Hop til indhold
Sleino

Stella - Mermaidhouse - Viborg

Recommended Posts

Så skulle turen forbi Stella hos Mermaidhouse i Viborg: http://mermaidhouse.dk/e107_plugins/sga ... iew.30.1.1

Hun går vidst også under navnet Monique hos Haderuppigerne:

http://haderuppigerne.dk/page14.html

Jeg ringede til den søde telefondame og bestilte tid så jeg slap for at vente. Blev lukket ind, vist hen på værelset og ventede på Stella. Jeg blev glad da Stella kom ind :D Flot, slank, sød pige som bestemt ser bedre ud i virkeligheden end på hendes billeder - ganske kønt ansigt også.

Vi aftalte en ½ time til 1100 kr, hun gik ud med penge og kom ind igen kort efter. Super lækker krop (nogle få tattoos) med faste ungpige bryster B/C skål, meget små nipples, og en fræk røv! Mums!

Fransk til mig, fransk til hende og dansk til alle :D Ganske aktiv i sengen og mumlede frække ord undervejs.

God oplevelse!

Stedet ligger nogenlunde diskret, det er ud til en trafikeret vej, men der er hegn og bevoksning som gør det svært at se ind til huset og parkeringspladsen.

Eneste minus er at huset er en anelse lydt, så man kunne høre da en anden gæst kom og blev vist hen til vente værelset. Det lagde også en dæmper på Stella da hun op til flere gange var nødt til at holde sig for munden for ikke at skrige for højt, den eneste grund til dette er for at "skåne" den ventende gæst. Der er nemlig ikke andre(piger+gæster) i huset (andet end telefondamen) og naboerne er "langt" væk.

Nå, men pigen var skøn, så bestemt et besøg værd.

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes jeg engang har set ansigts billedet usensureret på annoncelight for en pige fra Randers.

Om der er en faker derude ved jeg ikke.... Det er også noget tid siden jeg har set annoncen.

Men hvis du har nummeret til Stella eller Mermaid house kan du jo gøre hende opmærksom på det.

Det kan jo også være hende som har flere annoncer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret hun er en dejlig pige (naboens uskyldige datter).

Jeg besøgte hende i Haderup tirsdag d. 23/07 (hvor hun ganske rigtigt kalder sig Monique).

Jeg var der som første kunde og hun kom ind iført kort sygeplejeuniform, hold da kæft hun var køn, ser meget ung og uskyldig ud og jeg spurgte hende også bagefter om hun virkelig var 24.

Hun fortalte at hun faktisk var 19 da hun startede og som en af de eneste piger måtte lyve sig lidt ældre for ikke at virke for uerfaren!!

En dejlig oplevelse og absolut en pige der kan anbefales og skal besøges igen.

Hun er vist kun i Viborg (Mermaid) om mandag og i Haderup tirsdag i lige uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...