Hop til indhold

Recommended Posts

Hun kyssede ihvertfald ikke med mig :)
Jeg syns hun ser endnu bedre ud i virkeligheden end på hendes billeder, hun har ikke det lila hår, og er i mine øjne nok den smukkeste thai jeg har mødt. Der er dog en ret slem sprog barriere, hvilket gjorde jeg fik betalt ca dobbelt så meget som man normalt ville for det besøg jeg havde med hende, da jeg gik ud fra prisen måtte inkludere visse ting da den startede ret højt hvilket det ikke gjorde. Men det betragter jeg som mit eget problem, jeg kunne jo bare være bedre til at sige fra, men ellers var hun sød og rar, omend ikke lige så frigjort som jenny.

Hvis man kan navigere sprog barrieren bedre end jeg kan og få det til den rimelige pris, så vil jeg helt sikkert anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salat-kaster skrev, for 8 timer siden:

Hvis man kan navigere sprog barrieren bedre end jeg kan og få det til den rimelige pris, så vil jeg helt sikkert anbefale hende.

Derfor nogengange en god ting at kunne tallene på thai ,det er ikke så svært som man umiddelbart skulle tro , det nedbryder også mange gane barrieren ;´-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min lidt sjove erfaring at der bliver spillet en del på sprogbarrieren... Det er ret almindeligt at betale ca. 800 kr. For massage + hj. - nåh, fransk? + 300, uden kondom? (Det gør jeg ellers ikke) + 300, nå, du vil også gerne slikke mig? + 300.. Læg selv til hvis der er mere på ønske listen.. Nå, heldigvis er det ikke altid sådan. Meget kan klares med humor og respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 13 timer siden:

Det er min lidt sjove erfaring at der bliver spillet en del på sprogbarrieren... Det er ret almindeligt at betale ca. 800 kr. For massage + hj. - nåh, fransk? + 300, uden kondom? (Det gør jeg ellers ikke) + 300, nå, du vil også gerne slikke mig? + 300.. Læg selv til hvis der er mere på ønske listen.. Nå, heldigvis er det ikke altid sådan. Meget kan klares med humor og respekt. 

Det er lige præcist dette, der har afholdt mig fra at prøve Thai-oplevelsen.

Jeg skal bare kunne aftale spillereglerne på SMS før besøget (så jeg ved hvad man må og ikke må), så lægge pengene og kun nyde oplevelsen.

Jeg skal ikke i gang med hovedregning o.l. i situationen, for så ville min time hurtig gå, når 3-tallet skal i mente osv.;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 8 timer siden:

Det er lige præcist dette, der har afholdt mig fra at prøve Thai-oplevelsen.

Jeg skal bare kunne aftale spillereglerne på SMS før besøget (så jeg ved hvad man må og ikke må), så lægge pengene og kun nyde oplevelsen.

Jeg skal ikke i gang med hovedregning o.l. i situationen, for så ville min time hurtig gå, når 3-tallet skal i mente osv.;) 

Der ER faktisk steder, hvor man betaler for en time, - og så er stort set alt inklusiv. (Bortset fra anal, urin m.m.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 30 minutter siden:

Mon ikke man kan lave en fast pris med damerne i Tåstrup så man undgår at de hele tiden skal tale prisen op? Jeg skal ikke “tørres”

 

Det kan man. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...