger godt kan lide et klap i røven. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 7 timer siden:

Jennifer… du vil nok, i det kommende, opleve at jeg her ikke føler trang trang til at stikke min tunge dybt op i din røv, som så mange andre af forummets brugere ellers gør overfor jer GP’ere….

Jeg starter en tråd inden jeg bliver smidt ud for at have ødelagt tråden^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Jeg havde min værste GP-oplevelse nogensinde med en hyæne som dengang var medlem af Open Angels banden. Hun afbrød mødet efter et kvarter efter at jeg havde betalt 2000 kr for en time.

Da jeg havde klædt mig på indså hun hvor urimelig hun havde været og tilbød mig (kun!) et kvarter mere hvilket jeg ikke tog imod, da jeg alligevel intet ville kunne nå på et kvarter inkl. af- og påklædning, og efter at hun havde ødelagt stemningen.

Aldrig mere et besøg hos nuværende eller tidligere medlemmer af Open Angels-banden for mit vedkommende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/136973-linda-leclair-en-forf%C3%A6rdelig-oplevelse/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...