Hop til indhold

Recommended Posts

Okay Bois herinde nu. Ved ikke hvor mange der kommer til at se det her, men jeg bliver nødt til at spørge til råds.

Jeg leder efter en sød pige, der er åben for at snakke. En, der kan forstå hvad man siger, om man så snakker dansk eller engelsk.

Jeg er ikke så god til sex, så jeg leder efter en man kan snakke med, som ikke er fordømmende.

Det er svært at gå ud efter, men håber nogle erfarne har nogle bud til mig.

Tak for hjælpen og godt nytår self

Redigeret af Tunnasandwich

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tunnasandwich skrev, for 4 timer siden:

sød pige, der er åben for at snakke. En, der kan forstå hvad man siger

Råd er at lave en ordentligt overskrift og ikke en totalt intetsigende, 67% måske slet ikke gider åbne. 

HVAD leder du efter. HVOR. 

Råd 2: find en dansk, research herinde i anmeldelser omkring din egn og kontakt så 1-2-3 venligt og forklar dit behov/nervøsitet. 

At bede om hjælp til at finde en ‘kvinde man kan tale med på dansk eller engelsk’ svarer til at bede om hjælp til et sted, man man bade eller spise i Spanien. Kom nu lidt! 

Bitten i Bogense er rar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Tunnasandwich korrekt hvad Bruneøjne skriver du er nødt til at være mere præcis. Der hvor du, ved oprettelse af indlægget, har valgt “hyggesnak”. Skal du vælge “efterlysning” og så dem korrekte landsdel. Og så lave en bedre beskrivelse i overskriften af hvad du søger. Du får nok ikke ret mange forslag på GP’er i dette opslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...