Hop til indhold
bambam

Brændt af!

Recommended Posts

For første gang har jeg lige oplevet at en pige har brændt mig af!

Sur oplevelse når man lige havde sat sig op til lidt larm i gaden og booket et hotelværelse. Det var endda af en pige, jeg har haft besøg af før, fint forhold og behandlet pænt etc.... men total silent treatment her til aften ikke en gang et afbud!

Er det noget I andre oplever af og til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For første gang har jeg lige oplevet at en pige har brændt mig af!

Sur oplevelse når man lige havde sat sig op til lidt larm i gaden og booket et hotelværelse. Det var endda af en pige, jeg har haft besøg af før, fint forhold og behandlet pænt etc.... men total silent treatment her til aften ikke en gang et afbud!

Er det noget I andre oplever af og til?

Det er sket engang for mig, dog er det længe siden.

Men der var en helt lovlig årsag, og hun var meget ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ude for det med den kære Mina. Vi havde lavet en aftale om eftermiddagen. Hun skulle komme rimeligt sent. Et par timer før fik jeg en sms fra hende, at hun var blevet syg, men foreslog en veninde, hvor jeg ville få alle bonuserne med plus ekstra tid, hvis jeg ville det :D

Veninden var dog ikke min type, så jeg takkede nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg er engang blevet brændt af til et besøg som JEG skulle på. Pigen skulle give mig adressen om morgenen, efter jeg havde bekræftet.... jeg bekræftede og hørte intet. Ringede og sms-ede etc.

MEN, der var en rigtig god forklaring på det, og hun blev helt klart tilgivet.

Det her fortæller jeg dig, fordi det kan jo være der er sket noget der gjorde hun ikke kunne besøge dig. Så bliv nu ikke sur på pigen før du ved med sikkerhed hvad der skete.

tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige prøvet det i eftermiddags. i Odense

ringede til pigen, som jeg havde set på eb og nettet.

aftalte jeg ville komme om ½ time, hun sendte en sms med adr i løbet af 2 min.-

jeg ankom 1 minut for sent. oppe på 2. sal

jeg ringede på, ingen åbnede.

bankede på døren, uden resultat.

ringede på mobilnr 2 gange, anden gang blev den taget.

hun var ude og handle, og troede ikke jeg kom om en halv time, som aftalt. :x

så det var spildt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ikke rigtig helt brændt af.

Prøvede 3 gange i træk at blive modtaget af en anden pige end hende jeg havde aftale med. Mødte hver gang den pige jeg oprindeligt havde aftalen med, efter samværet med hendes kollega. Da jeg anden gang spurgte hvorfor hun ikke holdt aftalen, forklarede hun at hun syntes vi var for tit sammen, at det var blevet for tæt.

Det var pisse træls, for hun var en drøm at være sammen med. Tredje gang hun lavede nummeret ( hun var stedets ejer) gik jeg larmende og højlydt nydende til vaflerne med den søde kollega. Ejeren kiggede noget overrasket på mig, da jeg kom ud af bollerummet. Så er det dig næste gang, sagde jeg. Hun grinede, ok! Der var da heller ikke flere afbrændere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ringede i dag, igen til denne unge pige, massage.side6.dk/pamella21

lavede aftale, og kørte derhen, til aftalt tid, ringede igen, inden jeg gik op på 2. sal, men nu havde hun ikke tid, og afbrød samtalen.

1 time senere ringede jeg igen, nu ville jeg se og konfrontere hende med at brænde mig af.

denne gang stod jeg og bankede på døren, uden at ringe ved min ankomst, og blev lukket ind.

rigtig sød pige, og billeder er og.

men men, straks hvor lang tid skal du ha, blev jeg spurgt om næsten inden jeg var kommet over dørtrinet.

jeg måtte lige berolige hende, men hun labrede løs for at få en aftale.

meget stressende, jeg fik da ud af hende at hun var russisk.

samtalen fortsatte stressende, og da jeg konfronterede med at jeg var blevet brændt af 2 gange.

Jo hun trængte til lidt luft, og shoppe lidt.

30 min kr 1000, men da det virkede så stressende, brændte jeg hende af, og forlod stedet.

jeg kunne forestille mig at de 30 min. ville blive til 5-10 min, udløsning (nok mest med hånden)og så ud af døren igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv blevet brændt af af en amatørpige i dag. Havde skaffet sted, men hun dukkede aldrig op - rigtig surt!
Det er rigtigt, rigtigt surt.

En ting er, at man står tilbage med skuffede forventninger og uforløsthed, men noget andet er, at man har haft en direkte udgift til stedet.

Her skal pigen have en rigtig, rigtig god forklaring parat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...