Dkm 413 Skrevet 1. Januar, 2022 Jeg synes der fra begge køn, er store misforståelser i hvad er GFE. Hvad kan forventes fra modparten ved GFE, hvad skad du selv bidrage med ved GFE? jeg håber med denne tråd at kunne måske få bedre indblik fra både KVINDER og MÆND, havde der i dette miljø lægges i disse ord. skriv gerne hvad du forventer, og hvad du selv gør for at give modparten mulighed for at indleve den forventning. lad dette blive starten på en sensuelt GFE år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 413 Skrevet 1. Januar, 2022 Som svar på mit eget indlæg. GFE siger efter min optik sig selv, Girl Friend Experience, altså en oplevelse som du kan gå i byen og finde. dvs stor respekt for hinanden og hinandens grænser, og se hvor det sensuelle føre stemningen hen, indenfor det “blide og behagelige” spektrum. Her forventer jeg at der er kys, berøring og begge parter tager initativ og giver plads til handling. men vi ser hver forskelligt på det, så glæder mig til at høre jeres historier og forventninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 1. Januar, 2022 Hvis der annonceres med GFE i annoncen, forventer jeg tungekys, det hører 100% til ved GFE. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1915 Skrevet 1. Januar, 2022 Tungekys, kys på krop, blide berøringer og oral til begge parter, hvis det ønskes. En dejlig flirtende stemning og samtale. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) GFE i min verden. Flirten (både kropssprog, øjenkontakt), kys, nus. At man efter sex kan ligge og putte i arm, snakke og bare nyde øjeblikket. (Evt også pauserne, hvis der er flere runder). Gensidig respekt. At begge parter tager initiativ og deltager aktiv i sex’en og ikke bare ligger fladt på ryggen og tager imod. Jeg forventer aldrig noget, men mange vil også gerne slikke mig og føler kun det er en succes og oplevelsen er komplet hvis jeg også har fået orgasme. Men jeg forventer det ikke, jeg ved kun hvad jeg stræber højt efter at give som oplevelse. Og det er lige i det tidsrum er jeg “din” vi er “kærester” og ingen andre betyder noget, vi skal bare nyde hinanden og nuet. Lige nu skal du bare føle dig “hjemme”, afslappet og godt tilpas. For mig er det en skarp kontrast til kold mekanisk knep mig, få udløsning hurtigst muligt og smut så. Det ene er ikke bedre/finere koncept end det andet bare 2 helt forskellige set up. Redigeret 1. Januar, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 1. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 17 minutter siden: Og det er lige i det tidsrum er jeg “din” vi er “kærester” og ingen andre betyder noget, vi skal bare nyde hinanden og nuet. Lige nu skal du bare føle dig “hjemme”, afslappet og godt tilpas. Glimrende formuleret! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 1. Januar, 2022 @Den_glade_amatør Tak, bare min oprigtige mening. Alle piger bør mærke efter med sig selv, hvad/hvor meget de kan og vil give af sig selv. Både fysisk og følelsesmæssigt. Så det de lover, er det man kan forvente og det man får. Men ved godt virkeligheden langt fra ser sådan ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 1. Januar, 2022 (edited) Jeg synes @SweetMilf6630 kommer med en yderst god forklaring på hvad en god solid GFE er. For mit vedkommende er en god gfe ligesom @SweetMilf6630 forklare det meget fint, at der bliver lagt vægt på kys, nærvær og gensidig berøringer. Når selve akten er færdig er det så rart at man kan ligge og holde om glædespigen og bruge den sidste tid på at ligge og snakke om alt eller intet, at man kan ligge og snakke med hende og høre om hende, om ting som for et eksempel hendes interesser. Det er derfor jeg altid vælger en glædespige der giver gfe, jeg er meget mere til at der bliver lagt væg på kys og kram, nærvær og at man kan ligge og nusse hinanden og at man kan glemme alt om tid og sted for en stund. Det er en god solid gfe for mig. Redigeret 1. Januar, 2022 af N10Ah Stavefejl og rettelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai Nyder 16 Skrevet 1. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: GFE i min verden. Flirten (både kropssprog, øjenkontakt), kys, nus. At man efter sex kan ligge og putte i arm, snakke og bare nyde øjeblikket. (Evt også pauserne, hvis der er flere runder). Gensidig respekt. At begge parter tager initiativ og deltager aktiv i sex’en og ikke bare ligger fladt på ryggen og tager imod. Jeg forventer aldrig noget, men mange vil også gerne slikke mig og føler kun det er en succes og oplevelsen er komplet hvis jeg også har fået orgasme. Men jeg forventer det ikke, jeg ved kun hvad jeg stræber højt efter at give som oplevelse. Og det er lige i det tidsrum er jeg “din” vi er “kærester” og ingen andre betyder noget, vi skal bare nyde hinanden og nuet. Lige nu skal du bare føle dig “hjemme”, afslappet og godt tilpas. For mig er det en skarp kontrast til kold mekanisk knep mig, få udløsning hurtigst muligt og smut så. Det ene er ikke bedre/finere koncept end det andet bare 2 helt forskellige set up. Fantastisk var alle piger som dig ville det være nemt at finde en en GFE og ikke føle at man har smidt pengene ud af vinduet efter en dårlig oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 1. Januar, 2022 Ud over @SweetMilf6630 glimrende beskrivelse, så er det for mig også vigtigt at der udtrykkes begær. Jeg var under mine første besøg hos en GP, ikke særlig tydelig i hvad jeg ville have (vidste ikke bedre). Jeg var mere fokuseret på hvilke seksuelle tillægs ydelser jeg ønskede. Det fik jeg naturligvis, men jeg fik aldrig nævnt hvordan jeg gerne ville have at det skulle forløbe. Ikke sådan forstået at jeg har en drejebog, men det er vigtigt for mig at blive begæret og at kvinden viser at hun vil have mig - gerne intenst Hvad "intenst" betyder for mig er jeg så småt ved at finde ud af at skrive kort. Eller i hvert fald kortere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 2. Januar, 2022 Forventer hun laver lasagne og aer som en girlfriend…. Spøg til side mener jeg din: Dkm skrev, for 12 minutter siden: altså en oplevelse som du kan gå i byen og finde. er lidt forkert, hvis du mener diskodasko-finde aka one night stands. Tænker forventningsafstemme før mødet med præsentation, tale, behov er skridt 1 alt efter hvilken type/alder/sprog GP man vælger. Og derfra med gpd tid og ingen forstyrrelser fx: Tale og langsomt bygge op Måske et glas vin eller bad eller massage med potentielt lyset i eller under dynen. Masser af ligeværdig berøring, kærtegn, langsom-bevægelse med stikket trukket til tlf, dør, kunder, hvorfor en frokostpause imo næppe er smart eller vælge en pengemaskine med 12-15 kunder dagligt, selv om hun skulle reklamere med GFE. Begge skal have noget ud af det imo. sweetstone skrev, for 11 minutter siden: tungekys What he said! (tænker nogle kunder måske blot tænker GFE er uden kondom fx og dermed stadig tjubaang-tak-mam-agtigt uden nødvendigvis tid/ro). Dkm skrev, for 41 minutter siden: hvad du forventer, og hvad du selv gør Forventer/sørger for: tid og ro, gøre ønsker klare, spørge ind til hende, forsøger at skabe atmosfæren til afslapning, indlevelse, nydelse (umuligt på 20-30 min imo) og finde/trykke på de rette knapper med hendes hjælp (ord, lyde, mærke) om det så er kys i nakken eller omfavne tæt. SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden: putte SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden: pauserne SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden: føle dig “hjemme” SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden: godt tilpas. Trygt. Rart. Afslappet. Ro. Tid. Nusse. Putte. Spoone. Nyde. Leve sig ind og give sig hen. Og faktisk behøver der ikke imo være en decideret udløsning. Kan også afhænge af om det er gentagne besøg ved samme. AB455 skrev, for 8 timer siden: udtrykkes begær. Begær som ord alene giver een fattig mening. Nuanceret og forklaret som @AB455 en langt dybere forståelse, der lægger sig op af Milf. Stærkt! AB455 skrev, for 8 timer siden: ikke særlig tydelig i hvad jeg ville have Og tydeligheden kommer vel af flere elementer. Ord. Forventningsafstemme. Klarhed ingen selv (og tryghed) ved at vide, hvad man ønsker, hvordan man selv kan skabe det (ligeværdig seance) skabt også med ro, tid, ingen afbrydelse - og ja, nok også en ikke GP-kunde agtig menukort-session med tillægsydelser men 2 begærende, trygge, intense mennesker i GFE og velsagtens også BFE møde, hvor begge giver og tager. At tage (begær, vise) er vel et udtryk for tryghed? AB455 skrev, for 8 timer siden: seksuelle tillægs ydelser Goddaw: må jeg bestille en gang nr 16 med ekstra ae og dobbelt portion kys tak? Massage 300,-? Ok, så tager jeg to af dem også. To go? Nej, jeg spiser her. Mekanisk! AB455 skrev, for 8 timer siden: kvinden viser at hun vil have mig Når hun ved, fordi du ved/kender dig selv, hvad du gerne vil møde og få og kan give i samspillet. Stærke indlæg AB og Milf (klappesmiley). Lassgne vil dog stadig være rart! Og aening, lige der hvor det er aller rarest!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 2. Januar, 2022 Indlæggene i denne tråd ligger rimelig tæt op ad hinanden i forhold til bud på, hvordan GFE kan tolkes - af danskere i Danmark. I en international kontekst skal man være opmærksom på, at GFE også kan indikere, at der bolles uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden: I en international kontekst skal man være opmærksom på, at GFE også kan indikere, at der bolles uden kondom. Det er vist en tand for generelt. Hvert land har sit synonym for at knalde uden gummi. I Tyskland hed det AO, men efter det blev forbudt ved lov kalder man nu alle ydelser uden gummi for katolske ydelser eller katoliches hvis det skal være på tysk. I Schweiz hedder det tabulos, mens Østrig bruger både tabulos og AO som synonym for sex uden gummi. England har i mange år brugt bareback som synonym. GFE blev en overgang brugt af udenlandske piger i DK, men det er efterhånden længe siden jeg sidst har set annoncer hvor GFE var lig sex uden gummi. Jeg har ikke set GFE blive brugt som synonym for sex uden gummi i andre lande end DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 2. Januar, 2022 Jeg er helt fantastisk glad for GFE, men føler ikke det kan være en ekstraydelse. Det kræver kemi fra begge parter, og den ved man jo ikke rigtigt om er der før man mødes. Det er dog helt fint i min optik at de piger der har nemt ved at finde kemien med fyrene også annoncerer med det. Eksempler på GFE elementer som jeg har nydt kan være: Kys (også uden tunge), massage til pigen, bad sammen med vask af hinanden, nus og blide berøringer, blid pirrende gensidig oralsex der ikke sigter mod en orgasme eller kaldes "fransk", langvarig øjenkontakt, komplimenter og søde ord, pillowtalk og hyggetid. Allerbedst for mig er det når der går lidt "kælepot" i et ellers hårdt eller frækt besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 2. Januar, 2022 Jeg undre med bare over de piger som tilbyder "GFE" men ikke kysser, har da godt nok aldrig oplevet en "girl friend" der ikke ville kysse. Fair nok hvis de lige vil se én an og som udgangspunkt ikke kysser/tilbyder GFE i første omgang, den holdning kan man jo godt have men så burde det fremgå af annoncen. Jeg har det sådan at kvinder jeg ikke gider kysse gider jeg heller ikke bolle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Januar, 2022 pacer skrev, for 1 minut siden: Fair nok hvis de lige vil se én an og som udgangspunkt ikke kysser/tilbyder GFE i første omgang, den holdning kan man jo godt have men så burde det fremgå af annoncen. Jeg er enig med dig, men jeg vil dog sige at nogle af dem også skriver i deres annoncer at de kysser, men det afhænger også af kundens mundtlig hygiejne, eller om kemien er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 2. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 3 minutter siden: Jeg er enig med dig, men jeg vil dog sige at nogle af dem også skriver i deres annoncer at de kysser, men det afhænger også af kundens mundtlig hygiejne, eller om kemien er der. Yepz men der er også dem der tilbyder GFE uden kys, så ved jeg ikke lige hvad det betyder... Og så er der dem der kysser dig hvis de har lyst og gerne vil have du kommer igen, uden at de annoncerer med det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Januar, 2022 (edited) pacer skrev, for 28 minutter siden: Yepz men der er også dem der tilbyder GFE uden kys, så ved jeg ikke lige hvad det betyder... Og så er der dem der kysser dig hvis de har lyst og gerne vil have du kommer igen, uden at de annoncerer med det. En gfe uden kys ? Den har jeg dælme heller aldrig hørt om. Ja dem er der også, nogle gange kan kemien jo være rigtig god og at de har lyst til at kysse en selvom de ikke tilbyder det eller står i deres annonce . Men jeg forstår altså godt at hvis man lugter af død og fiskekutter ud af munden at de ikke har lyst til at kysse en. Men jeg tror at det meget afhænger af kemi, uanset om det står i annoncen eller ej, det handler jo også om respekt hvis man er et stort røvhul overfor pigerne så forstår jeg altså også godt at de ikke over kysser en. Redigeret 2. Januar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 22 timer siden: Jeg synes @SweetMilf6630 kommer med en yderst god forklaring på hvad en god solid GFE er. For mit vedkommende er en god gfe ligesom @SweetMilf6630 forklare det meget fint, at der bliver lagt vægt på kys, nærvær og gensidig berøringer. Når selve akten er færdig er det så rart at man kan ligge og holde om glædespigen og bruge den sidste tid på at ligge og snakke om alt eller intet, at man kan ligge og snakke med hende og høre om hende, om ting som for et eksempel hendes interesser. Det er derfor jeg altid vælger en glædespige der giver gfe, jeg er meget mere til at der bliver lagt væg på kys og kram, nærvær og at man kan ligge og nusse hinanden og at man kan glemme alt om tid og sted for en stund. Det er en god solid gfe for mig. Man kan sagtens få og opleve GFE hos piger der ikke reklamerer med det. Det er faktisk den bedste form for GFE, da det er den mest oprigtige, synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Januar, 2022 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Jeg er helt fantastisk glad for GFE, men føler ikke det kan være en ekstraydelse. Det kræver kemi fra begge parter, og den ved man jo ikke rigtigt om er der før man mødes. Det er dog helt fint i min optik at de piger der har nemt ved at finde kemien med fyrene også annoncerer med det. Helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Januar, 2022 Aros skrev, for 13 minutter siden: Man kan sagtens få og opleve GFE hos piger der ikke reklamerer med det. Det er faktisk den bedste form for GFE, da det er den mest oprigtige, synes jeg. Det har jeg også selv oplevet, men det har været når den virkelig gode kemi har været der. Jeg vil mene at det handler om hvor god kemien er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 5 minutter siden: Det har jeg også selv oplevet, men det har været når den virkelig gode kemi har været der. Jeg vil mene at det handler om hvor god kemien er. Ja rigtig meget handler om god kemi. Men faktisk handler det også om kendskab til hinanden. God kemi og jo flere besøg du har ved pigen også - som regel giver det bare bedre og bedre oplevelser, indtil man når højdepunktet at det ikke kan blive bedre nærmest. Jeg går ikke selv efter dem der reklamerer med GFE men undviger dem heller ikke. Men synes bare tit at man får noget næsten lig med GFE hos piger der ikke reklamerer med det, specielt hvis man betaler de 100-200 kr kiss/french kiss koster hos en del udenlandske piger. Gør man eller jeg det, resulterer det normalt i GFE selvom pigen ikke reklamerer med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Januar, 2022 Aros skrev, for 4 minutter siden: Ja rigtig meget handler om god kemi. Men faktisk handler det også om kendskab til hinanden. God kemi og jo flere besøg du har ved pigen også - som regel giver det bare bedre og bedre oplevelser, indtil man når højdepunktet at det ikke kan blive bedre nærmest. Jeg går ikke selv efter dem der reklamerer med GFE men undviger dem heller ikke. Men synes bare tit at man får noget næsten lig med GFE hos piger der ikke reklamerer med det, specielt hvis man betaler de 100-200 kr kiss/french kiss koster hos en del udenlandske piger. Gør man eller jeg det, resulterer det normalt i GFE selvom pigen ikke reklamerer med det. Selvfølgelig jo mere man besøger pigen, og jo mere man lære pigen at kende så sker det mere og mere naturligt det er vi helt enige om jeg har en fast jeg besøger og kemien er bare i top hver gang jeg besøger hende. Så vi er helt enige om at jo mere man besøger pigen jo bedre bliver kendskabet og kemien, og til sidst er kemien så god at pigen kysser en mere naturligt uden at man betaler ekstra for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. Januar, 2022 N10Ah skrev, for 7 minutter siden: Selvfølgelig jo mere man besøger pigen, og jo mere man lære pigen at kende så sker det mere og mere naturligt det er vi helt enige om jeg har en fast jeg besøger og kemien er bare i top hver gang jeg besøger hende. Så vi er helt enige om at jo mere man besøger pigen jo bedre bliver kendskabet og kemien, og til sidst er kemien så god at pigen kysser en mere naturligt uden at man betaler ekstra for det. Min pointe var mere end det. Det var også, at jeg hvis køber kys, ofte får en en GFE-lignende oplevelse selvom pigen ikke reklamerer med GFE . Derfor er det modsat dig, ikke et parameter jeg udvælger piger efter - om de reklamerer med GFE. Ikke sagt dermed at der jeg udvælger er det rigtige, men der virker for mig som regel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 2. Januar, 2022 Aros skrev, for 3 minutter siden: Min pointe var mere end det. Det var også, at jeg hvis køber kys, ofte får en en GFE-lignende oplevelse selvom pigen ikke reklamerer med GFE . Derfor er det modsat dig, ikke et parameter jeg udvælger piger efter - om de reklamerer med GFE. Ikke sagt dermed at der jeg udvælger er det rigtige, men der virker for mig som regel. Når okay jeg tror jeg er med jeg vælger bare efter hvad jeg er til , og det er det gode ved denne verden man kan vælge efter præference og det man har lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg