Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Folkens, 

Jeg er ret ny her, og har ikke den store erfaring med massage, happy endings og hvad der ellers kunne høre til. Jeg er derfor på udkig efter et massagested i Valby (eller omegn), hvor I kan anbefale oplevelsen. Er udelukkende på udkig efter en massage (enten olie eller tantra) med afslutning.

På forhånd tak!

Ps. Jeg har tidligere læst om Sani (Chill Thai massage) og Angkor wellness, som værende okay ifølge nogen brugere :) 

Redigeret af Fyren49

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser fint ud på Valby langgade, så må jeg prøve den anden en anden gang! 
Angående Surprise massagen, hvad har du så oplevet @Den rejsende, hvis du har prøvet det før?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Fyren49, har besøgt 4 piger på stedet. Mena, Maya og Anna, kan ikke huske navnet på den første. Hun er der øvrigt ikke mere.

Maya er på valby langgade i dag. Hun er en fræk sag

Det kan være alt fra påklædt massage til B2B og nøgen massage. De er søde og plejer at være rimelig berøringsvenlige. Plejer dog at spørge først ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi Valby Langgade. 
jeg bestilte 1 times olie massage til 400kr, hvor jeg blev betjent af Sofia, som jo faktisk er en ganske pæn pige! 
Kort sagt endte oplevelsen dog med at være lidt intetsigende, da massagen hverken var god eller dårlig og at et handjob ikke blev tilbudt. Jeg lå troligt og blot nærmest ventede på at hun tilbød det eller lignende, da jeg var nøgen under hele seancen. Det skete dog aldrig, da hun efter knap En times massage siger at vi er færdige (godt ramt ift. tid!) jeg spurgte om de tilbød ekstra, hvortil hun svarede ja. Jeg spurgte ind til handjob og fik at vide at det kostede 300kr, hvilket jeg gerne ville… dog siger hun, at der ikke var tid, da næste kunde kom snart.

Tør ikke sige om jeg prøver dem igen :S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...