Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Erotisk massage - en spændende niche

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Hvad er dyrt ?

jeg syntes ikke det var dyrt, i forhold til hvad jeg blev beriget med. For mig var det alle pengene værd, og mere til, hvilket du også ville kunne se hvis du læste min anmeldelse af den smukke Magnolie. Selv om jeg nu har gjordt det så vil jeg ikke yderlig kommenter på pris ( det er der mange tråde der handler om) da det ALTID har en tendens til at kunne vække stærke følelser og verbale udfoldelser af alle slags. Det er et punkt hvor vi aldrig bliver enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ledte i sin tid faktisk efter tantra og blid massage tilsat lidt erotik, uden penetration ...
Jeg prøvede tantra et par gange, men oplevede at jeg havde det svært med at være passiv - jeg havde brug for at røre .. 

Derfor besøgte jeg nogle glædespiger .. uden penetration, tænkte jeg ... 
Men et par af GP'erne forførte mig ... det var slet ikke min skyld .. 
Slemme glædespiger ... 

Jeg tror faktisk, som en anden skrev længere oppe, at de virkelig stærke oplevelser kan findes i tantra og erotisk massage ...
Een af GP'erne gav mig en edging der var ret vild ... 

Så håber jeg kan afsøge dét område igen, men jeg tror desværre at Tantra-oplevelsen ikke er rigtig tilgængelig for mig ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Aarhuselsker skrev, den 8.1.2022 at 20:51:

Et tantra møde vare omkring 3 timer og koster mellem 2 og 3000. 

Ved du on det findet et fornuftigt sted i KBH til se priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tantra massage kan være en fantastisk oplevelse.

Første gang jeg prøvede var en fødselsdags gave til mig selv: et besøg i et 'Tantra tempel' i Valby - en absolut god oplevelse.

For et par siden fik jeg lyst til noget 'mere end sex' og besøgte Lilou - en flot og lækker kvinde, der virkelig kan noget,det var ikke billigt men pengene værd

Hun annoncerer her : https://annoncelight.dk/showad/335305

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...