Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Jan137

Jeg har besøgt Jenny hvor jeg valgte 30 minutter + mega. Hun har en rigtig flot fitness krop (silikone patter) og et rigtig smukt ansigt med nogle smukke øjne. Hendes røv er dejlig stram men stadig thick, hvor man rigtig kan tage fat i hendes ass cheeks - Lige noget for mig da jeg er bootyman. 

Jeg kan godt lide kvinder, der går op i deres hygiejne, og det gjorde Jenny bestemt også. Da jeg kom op i lejligheden og fik betalt, ville hun gerne have, at jeg fik vasket mine hænder eftersom jeg havde rørt ved kontanter.

Da det blev tid til sexdelen, fortalte hun mig, at jeg skulle tage plads på sengen og slappe af. Her fik jeg blow med kondom (uden koster 200) så gik vi over til cowgirl, hvilket ikke varede så længe, da hun gerne ville have, at jeg tog hende i doggy ved sengekanten. Da jeg havde stødt omkring de 10 gange tog hun kondomet af mig og sagde, at jeg skulle komme i munden på hende (på det tidspunkt var der ca. gået 15 min i alt) jeg fortalte hende, at jeg slet ikke var klar nok til at komme, og jeg havde brug for noget mere. Vi tog derfor tilbage til sengekanten, men over på den anden side, hvor der var et spejl. Her tog jeg hende hårdt ass up facedown (arched back) hvor jeg havde mine hænder på hendes frække talje. Det var virkelig et frækt syn, især hendes frække blik i spejlet (bliver faktisk helt liderlig ved at tænke tilbage på det hahaha) jeg kunne ikke holde længere, så jeg tog kondomet af og fik hende ned på gulvet hvor jeg kom i munden på hende, og hun suttede løs indtil jeg var helt færdig.

Er ikke sikker, men Jenny er nok ikke en man skal besøge, hvis man kun er til GFE (cuddling, kys, osv.) men det kommer nok an på kemien tænker jeg, hun er ellers sød og jeg havde en fin samtale med hende. Hun tilbød mig også noget at drikke, hvor jeg fik en dåse cola.

Hvis man er til hurtig sex med en rigtig fræk tøs, så er hun perfekt. Derudover tilbyder hun duo med veninden Nadia, som jeg sagtens kunne finde på og prøve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der i oktober. Hun er meget meget smuk og med en totalt lækker flad mave. I en doggy style sagde hun “you have 2 min to finish”. På trods af der var lang tid tilbage. Jeg spurgte hvorfor? Ja hun var jo ikke en robot. Satte tempoet op og kom i kondomet men det gør at jeg ikke kommer der igen. Kan ikke komme på komando. Sorry

Redigeret af Arnebent1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en lidt træls attitude det med at sætte tid på hvornår man skal fyre raketten af - og så tilmed på så kort tid… og samtidigt at hun selv stopper og flår kondomet af og siger “nu” … 

Kommer ikke lige forbi hende - men lækker er hun da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse, @Jan137.

Der er altså ikke noget at sige til, at nogen af os bliver lidt forvirrede omkring pigens tanker om økoblow, når du bliver suttet med kondom, men pigen alligevel er med på, at du afslutter i munden på hende. :rolleyes: Men det er jo sikkert udtryk for, hvilke ydelser man har købt.

Også tak til dig, @Arnebent1, for lidt ekstra info. Værdifuldt for os, der har det ligesom dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...