Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

FRÆKT TRIPLE GB I VOJENS 20/1 KL. 20-22 // 3 DANSKE PIGER. 2 TIMER. 2700

Recommended Posts

FRÆKT TRIPLE GB I VOJENS 20/1 KL. 20-22 // 3 DANSKE PIGER. 2 TIMER. 2700

*** Husk coronapas ***

 

Drømmer du også om et lækkert, hedt & frækt gangbang med ikke bare 1 eller 2 - men hele 3 lækre unge danske piger! Der er dømt sex ad libitum i to timer med nogle af Københavns frækkeste piger, som kommer på visit i Jylland kun for at møde dig. Her er der ingen der tæller minutter, for her er det kun hot sex og orgasmer der tæller. 

Lad os sammen skyde det nye år i gang med et brag af en sexfest! En aften du oven i købet får til en ret fornuftig pris; 3 piger, 2 timer til kun 2700 kr.

Når først du er inde er der fri adgang til husets faciliteter herunder snacks, frugt og forfriskninger. 

 

Fik vi nævnt, at vi skyder aftenen i gang med lesbisk show med alle tre piger? ;)

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en fræk aften <3

 

Kys fra os alle tre

 

Victoria Davinci – Dansk mørkhåret pige med forførende brune øjne og en fræk mund med store bløde læber https://70210026.dk/victoria-d

Candy Cane - Eksotisk dansk pige med asiatiske rødder, smukke brune øjne og frække ungpige bryster https://70210026.dk/candy

Nicole Bülow - Lyshåret dansk pige med varme grønne øjne, faste former og forførende, kinky smil https://70210026.dk/nicole

 

Rammerne denne aften er

Fri fransk, dansk & svensk 

Kun sikker sex

Ingen anal/græsk.

Hvis du vil give finger, er det altid med et kondom. Men husk at spørg pigen først. 

 

Sted

Vojens Dream

Tingvejen 9, 6500 Vojens

 

Pris

Triple girl GB med Victoria DaVinci, Candy & Nicole torsdag den 20. kl. 20-22. Ingen anal. Begrænset pladser. 

2 timer – 2700 

 

Booking

For booking kontakt [email protected]

OBS: For at sikre vi kun får seriøse henvendelser, beder vi om et lille bookinggebyr på 500 kr., som vil blive fratrukket prisen på aftenen. Booking er derfor først gyldig (og bekræftet), når vi har modtaget dit depositum på 500 kr. Du kan enten betale kontant den 19/1 i Kolding. Eller du kan sende et gavekort til Luksusgavekort eller Magasin til bookingmailen. 

 

<3

Redigeret af Din danske Girl Next Door

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med projektet. Jeg er ikke selv til GB, men er til lækre danske piger, så håber I får lyst til at få vagter på stedet efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Held og lykke med projektet. Jeg er ikke selv til GB, men er til lækre danske piger, så håber I får lyst til at få vagter på stedet efterfølgende.

Tak - og det har vi skam også.
Du kan finde os hele dagen i Vojens og den efterfølgende dag i Kolding. Vi tager både 1-1 bookinger og der er mulighed for at booke flere piger til sig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 21 minutter siden:

tager både 1-1 bookinger

Gør I?

Ros for initiativ, fin pris, super info og helt vildt lækre tøser. 

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 14 minutter siden:

Gør I??????

Kære BruneØjne

Til ære for dig, skærer jeg det naturligvis altid gerne ud i pap.

Men ovenstående var blot et svar på et spørgsmålet stillet af en anden skøn bruger - det håber jeg du kan bære over med. 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 3 timer siden:

FRÆKT TRIPLE GB I VOJENS 20/1 KL. 20-22 // 3 DANSKE PIGER. 2 TIMER. 2700

*** Husk coronapas ***

 

Drømmer du også om et lækkert, hedt & frækt gangbang med ikke bare 1 eller 2 - men hele 3 lækre unge danske piger! Der er dømt sex ad libitum i to timer med nogle af Københavns frækkeste piger, som kommer på visit i Jylland kun for at møde dig. Her er der ingen der tæller minutter, for her er det kun hot sex og orgasmer der tæller. 

Lad os sammen skyde det nye år i gang med et brag af en sexfest! En aften du oven i købet får til en ret fornuftig pris; 3 piger, 2 timer til kun 2700 kr.

Når først du er inde er der fri adgang til husets faciliteter herunder snacks, frugt og forfriskninger. 

 

Fik vi nævnt, at vi skyder aftenen i gang med lesbisk show med alle tre piger? ;)

Vi glæder os til at byde dig velkommen til en fræk aften <3

 

Kys fra os alle tre

 

Victoria Davinci – Dansk mørkhåret pige med forførende brune øjne og en fræk mund med store bløde læber https://70210026.dk/victoria-d

Candy Cane - Eksotisk dansk pige med asiatiske rødder, smukke brune øjne og frække ungpige bryster https://70210026.dk/candy

Nicole Bülow - Lyshåret dansk pige med varme grønne øjne, faste former og forførende, kinky smil https://70210026.dk/nicole

 

Rammerne denne aften er

Fri fransk, dansk & svensk 

Kun sikker sex

Ingen anal/græsk.

Hvis du vil give finger, er det altid med et kondom. Men husk at spørg pigen først. 

 

Sted

Vojens Dream

Tingvejen 9, 6500 Vojens

 

Pris

Triple girl GB med Victoria DaVinci, Candy & Nicole torsdag den 20. kl. 20-22. Ingen anal. Begrænset pladser. 

2 timer – 2700 

 

Booking

For booking kontakt [email protected]

OBS: For at sikre vi kun får seriøse henvendelser, beder vi om et lille bookinggebyr på 500 kr., som vil blive fratrukket prisen på aftenen. Booking er derfor først gyldig (og bekræftet), når vi har modtaget dit depositum på 500 kr. Du kan enten betale kontant den 19/1 i Kolding. Eller du kan sende et gavekort til Luksusgavekort eller Magasin til bookingmailen. 

 

<3

Som jeg forstår det, kysser I alle 3. Korrekt?

Hvor ser vi data på pigerne og billeder af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 30 minutter siden:

Som jeg forstår det, kysser I alle 3. Korrekt?

Hvor ser vi data på pigerne og billeder af dem?

I det indlæg du selv citere, har hun skrevet alle deres annoncer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 1 time siden:

I det indlæg du selv citere, har hun skrevet alle deres annoncer :D

Det kan jeg godt se nu. Tak fordi du fortalte det. 

Da de ikke var lavet, så de var fremhævede og man bare lige kunne trykke på linket, havde jeg overset dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 26 minutter siden:

Aldrig - aldrig - aldrig forudbetaling.

Kære Seier
 

Tak for dit skeptiske indlæg. Jeg giver gerne svar på tiltale til dig og andre der måtte sidde med samme overvejelser. 

Jeg kan dog kun tale for vores eget specifikke event og ikke konceptet generelt. 

 

Vi er alle tre piger der fast arbejder på Pussy Galore - et af Københavns, og måske Danmarks, mest kendte og anerkendte klinikker. Er du i tvivl om vores troværdighed, vores ry eller om vi er 'ægte', er du velkommen til at ringe til PG og spørge ind til os. Med andre ord - vi er noget af det mest reelle og 'safe' du finder i den her branche i Danmark. Og vi har ikke tænkt os at sætte det over styr for 500 kr. Én dårlig anmelde herinde kan være fatal for en piges forretning og ry. Det tror jeg vi alle ved.

 

Når vi beder tilmeldte møde en af os dagen før og betale et lille depositum, er det for at sikre seriøsitet. I den her branche bruger vi som GP'er desværre rigtig meget tid på blanke bookinger og no shows. Altså gæster der brænder os af og udebliver. Det er en rigtig ærgerlig og frustrernede situation at blive sat i af en gæst. 

For at undgå det og øge sandsynligheden for at man faktisk mener det oprigtigt, når man tillmelder sig, har vi bedt om depositum. Et beløb som i øvrigt modregnes på dagen for eventet. 

 

Vi ved godt det skiller vandene. Men hellere 5 fugle i hånden end 50 på taget. 

 

Alle der gerne vil deltage, men er betænklige vedrørende depositum, er velkommen til at skrive til mig. 

 

<3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, for 14 minutter siden:

Kan du også svare på, om de kysser?

Kære Komfritfrem

Vi kysser gerne. Men vi forventer god mundhygiejne, ingen sår i munden/mundvigen eller andet. Er man generelt velsoigneret vil vi meget gerne lege & kysses på.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Det ser skønt og spændende ud :) hvor mange deltagere begrænser i til i denne omgang ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltager gerne i arrangementet. de er jo 3 flotte piger, men jeg kommer desværre nok ikke i betragtning da jeg ikke vil betale depositum, og desværre ved jeg  jyder og slet ikke sønderjyder acceptere dette vilkår..

Ved tidligere arrangement hvor jeg har været til meldt med f.eks den dejlige Chelina Gold blev arrangementet i Vojens aflyst pga for få tilmeldte.. og når der så skal betales depositum... så tror jeg godt nok det bliver sejt med tilmeldinger.. hvor mange til meldte før det gennem føres ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været nogle spørgsmål vedrørende antal deltagere og depositum. Så det addresseret jeg kort her :)

Umiddelbart har vi ikke fastlagt et minimum eller maksimum antal deltagere, fordi 1 person fra eller til i sig selv ikke er afgørende for om eventet bliver afholdt. Det væsentlige er, at det selvfølgelig skal give mening for alle. Det er klart vi ikke afholder GB for blot 1-2 gæster, men omvendt heller ikke tager 25 gæster ind. 

 

Ift. depositum har jeg allerede forklaret hvorfor vi tager depositum. Ift. hvordan - fortrækker vi at mødes kort dagen før, og få pengene kontant. På den måde har vi set hinanden i øjnene og begge bekræftet aftalen. Hvis det uheldige skulle ske og vi bliver nødtil at aflyse, skulle det gerne være inden vi overhovedet tager fra København dagen/dagene før. Og i så fald har man jo slet ikke nået at betale et depositum ;) 

 

Vi glæder os til at møde nogle skønne mænd <3

Dbh. Nicole Bülow 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jorgenkirkehansen skrev, for 10 timer siden:

Er der nogen ud over mig der er tilmeldt ?  Glæder mig som et lille barn til at "hilse" på alle 3 piger  

Troede ikke du ville betale depositum :) - men du hylder jo nok Jens Otto Krags legendariske princip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

GB vel over stået, vi blev desværre kun 4 fyre til at betjene de 3 underskønne piger, derbyet lagt ud med fræk  lesbisk som lovet. Der efter en hurtig tur hvor hver pige var rundt på alle herre.. pigerne tog virkelig godt fra og opfordrede ofte os fyre til mere.. jeg var helt sikker på Nicole ville være min favorit pige da jeg kørte hjemme fra .. men blev sku fanget af den dejlig Victoria davinci hendes smil og måden hun agere på når hun sexede.. det var sku lige mig.. alle tre piger var dejlig villige og hyggede helt bestemt sammen.  Så næste gang de byder sig til er jeg klar igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...