Hop til indhold
Guest next

Ayda - Aalborg (Esbjerg)

Recommended Posts

Flere (negative) anmeldelser. Om hun her skiftet navn ved jeg ikke. Hvad mon folk søger på (eller giver man hurtigt op)? 
 

Aida

Ayda

Au-Pair

Esbjerg

Tlfnr 

Annoncenr


Du Ka  da umuligt have søgt på noget af dette, da der ellers hurtigt ville komme tråde op også ret nye.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Mærkeligt, jeg plejer at være bedre til at finde oplysninger. Men åbenbart ikke idag.

 

Jeg takker og bukker 

NB: dog har jeg i min mangel på dagens søgeegenskaber, bidraget positivt til at pigen igen kan søges frem. :)

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 44 minutter siden:

jeg plejer

Plejer er tilsyneladende død. 

Helt ok: men fortæl da lige, hvad du har søgt på, når du nu påstår, du har 

 

next skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har ikke selv kunne finde nogle oplysninger/beretninger


Uden at skulle lyde helllig, virker det helt skørt. Ja, ikke 61282 bekræftelse på hende men dog 5 sekunder at finde 1 og 30 sekunder 2-3 tråde om hende. Jeg begriber ikke mænd, der skriver, de leder/søger men intet kan finde, når det 50-70% viser sig, at blot navn, by, nr eller ‘kodeord’ (au-pair fx) giver hits. 
 

next skrev, for 48 minutter siden:

pigen igen kan søges frem

Arg, sarkasme ironi humor men hun var jo der fra 6/12 og endda på navnet, der står i ankomsten. Nice try. Så sparede du penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...