Hop til indhold

Recommended Posts

Møffe skrev, den 3.1.2022 at 17:07:

Så kørte man forbi Ringsted -og 3 sted havde tid;-) Jeg blev lukket ind af (Mutter) ung dame sidst i 30erne -hun var hurtig til at spørger om jeg ville have ½times hj og viste det med hænderne -hvilket slet ikke var det jeg kom for -men hun skulle selv ud af døren -så det blev en "veninde" der gav mig 2 timers massage -mutter havde bedt mig ligge mig på briksen -så jeg så slet ikke hvem der, så kom ind og gav massage (men det var da lidt ekstra spænding at se, når jeg blev vendt) hun havde en meget behagelig stemme og massagerede effektivt -og der kom let pirring uden, at det kunne anses for andet end tilfældigt (et uheld) at hun lige strejfede da hun masserede inderlår og baller -og resultatet udeblev da helle ikke -fik jern på -og hun sørgede for at holde det ved lide til -hun bad mig ligge mig på ryggen -hun havde slet ikke travlt med, at ligge håndklæde på igen, da jeg blev vendt -min pik lå halvstiv ned af mit lår -hvilket så var det ben hun valgte at starte med på forsiden -og der blev skubbet og rettet på håndklædet -så pikkemand fik ikke fred -jeg forsøgte at nyde massagen og slappe helt af -men jeg skulle da lige se hende lidt nærmere and -men hun placerede sig med ryggen til og bøjet -så jeg netop ikke "ku se en ski" -du hun var ved at være færdig med 2. ben -spurgte hun til hj -jeg sagde "naah vil gerne have sex" -hun svarede "jamen det gjorde hun ikke -kun hj/bj/og lidt leg -men hun havde en veninde der tilbød sex..." -Men jeg var jo overtændt på hende, og havde været det i over 1 time -så ville jeg ikke begynde at sexe med en 3. -men vi aftalte for 600kr. mere hj+leg -og hun gik straks i gang -og igen med ryggen til -havde taget sin kjole af -men jeg afmonterede babsbeholderen og et par underskønne bryster viste sig -ikke helt så store som jeg normalt er vild med -men bryster (ægte) og dejlige bløde at ælde -jeg måtte bede hende tag det lidt med ro og soft -da hun var alt for hårdhændet -da jeg langt om længe fik hende til, at vende sig og sidde på mine lår i mens -var jeg ved at død af liderlighed efter hendes krop -hun var letter buttet og havde kurver -som man sjældent ser hos en thai... -desværre brugte hun en del kræfter på at stoppe mine hænder/finger -og sagde "kom, kom nu" igen og igen -det var sgu da træls -når nu hun var så lækker -jeg havde dog fået hende til at blive mega våd -og på et tidspunkt -lød det som om jeg næsten havde fået hende overtalt -da hun stønnede ved mine fingers berøring af hendes klit/fis -men hun forsøgt, at skjule det... -Nu var hun opsat på jeg skulle komme -og hun ville give mig massage resten af tiden sagde hun. Træls -men få det bedste ud af det tænkte -og min pik -var blevet sløj -efter hun forgæves søgte, at få mig til at komme med hj og rigeligt olie -jeg måtte tag over og -vise hende hvordan hun skulle holde om mine nosser, og massere dem blidt i mens -og i løbet af ingen tid -sprøjtede den glad op af hendes arm... Og hun -fik fat i vådeservietter og tørrede og tørrede -tog sit tøj på og gik -men kom hurtig tilbage og masserede den sidste ½ time. Der fik vi så for øvrigt en god snak -og fik afklarede de sædvanlige spørgsmål... -hun var her ellers sød at tale med -og virkelig god kemi... Da jeg igen sad i bilen og kørte videre hjemmad -kunne jeg ikke lade være med at være en smule misfornøjet -i mine øjne er hun nærmest perfekt bygget -alt det man kan forstille sig ved en kvinde... -og så blev det så akavet -fik nærmest ikke andet end et ½ hj og forsøgte mig med al min charme/snilde og lokken til lidt mere -men forgæves det var pisse ærgerligt ggg.

Jeg ved ikke om jeg kommer igen -en anden dag til Ringsted på det sted -for jeg tror at det der gjorde mig, så overliderlig/opsat på sex -var det jeg først så hende, da jeg vende mig om på ryggen -også ikke helt da hun vende ryggen til -først efter 1 time -og så "en fis i en hornlygte" ggg Jeg er sådan en lille naiv mand der kan glædes/blive så spændt som en dreng på sin første skoledag (selv om jeg er et godt stykke over de 50) 

SÅDAN er det med de kære thaisteder, man ved aldrig, hvad der venter -og på en eller anden måde er det også det der gør det fedt -og uforudsigeligt -Jeg skal heldigvis snart til thailand så skal jeg nok få min lyst styrret og mere til...;-)     Ps.: jeg kan ikke rigtig finde nogen link??    

Ved vi hvem denne veninde er, som tilbyder sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
44Knudsen skrev, for 52 minutter siden:

Ved vi hvem denne veninde er, som tilbyder sex?

Det kunne være Ja Ja / Ya Ya
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt en pige der hedder Som. Det virkede ikke som om der var andre på stedet.
Slut trediverne, småbuttet, ok store naturligt hængende bryster.

Elendig gang oliesjask, spørgsmål om jeg jeg ønskede ekstra ca. hvert femte minut (dem overhørte/misforstod jeg :mrgreen:), da der på ingen måde var leg/pirring undervejs. Til sidst var hun temmelig desperat og jeg takkede så ja til et HJ. Hun smed omgående uniformskjolen (hun var nøgen indenunder) og lod mig lege for at jeg kunne komme i en eller anden form for stemning. HJ blev udført ok. 

Det bedste der er at sige om hende er, at hun sagde at hun rejser til Thailand om en uges tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for første gang idag og fik en fuld omgang af en dame der sagde hun hed Mina. Det var bestemt et besøg værd. 45 min for 1300. Fik lov til hvad jeg havde lyst til men holdt desværre ikke længe, men så var der massage tiden ud. Snakkede udemærket engelsk og kunne sit kram, også massagen.

fine forhold med bad og let at komme til. Heldigvis er døren fra gaden åben så det er ganske diskret.

jeg kommer snart tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Var forbi idag hos Ploy, indehaveren, præcis lige så sød og smuk som sine billeder. Fik en times rigtig god massage, så det kan hun godt. Der er flere piger på stedet, fik oplyst at de er 4 pt. så der er mulighed for at få de fleste ønsker opfyldt. Indtryk af at der er travlt og velbesøgt men overskud til at tage sig godt af kunderne. Det er let at parkerer foran eller kæmpe p plads bagved, rimeligt diskret på 1 sal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...