tugwell 613 Skrevet 3. Januar, 2022 Jeg havde læst et par beretninger omkring Mette her og i øvrigt set hendes annonce flere gange. Der var noget som trickede mig. Så nu bød lejligheden sig til et besøg. Hun var rimelig hurtigt til at svare på mailen. Dog med et eller andet standard svar til at starte med. Mig i bag og afsted mod bryggen hvor hun holder til. Det værste ved stedet er sådan set parkering. København og parkering rimer efterhånden dårligere og dårligere med hinanden. En anden har skrevet af det er hende på billederne. Det er jeg enig i. Hun er en flot kvinde. Alder passer fint med det hun skriver. Hun er måske en snert mere blød på kroppen end billederne antyder. Men bestemt ikke fed på nogen måde. Hun virker som om hun kan li hvad hun gør. En halv times tid efter ankomst stod jeg på gaden igen og havde fået hvad jeg ville. Jeg kommer absolut gerne igen en anden gang når det passer. Der er 10 ud af 10 point herfra. https://annoncelight.dk/showad/315239 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastpacker 1 Skrevet 5. Januar, 2022 Var hun egentlig typen der sluger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 443 Skrevet 5. Januar, 2022 Eastpacker skrev, for 2 timer siden: Var hun egentlig typen der sluger? Det gjorde hun i hvert fald her... "sluttende med en dejlig afslutning i munden på hende og hun slugte pænt hver en dråbe" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg