Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

Interesse for dansk københavner/PG pige på tur til trekantsområdet?

Recommended Posts

Hey skønne mænd

Er der interesse for at I dejlige, jydske mænd får mulighed for at besøge en af de nye piger fra Pussy Galores i København?

Jeg overvejer at tage nogle dage til trekantsområdet i januar - booke mig ind på et dejligt hotel, hvor I så vil have mulighed for at besøge mig. Men inden jeg planlægger for meget, vil jeg høre, om det overhovedet er noget i dejlige mænd er interesseret i? Måske har I nok i det lækre jydske piger og min tur over til jer er forgæves?

Hvad tænker I - har I lyst til at jeg kommer til jer?

Kys Nicole Bülow
PG-pige

 

https://danskemassagepiger.dk/directory/nicole-ny-fraek-studine-paa-pg-torsdag-2-12-9-12/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, Lige nu:

Dejligt - jeg sender dig en PB med datoer og by indenfor de næste par dage, hvis det bliver aktuelt ;)

Lyder da dejligt. Du ser jo fantastisk dejlig ud så det vil jeg glæde mig til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nicole

Jeg er sikker på, at her er mindst lige så mange frække, søde og flotte fyre her i/på Jylland/Fyn, som der ovre på Sjælland, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at du hurtigt vil få en fuld booked kalender i løbet af ingen tid  :), så du skal overhovedet ikke være nervøs for et kedelig ophold på et tomt hotelværelse.

For mit vedkommende kan jeg drukne i grønne øjne, så du er derfor godt på vej til at kunne blive en fræk drømmedate i hvert fald for mit vedkommende.

Jeg ser frem til at høre mere om hvor og hvornår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
Din danske Girl Next Door skrev, for 17 minutter siden:

Hey skønne mænd

Er der interesse for at I dejlige, jydske mænd får mulighed for at besøge en af de nye piger fra Pussy Galores i København?

Jeg overvejer at tage nogle dage til trekantsområdet i januar - booke mig ind på et dejligt hotel, hvor I så vil have mulighed for at besøge mig. Men inden jeg planlægger for meget, vil jeg høre, om det overhovedet er noget i dejlige mænd er interesseret i? Måske har I nok i det lækre jydske piger og min tur over til jer er forgæves?

Hvad tænker I - har I lyst til at jeg kommer til jer?

Kys Nicole Bülow
PG-pige

 

https://danskemassagepiger.dk/directory/nicole-ny-fraek-studine-paa-pg-torsdag-2-12-9-12/

 

Det kunne også være dejligt at besøge dig på et hotel i København, Nicole.  Kys,<3. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 2 minutter siden:

Hej Nicole

Jeg er sikker på, at her er mindst lige så mange frække, søde og flotte fyre her i/på Jylland/Fyn, som der ovre på Sjælland, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at du hurtigt vil få en fuld booked kalender i løbet af ingen tid  :), så du skal overhovedet ikke være nervøs for et kedelig ophold på et tomt hotelværelse.

For mit vedkommende kan jeg drukne i grønne øjne, så du er derfor godt på vej til at kunne blive en fræk drømmedate i hvert fald for mit vedkommende.

Jeg ser frem til at høre mere om hvor og hvornår.

 

Hej Gavtyv
Tak, det er jeg glad for at høre. Det ville jo være et lidt kedeligt ophold, hvis jeg ender med at sidde alene på hotellet uden nogle skønne mænd at lege med ;)
Jeg lover at poste og annoncere nærmere om hvor og hvornår, hvis der er stemning for det ;-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianX skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne også være dejligt at besøge dig på et hotel i København, Nicole.  Kys,<3. 

Hey ChristianX
Hvis du er på hotel i København, kommer jeg gerne og besøger dig ;-*
Men det er sjældent jeg booker staycation i min egen by- her bruger jeg primært PG <3
Jeg har. faktisk et hotelværelse ifm. shoot i weekenden i København, så hvis du sender mig en PB, kan vi måske få det til at gå op alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 26 minutter siden:

Tak, hvor er du sød <3

Tager gerne den først tid når du engang lander i Danmark :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Ser du alle de Giftige mænd fra Trekantsområdet vil rigtig gerne besøge dig netop du er her, men pludselig opstod der et eller andet som forhindrer dem, noget med kone og børn og arbejde men ellers vil de da gerne byde dig Velkommen og skrive med dig og ellers velkommen til de Jyske Bønder som ellers altid er klar, beklager naturligvis stavefejl :rolleyes:  ja sådan er det bare 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
reknas skrev, for 2 minutter siden:

De ville da være en drøm at få dig på besøg her i Trekanten.....

Hvor regner du med at dukke op 

Ha ha, hvor tror du :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 7 minutter siden:

De ville da være en drøm at få dig på besøg her i Trekanten.....

Hvor regner du med at dukke op 

Tak - det kunne være dejligt at møde nogle søde jydske mænd ;)
Hvis det bliver, bliver det. i midt-slut januar i Kolding/Fredericia/Middelfart/Vejle-området <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, 1 time siden:

Dejligt - jeg sender dig en PB med datoer og by indenfor de næste par dage, hvis det bliver aktuelt ;)

Jeg er også interesseret i at modtage info om datoer og by, hvis det bliver aktuelt<3

I forhold til lokationen i Jylland er Østjylland i dine overvejelser? Er bare nysgerrig;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 1 time siden:

Hey skønne mænd

Er der interesse for at I dejlige, jydske mænd får mulighed for at besøge en af de nye piger fra Pussy Galores i København?

Jeg overvejer at tage nogle dage til trekantsområdet i januar - booke mig ind på et dejligt hotel, hvor I så vil have mulighed for at besøge mig. Men inden jeg planlægger for meget, vil jeg høre, om det overhovedet er noget i dejlige mænd er interesseret i? Måske har I nok i det lækre jydske piger og min tur over til jer er forgæves?

Hvad tænker I - har I lyst til at jeg kommer til jer?

Kys Nicole Bülow
PG-pige

 

https://danskemassagepiger.dk/directory/nicole-ny-fraek-studine-paa-pg-torsdag-2-12-9-12/

 

@Din danske Girl Next Door Du bevæger dig hårfint på kanten af reklame/selvpromovering, som ikke er tilladt her i forum. 

Men du får lov at lodde stemningen. Når du så evt har fundet ud af at du vil til Jylland, så klares det på pm eller annoncer. 

Tråden her skal IKKE forvandles til en reklame tråd om hvor og hvornår du kan mødes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, 1 time siden:

 

Tråden her skal IKKE forvandles til en reklame tråd om hvor og hvornår du kan mødes. 

Kære Rooster
Tak for heads up, det er hermed forstået. 
Jeg stikker blot en føler ud, men kommer ikke til at oplyse evt. dato eller sted her. 
/ Nicole Bülow 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kommer til Jylland så er jeg helt sikker på at der nok skal komme mange på besøg, jeg er 100% klar på at lege med dig og nyde din dejlige krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

må tilstå at hvis du kun kommer på lynvisit en gang så har det ingen interresse . sæt nu det var godt og man så ikke kunne besøge dig mere det ville være godt træls 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Din danske Girl Next Door skrev, for 21 timer siden:

Er der interesse for at I dejlige, jydske mænd får mulighed for at besøge en af de nye piger fra Pussy Galores i København?

......hmmmm nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Unge, smukke, danske gfe-piger er der ikke mange af i det jyske. Du skal da være mere end velkommen herovre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 47 minutter siden:

Måske nogle bedre billeder så man kan tydeliggøre at det er dig på billederne før stillingen tages 

Jeg kommer ikke til at uploade hverken ansigtsbilleder eller noget mere eksplicit. Men helt fair, hvis jeg ikke er noget for dig :)
God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, den 2.1.2022 at 21:29:

Hey skønne mænd

Er der interesse for at I dejlige, jydske mænd får mulighed for at besøge en af de nye piger fra Pussy Galores i København?

Jeg overvejer at tage nogle dage til trekantsområdet i januar - booke mig ind på et dejligt hotel, hvor I så vil have mulighed for at besøge mig. Men inden jeg planlægger for meget, vil jeg høre, om det overhovedet er noget i dejlige mænd er interesseret i? Måske har I nok i det lækre jydske piger og min tur over til jer er forgæves?

Hvad tænker I - har I lyst til at jeg kommer til jer?

Kys Nicole Bülow
PG-pige

 

https://danskemassagepiger.dk/directory/nicole-ny-fraek-studine-paa-pg-torsdag-2-12-9-12/

 

En UNG dansk Gp i Jylland?? JA TAK.. Her "ovre" har vi kun gamle "erfarne" damer ;) Så du er velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...