Hop til indhold
Argit

støtte til kvinderne efter overfald

Recommended Posts

Jeg har også læst om det brutale overfald på en klinik for nyligt og kan ikke lade være med at tænke på om der er noget vi kunder kan gøre for dem efter en så modbydelig og traumatiserende oplevelse. Ingen af os er jo formentlig millionærer der kan hjælpe med støtte i større stil når de forventeligt ikke kan arbejde bagefter - i hvert fald ikke i et godt stykke tid. De har været der for os gennem flere år og givet os fantastiske oplevelser og mange glæder. Jeg regner med at stamkunder har sendt en besked, men er der andet vi kan gøre? Det vil jo ske igen, måske for vores yndlings massør næste gang, men det er forfærdeligt lige meget hvem det går ud over. Undskyld, hvis det er malplaceret her på siden, men jeg ville gerne have det ud. Pas godt på jer selv og kvinderne derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Argit skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har også læst om det brutale overfald på en klinik for nyligt og kan ikke lade være med at tænke på om der er noget vi kunder kan gøre for dem efter en så modbydelig og traumatiserende oplevelse. Ingen af os er jo formentlig millionærer der kan hjælpe med støtte i større stil når de forventeligt ikke kan arbejde bagefter - i hvert fald ikke i et godt stykke tid. De har været der for os gennem flere år og givet os fantastiske oplevelser og mange glæder. Jeg regner med at stamkunder har sendt en besked, men er der andet vi kan gøre? Det vil jo ske igen, måske for vores yndlings massør næste gang, men det er forfærdeligt lige meget hvem det går ud over. Undskyld, hvis det er malplaceret her på siden, men jeg ville gerne have det ud. Pas godt på jer selv og kvinderne derude

er du "rejsenetværk" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Argit skrev, Lige nu:

Den forstod jeg ikke? "rejsenetværk"?

 

en bruger herinde der tit poster GP venlige opslag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Argit skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har også læst om det brutale overfald på en klinik for nyligt og kan ikke lade være med at tænke på om der er noget vi kunder kan gøre for dem efter en så modbydelig og traumatiserende oplevelse. Ingen af os er jo formentlig millionærer der kan hjælpe med støtte i større stil når de forventeligt ikke kan arbejde bagefter - i hvert fald ikke i et godt stykke tid. De har været der for os gennem flere år og givet os fantastiske oplevelser og mange glæder. Jeg regner med at stamkunder har sendt en besked, men er der andet vi kan gøre? Det vil jo ske igen, måske for vores yndlings massør næste gang, men det er forfærdeligt lige meget hvem det går ud over. Undskyld, hvis det er malplaceret her på siden, men jeg ville gerne have det ud. Pas godt på jer selv og kvinderne derude

Det er pænt af dig, at gøre opmærksom på disse situationer, med at pigerne, gp bliver overfaldet på deres arbejde, ja det er helt sikkert ikke okay, men der findes nogle typer, som måske kommer påvirket og kan være truende, samt have en adfærd der er uaksetabel opførelse overfor disse piger,gp eller andre, derfor kan jeg godt forstå at nogle steder, hvor pigerne arbejde har en eller flere mænd, i hjemmet,på arbejdspladsen til at beskytte sig, samt overvågning. 

Men det er desværre det pigerne, kvinderne,gp kan blive udsat for, men jeg hverken ønsker eller håber på at nogle kommer udfor dette..

God weekend gp, tøser, bruger m.m

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, for 12 minutter siden:

der er noget vi kunder kan gøre for dem efter en så modbydelig og traumatiserende oplevelse.

Det var da årets (og sidste års) rareste indlæg. Ros. Hvad tænker du selv? Indsamling? 200 kunder giver en hund: 20.000 til psykolog, reparation, ferie, hvad hun ku have brug for, hvis det offentlige ikke kan (eller hun vil/tør) give hjælp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske, hvis det kunne arrangeres. Det ville bare kræve en konto, selvfølgelig og at hun vil acceptere det. Nogle tør måske ikke modtage hjælp, som du skriver, men brug for hjælp vil de have uanset hvad og hvordan. Tak for modtagelsen af mit indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, for 34 minutter siden:

eg har også læst om det brutale overfald på en klinik for nyligt og kan ikke lade være med at tænke på om der er noget vi kunder kan gøre for dem efter en så modbydelig og traumatiserende oplevelse. Ingen af os er jo formentlig millionærer der kan hjælpe med støtte i større stil når de forventeligt ikke kan arbejde bagefter - i hvert fald ikke i et godt stykke tid. De har været der for os gennem flere år og givet os fantastiske oplevelser og mange glæder. Jeg regner med at stamkunder har sendt en besked, men er der andet vi kan gøre? Det vil jo ske igen, måske for vores yndlings massør næste gang, men det er forfærdeligt lige meget hvem det går ud over

Sikke et fantastisk initiativ at komme med <3 Jeg håber inderligt at der er mange som vil støtte op omkring en donation, jeg vil i hvertfald meget gerne!

Virkelig forfærdeligt at man skal udsættes for noget så modbydeligt. Derfor jeg netop går ind for screening/verificering af alle nye klienter/kunder således at politiet har en chance for at finde og fange gerningsmanden og få ham dømt således han ikke har muligheden for at gøre det igen mod andre i branchen. 

Måske der kan oprettes til Pay Pal konto til overførelse af indsamling? I så fald skriv gerne herinde så jeg kan overføre et beløb

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kan sende en anonym donation i form af fx Bitcoin, støtter jeg gerne med nogle gode skandinaviske dollars.
Tommelfingeren op for nok et af de smukkeste indlæg på EG i meget langt tid! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klinikken ligger i Udsholt i Nordsjælland. Det blev beskrevet i Ekstrabladet d.2 og 3. januar. Jeg ved ikke om der er nogle der har så god kontakt til hende at der kan laves en paypal indsamling for eksempel. 

Redigeret af Argit
Fik ikke det hele med

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 8 timer siden:

en bruger herinde der tit poster GP venlige opslag 

Du får det til at lyde, som noget negativt - det lyder næsten som, der er en konflikt imellem de to grupper, GP’er og Gp’ernes gæster.

Tak for et fint og empatisk indlæg. Jeg yder også gerne, hvis der findes en praktisk løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, for 19 timer siden:

Klinikken ligger

Har du besøgt hende/‘kender’ hende (ja, privat spørgsmål). 
 

Tænker dog der skal handling bag ordene og mænd herinde vise, at de kan andet end at lægge penge for at….knalde. 
 

Lovgivning ift indsamling kender jeg ikke. Om det er lovligt at du eller en anden via mobilepay/konto får penge i x antal dage/uger og så ‘sender’ eller overleverer dem i en kuvert/mobilepay el lign. 
 

Har kun een gang været med til ‘indsamling’ via mobilepay til blomst og check til hjælp. Husker ikke om det bare blev gjort på en uges tid og afleveret eller man søgte tilladelse. Men en tovholder skal der jo til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
OldGentlemann skrev, den 8/1/2022 at 23:50:

Du får det til at lyde, som noget negativt - det lyder næsten som, der er en konflikt imellem de to grupper, GP’er og Gp’ernes gæster.

Tak for et fint og empatisk indlæg. Jeg yder også gerne, hvis der findes en praktisk løsning.

bare send penge hvis du er så "empatisk" :-) ikke så svært

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 37 minutter siden:

hvis du er så "empatisk"

Ku du ikke fucke af fra en tråd, du åbenlyst ingen interesse har i men stadig nu tre gange har skullet ævle løs uden dog at fatte, du ikke behøver citere indlæg. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Bruneøjne76 skrev, for 18 minutter siden:

Ku du ikke fucke af fra en tråd, du åbenlyst ingen interesse har i men stadig nu tre gange har skullet ævle løs uden dog at fatte, du ikke behøver citere indlæg. Tak.

fuck selv af

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, den 11.1.2022 at 13:54:

De deltager ikke i tråd mere.  
Keepet

Jeg har mødt hende i fredags i en anden klinik hvor hun var på privat besøg, og hun har det godt i betragtning af den hårde medfart hun fik. Jeg nævnte ikke det her sympatiske indslag om indsamling, idet jeg var mere interesseret i om nogle har hjulpet hende. Og det er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden der gjorde det har fået 6 år i brummen og skal betale et pænt beløb til offeret i tort, så det er da i det mindste ikke så skidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...