Hop til indhold
Guest EmilH

Thailand - med min frække kæreste

Recommended Posts

Guest EmilH
newbee skrev, for 2 timer siden:

PREP er det som forhindre HIV. 

https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2019/Rationel-Farmakoterapi-10-2019/Komponenter/PrEP-et-forebyggende-tilbud-mod-HIV-infektion

Zithromax klare syfilis, klamydia osv.

HIV er nærmest det eneste du skal bekymrer dig om og derfor PrEP. Men som sagt bruger du kondom religiøst så behøver du ikke tænke over det.

Det er ingen garanti men alle de bar piger jeg kender mere personligt bliver testet mellem 1 gang per måned til minimum hver 3 måned.

Jeg vil sige det sådan alle mænd der tager til Pattaya for at give den max gas med piger burde alle sammen tage PrEP.

Kommer du en enkelt gang og det bare er stille og roligt med lidt hygge så er det lige meget for så har du ligeså stor chance for at vinde i lotto som for at fange HIV.

 

Jeg ved at de monger jeg kender i Pattaya der tager 99% af os PrEP mens vi er i Pattaya - faktisk var vi alle chokeret da en af vores store gruppe sagde han ikke vidste hvad PrEP var da samtalen faldt på det. For fremtiden tager han det også :D

Men vil sige du behøver det ikke du kommer med en kæreste I finder måske en pige nogle aftner andre aftner gør I ikke og som sagt holder du fast religiøst om kondomet så ingen problemer. Din kæreste skal slet ikke bekymrer sig da HIV ikke kan smitte hende fra en anden pige - undtagelsen er via blod og blod og sex har intet med hinanden at gøre i min verden.

TAK @newbee for super info. Alt der vidste jeg slet ikke. Vil Selvføgle bruge PREP forbyggende nu man kan det på trods af at jeg vil bruge kondom. Og ja for kæresten er risikoen meget meget lille når det kun er oral sex og ikke andet tænker jeg.. 

tak for alle de gode svar på mit spørgsmål! Genialt Forum dette her :)

ses på den anden side (Pattayah) hehe

vh Emil

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 4.1.2022 at 20:01:

3 gange om dagen, hver dag, i 30 dage? Så du har været sammen med 90 kvinder på 30 dage? Jeg er faktisk imponeret. Hvis du kunne høre det, så sendte jeg lille klapsalve din vej. Jeg føler mig tømt bare efter en enkelt gang. 

Jeg ligger på ca. samme rate - men ikke med 90 kvinder, da jeg har 2 - 3 faste + det løse. Måske starter jeg med en uge, hvor jeg jagter flere løse piger - måske en shorttime om eftermiddagen og så 2 x sex med en pige, jeg sover sammen med, så en fast pige en uge i træk med 2 - 3 gange sex, da hun vil hele tiden - så en uge med en anden - og mens hun er på "job", kan jeg måske snige mig til en shorttime. Så en uge med en 3. , som går op i at give mig 2 gange sex, så jeg ikke løber efter andre piger og mens hun er på job - shorttimes med d. 2., som så godt ved, jeg sover med d. 3, hvis jeg ikke lige tager en fridag og smutter på gentlemensclub til en afveksling ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ligger på ca. samme rate - men ikke med 90 kvinder, da jeg har 2 - 3 faste + det løse. Måske starter jeg med en uge, hvor jeg jagter flere løse piger - måske en shorttime om eftermiddagen og så 2 x sex med en pige, jeg sover sammen med, så en fast pige en uge i træk med 2 - 3 gange sex, da hun vil hele tiden - så en uge med en anden - og mens hun er på "job", kan jeg måske snige mig til en shorttime. Så en uge med en 3. , som går op i at give mig 2 gange sex, så jeg ikke løber efter andre piger og mens hun er på job - shorttimes med d. 2., som så godt ved, jeg sover med d. 3, hvis jeg ikke lige tager en fridag og smutter på gentlemensclub til en afveksling ;-)

Får du udløsning hver gang? For mig er det sgu hårdt nok med hver anden dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spurgte du ikke mig men jeg gør nogenlunde det samme som Jernsvinet.

1 lt og 1 st på en dag og hvis jeg har brug for hvile så er det tit 3 ST en omkring frokost så en til sen eftermiddag og igen en til sen aften.

Jeg bliver presset med at få udløsning i uge 3 det vil jeg gerne indrømme.

I uge 3 skal pigen levere lidt ekstra: Slutty, extra liderlig, spinner måske lidt BDSM. Ikke alle tingene men ren kæreste sex i uge 3 og så tager det godt nok tid for pigen at få den udløsning ud af mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 6 timer siden:

Får du udløsning hver gang? For mig er det sgu hårdt nok med hver anden dag.

Det kan være svært for mig at få udløsning ved samleje, især med kondom, men til gengæld er pigerne som regel gode til tage udløsningen i munden, hvis man selv hjælper lidt på vej og lader dem overtage til sidst - og sørger for køkkenrulle de kan spytte ud i - ellers plejer det også at være et sikkert hit med en omgang "shower together", hvor vi mere eller mindre tilfredsstiller hinanden. Men det er med at være i god form, holde måde med alkohol, drikke masser af kaffe og ellers leve sundt og man kommer jo ligesom også i træning, når man gør det flere gange om dagen - ellers er det ud at finde en anden fræk og moden thaipige - de helt unge piger har jeg ihvertfald normalt sværere ved at tænde på - og det er også ligesom de mere modne, giver lidt mere af sig selv og ved hvad en mand vil have - og det er også ligesom mere kinky at få en moden pige op at ringe ;-)

Hvis man kun holder sig til en pige, kan det være svært at være lige opstemt hver gang - til gengæld kan man med en eller flere faste piger, bedre få lov at gøre det uden kondom - og de faste piger, jeg har, gør det så vidt jeg ved - kun med mig uden kondom - og så håber jeg risikoen for en std er noget minimeret. Sidste gang jeg var i Thailand, kom jeg dog til at hoppe på en ny pige uden kondom, så jeg måtte lige til lægen, da jeg kom hjem og fik konstateret klamydia. Så måtte jeg lige skrive til 4 piger i Thailand at de lige skulle på apoteket - heldigvis har de vist alle tilgivet mig - men hende som jeg er næsten 100% sikker på gav mig klamydia - hun mente ikke hun fejlede noget og hun havde ikke selv bemærket noget - og det er nok bl.a. derfor klamydia er så udbredt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Det kan være svært for mig at få udløsning ved samleje, især med kondom, men til gengæld er pigerne som regel gode til tage udløsningen i munden, hvis man selv hjælper lidt på vej og lader dem overtage til sidst - og sørger for køkkenrulle de kan spytte ud i - ellers plejer det også at være et sikkert hit med en omgang "shower together", hvor vi mere eller mindre tilfredsstiller hinanden. Men det er med at være i god form, holde måde med alkohol, drikke masser af kaffe og ellers leve sundt og man kommer jo ligesom også i træning, når man gør det flere gange om dagen - ellers er det ud at finde en anden fræk og moden thaipige - de helt unge piger har jeg ihvertfald normalt sværere ved at tænde på - og det er også ligesom de mere modne, giver lidt mere af sig selv og ved hvad en mand vil have - og det er også ligesom mere kinky at få en moden pige op at ringe ;-)

Hvis man kun holder sig til en pige, kan det være svært at være lige opstemt hver gang - til gengæld kan man med en eller flere faste piger, bedre få lov at gøre det uden kondom - og de faste piger, jeg har, gør det så vidt jeg ved - kun med mig uden kondom - og så håber jeg risikoen for en std er noget minimeret. Sidste gang jeg var i Thailand, kom jeg dog til at hoppe på en ny pige uden kondom, så jeg måtte lige til lægen, da jeg kom hjem og fik konstateret klamydia. Så måtte jeg lige skrive til 4 piger i Thailand at de lige skulle på apoteket - heldigvis har de vist alle tilgivet mig - men hende som jeg er næsten 100% sikker på gav mig klamydia - hun mente ikke hun fejlede noget og hun havde ikke selv bemærket noget - og det er nok bl.a. derfor klamydia er så udbredt.

Grisebasse :wub:

Butterfly :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...