Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Rockyde1975 skrev, for 33 minutter siden:

Da der ikke er nogen nr på annoncen skal man så bare møde op eller hvad gør man

https://annoncelight.dk/showad/300497

Det er et bordel, og ja du banker bare på. Men det kan ikke anbefales. Stedet er faldefærdigt, og priserne er relative høje. Der er som regel 2 piger på stedet, og ingen af dem er synderlige kønne. Du SKAL "i bad" inden i går i soveværelset, og det er et lille lusket rum, med en håndvask, og en slange som du skyller dig med. Hende jeg var ved derinde, er sq pik skræk. Da jeg endte med at måtte gøre mig selv færdig med hånden, ville jeg komme på hendes bryster, det kostede vist 400 her og nu, som jeg måtte stoppe op, for at finde i min jakke, ogg så sad hun med papir under, så hun kunne tørre op inden jeg var færdig med at komme. Hun gør mere eller mindre hvad hun vil, og skifter selv stilling som hun lyster. Og du skal have en corona test med. Jeg vil klart anbefale at du bruger dine penge et andet sted. Jeg tog der ind i sommers, af ren nysgerrighed, det gør jeg aldrig igen. Og hun snakker dansk, med meget tyk afrikansk accent, men hun har en bitchy attitude.

Menukortet er et håndskrevet A4 ark, hvor standard sex med gummi er 7-800, derefter +200-400 for tillæg. Brug dine penge et andet sted.

Redigeret af Fyr37dk
tilføjelser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.