Hop til indhold
hate2218

Shemale/homoseksuel

Recommended Posts

Når man besøger en shemale, handler det så om at man ikke erkender at man er til mænd? eller hvad er det der tænder?? Misforstå mig ikke. Har tit tænkt over det

Den har været diskuteret til døde herinde, så søg lidt og du skal finde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min mening er ganske klar: har man en diller mellem benene er man en mand, og besøger man shemales ja så er man til mænd.

Har selv et vennepar der er homoseksuelle og vi har diskuteret shemales, som bøsserne siger, de er og bliver mænd med løse håndled.

Skal lige sige jeg ikke har nogen fordomme mod minoriteter, syntes bare man skal kalde en spade for en spade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror jeg vil sige jeg er biseksuel.

Jeg er ganske interesseret i ladyboys, shemales, transseksuelle osv.

Men også meget interesseret i piger af alskens slags.

Når det så er sagt, så er jeg mest interesseret i de feminine af slagsen. Dvs. mænd i hofteholdere interesserer mig absolut ikke. Der er også en forskel i deres ageren og hvis de bliver for aggrassive og maskuline i deres opførsel, så tænder jeg også af på det.

Men ja, det er mænd og der er tale om analsex, det er det der er det vigtige for mig :)

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Bbullersen.

Dejligt ærligt indlæg fra dig, hatten af for det. For vi har alle vores "referencer" når det gælder sexoplevelser, hvad enten det gælder biseksualitet, urin,S/M, Gfe og meget andet. Intet forarger mig, så længe vi ikke taler vold, børn og dyr.

Så " keep on going for your favorits"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Den type mænd i kvinde outfit jeg kender mest til, er de asiatiske, og ud af dem mest til de thailandske. Og ud af det jeg så ved, er det meste noget jeg har set mig til, eller som jeg er blevet fortalt af ofre for, er fra Thailand.

Fra Thailand hedder de så lady boys, og mange af de mænd, har en seksualitet, som kan kaldes en blandet landhandel. De er blandt andet overkvindelige/ overfeminine. De er som jeg forstår det, så lidt kvinder, at de er tvunget til at overdrive flere hundrede gange, bare for at kommer frem til noget, som bare ligner en lille bitte smule.

Den smule erfaring jeg selv har med lady boys, det er promiller af mine sex erfaringer, har også været blandede. En eller to har været seksuelt begejstrede, og de sidste tre fire stykke har bare ladet som om.

Om jeg er homo, eller biseksuel, bare fordi jeg har været nysgerrig, ja det må andre selv bestemme. Jeg er hetero, og hvis det ender med at en dømmer mig som biseksuel, lever jeg med det.

Men nu vi er rundt, eller på vej rundt om emnet, så kan jeg altså ikke holde kæft med det som jeg har set vedr. lady boys. Ikke alle, men en meget stor del af dem, er omvandrende tragedier, specielt når de bliver ældre. På kødmarkedet kan der næppe være noget mere uinteressant, end en lady boy der har rundet de 50, og som er bitter på tilværelsen, fordi det slet ikke blev så sjovt, som de troede da de var 16, og fik masser af opmærksomhed.

Hvis man, som jeg selv, læser nyheder om Thailands natteliv stort set dagligt, ja så kan man kun tænke at de har det hårdt, men også, at de gør andre mennesker ondt.

Overfald eller lommetyverier, doping af kunder, osv osv er daglige begivenheder, bare fordi lady boys skal have dækket udgifter operationer eller amfetamin, eller til at betale en kammerat ud af en lidt for fængslende situation. :grin:

God dag til alle.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stump. Tak for et godt indlæg.

Det der altid har undret mig er hvorfor de bliver ladyboys. Det er dyrt, det gør ondt, de smider en identitet væk, og tager en ny. Denne nye identitet har ikke lang holdbarhed som du skriver.

Jeg kan ikke tro det er fordi thailandske drengebørn i så stort antal fødes med "forkert" køn. Der må være andre, samfunds skabte, påvirkninger. Det er jo et kæmpe skridt at tage, såfremt de tager hele vejen og får fjernet penis og lavet vagina. Selv det at gå i hormonbehandling for at få bryster er et stort skridt. Det må også være fantasktisk tidskrævenden, hver evige dag, at skulle fremstå som kvinde, når man i bund og grund er mand.

Iøvrgt og helt offf topic, ( og så måske alligevel ikke) hvorfor er der ikke noget der hedder Gentlemangirls?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror jeg vil sige jeg er biseksuel.

Jeg er ganske interesseret i ladyboys, shemales, transseksuelle osv.

Men også meget interesseret i piger af alskens slags.

Når det så er sagt, så er jeg mest interesseret i de feminine af slagsen. Dvs. mænd i hofteholdere interesserer mig absolut ikke. Der er også en forskel i deres ageren og hvis de bliver for aggrassive og maskuline i deres opførsel, så tænder jeg også af på det.

Men ja, det er mænd og der er tale om analsex, det er det der er det vigtige for mig :)

BB

Jeg er også Bisexuel. Tænder på Shemales men også på Piger. Lige nu er jeg kæreste med en Transexuel og føler mig godt tilpas med det men hvis " Gud forbyde det " at det forhold ryger så starter jeg fra 0 og ser om jeg kan finde en sød person Kvinde / Transexuel. 

Det er dog et krav a det er en feminin person. Maskuline typer er slet slet ikke mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min mening er ganske klar: har man en diller mellem benene er man en mand, og besøger man shemales ja så er man til mænd.

Har selv et vennepar der er homoseksuelle og vi har diskuteret shemales, som bøsserne siger, de er og bliver mænd med løse håndled.

Skal lige sige jeg ikke har nogen fordomme mod minoriteter, syntes bare man skal kalde en spade for en spade.

Men hvis spaden nu selv synes den er en skovl, og gerne vil kaldes en skovl, er det så ikke god stil at kalde den en skovl? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvis spaden nu selv synes den er en skovl, og gerne vil kaldes en skovl, er det så ikke god stil at kalde den en skovl? :wink:

jo måske, men den kan jo stadigvæk ikke bruges som skovl :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...