Hop til indhold
OldGentlemann

Det skal vi måske huske på når pigerne beder om billeder og legimitation

Recommended Posts

Føj for satan!....denne syge lille bacon-klovns, sikkert meget lille ostereje, skulle have samme tur som han gav hende kvinden........farvel til ham...og god tur ned!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sygt. Hvis ikke jeg tager meget fejl er det Xxx, som er offeret - en sød, tillidsfuld og venlig dame i starten af 60’erne. Det gør mig virkelig pissed off at sådan en psykopat har udsat hende for noget så ondt. Jeg håber han lander i eet af de fængselsmiljøer, hvor man ikke ser med blide øjne på den slags overgreb.

Og det er rigtigt, at det stiller pigernes krav om legitimation i et noget andet lys. Men så meget sagt må jeg indrømme, at jeg vil stadig ikke afgive information om mig selv, der kan bruges til afpresning. 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 3 minutter siden:

Hvis ikke jeg tager meget fejl er det XXXXXX, som er offeret

Når nu politiet lægger låg på identiteten, bør vi også gøre det.

Derudover er jeg enig med dig i, at der bør udløses en hård straf til gerningsmanden for det svineri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 48 minutter siden:

Det er helt sygt. Hvis ikke jeg tager meget fejl er det Xxx, som er offeret - en sød, tillidsfuld og venlig dame i starten af 60’erne. Det gør mig virkelig pissed off at sådan en psykopat har udsat hende for noget så ondt. Jeg håber han lander i eet af de fængselsmiljøer, hvor man ikke ser med blide øjne på den slags overgreb.

Og det er rigtigt, at det stiller pigernes krav om legitimation i et noget andet lys. Men så meget sagt må jeg indrømme, at jeg vil stadig ikke afgive information om mig selv, der kan bruges til afpresning. 

Forfærderligt.

Men spørgsmålet er hvis det havde gjort nogen forskel med krav på legitimation i det her fald. Thaiklinikkerne er jo ikke særligt hemmelige og hvem som helst kan ringe på døren. Jeg har selv taget chancen mange gange, uden forudbestemt aftale. 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt, at man ikke vil eksponere sig. Men jeg forstår også godt de piger, der ønsker at skabe mere sikkerhed for sig selv. Det tror jeg alle kan forstå, når man læser en artikel som den refererede og det er ikke den første gennem tiderne.

Jeg prøver selv at tænke tanken, hvad jeg selv ville råde min kæreste til, hvis hun arbejdede som GP. Så er det ikke så svært at sætte sig ind i deres ønske.

Jeg har selv sendt billeder et par gange, hvor jeg har følt mig rimelig sikker på at jeg kunne stole på pigerne, uden det har givet mig problemer, - nærmest modsat har det givet en god og gensidig tillidsfuld oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ændre ikke ved at sefies og andre former for dokumentation er et no go. 
Jeg har gjort det én gang sendt et foto så jeg er ikke fri for dobbeltmoral, men det var også til en kvinde som er kendt på boardet. Facebook og andre private oplysninger ville jeg aldrig give.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theodor fælgen skrev, for 20 minutter siden:

Tror ik det har noget med sikkerhed og gøre,når de udenlandske kvinder forlanger legimitation.det er kun for at være sikker på at det ik er skat eller politiet der dukker op.

Det kan nemt konstrueres så det tror jeg ikke er årsagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer aldrig til at aflevere selfies, Facebook og lign. Så må jeg og pigen leve med at en aftale ikke vil kunne lade sig gøre, og jeg må

bruge mine penge på en anden….. eller et restaurantbesøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 4 timer siden:

Lad lige være med at gætte på hvilken pige der har været igennem en så forfærdelig oplevelse.  Her kan vi godt tage hensyn til offeret, og tænk hvis gætterierne er forkerte. 

Enig, undskyld, jeg tænkte mig ikke om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...