Hop til indhold

Recommended Posts

lucullusb skrev, for 11 timer siden:

Måske skulle det være “smoking hot”? 
men hun behøver da ikke ha problemer med hygiejne selv om hun ryger… Selv ryger OG drikker jeg, men er da ofte i bad, så vis jeg er ren er hun sikkert 50% mere ren da hun kun har en af mine laster at kæmpe med;)

She's smoking. I just asked her. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SwedishBuyer skrev, for 52 minutter siden:

She's smoking. I just asked her. 

 

Very good! I think I will ask her if she want to smoke a cigarette while having cum all over her face…

Del dette indlæg


Link til indlæg

All I can say is that I've got the best BJ from Nina! No teeth at all and I really enjoyed it. I've a fairly thick dick so BJ are not enjoyable at all (usually). 

Her English is really good, we laid in her bed talking naked for a long time, she's a very sweet girl. I don't mind laying in bed naked and talking about random stuff with her, felt quite natural. She's a smart girl, you can tell that by talking to her. 

BTW, her body is better then the pictures. She got nice firm tits and a nice ass. From the pictures I suspected only a pretty face. Fix this @nina123;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...