Life104 0 Skrevet 4. September, 2013 søger et rart sted hvor der for forholdsvis lidt money kan gives et godt bearbejdet og grundigt handjob - måske kombineret med lettere massage - men hvor der primært koncentreres om det hj - ved godt thaistederne kombinere men omvendt så virker det hj som en biting hvor det bare skal overståes nogle bud i vejle - måske trekantsområdet.... tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 4. September, 2013 søger et rart sted hvor der for forholdsvis lidt money kan gives et godt bearbejdet og grundigt handjob - måske kombineret med lettere massage - men hvor der primært koncentreres om det hj - ved godt thaistederne kombinere men omvendt så virker det hj som en biting hvor det bare skal overståes nogle bud i vejle - måske trekantsområdet.... tak Jeg tror det er vigtigt du fra starten af fortæller hvad du ønsker - og her er det en fordel at pigen er rimelig god til det danske sprog. Selv vil jeg helst at pigen også er nøgen fra start - som regel tager jeg dog så den fulde pakke med først lidt vanvittigt pirrende HJ (helst med spyt) og BJ liggende på briksen - derefter sex i forskellige stillinger og forskellige steder (stol, seng, briks mv.) og evt. afslutning til sidst på briksen med HJ (en fordel for pigen da hun her har en bedre arbejdsstilling og kan give sig bedre tid) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 4. September, 2013 Hej Hvis du kun er ude efter et HJ og ikke sex kunne dette være et bud: http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... -i-kolding Har ikke selv været der men har læst gode anmeldelser af hende. Se evt. her: viewtopic.php?f=7&t=3908&p=25249&hilit=Sara+Kolding#p25249 Håber det kan bruges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg