Hop til indhold
Lady Cherie

Jeg vil også ha en....GODT NYTÅR!

Recommended Posts

Når nu alle andre har en godt nytår -streg, vil jeg også ha en:D

Så jeg vil ønske alle et rigtigt godt  nytår....før jeg drikker mig i hegnet, og bruger fjernbetjeningen til tv,et til at prøve at sende sms,er på.:D:D:Dfyrvaerkeri.thumb.jpg.eed143fd61de3bbf6f3118ac0d66a054.jpg

Godt Nytår!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt Nytår ærede Lady med de grønne øjne. 

Håber du har fået en lækker steg til nytårsmiddagen. 

Ærbødigst

Grisling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sprøde Grisling

Rigtig lykkebringende nytår og endelig huskede du det med de grønne øjne......(bare de ikke bliver blå i løbet af natten...GISP):shock:

Må dit 2022 blive fyldt med sanseberusende smagsoplevelser, der vil give dig massere af glæde.:-)

Tak for du er dig<3

Kramm:wub:

Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Så jeg vil ønske alle et rigtigt godt  nytår....før jeg drikker mig i hegnet, og bruger fjernbetjeningen til tv,et til at prøve at sende sms,er på.:D:D:Dfyrvaerkeri.thumb.jpg.eed143fd61de3bbf6f3118ac0d66a054.jpg

Godt Nytår!

Kære Lady Cherie,

Jeg har aldrig mødt dig, men din nytårshilsen rørte mit hjerte. Jeg sidder netop nu og nyder en af verdens bedste vine, en Vosne-Romanée fra Bourgogne, og sender dig de bedste ønsker om et godt, sundt og lystfuldt nytår med nye grænser at overskride.

Kram og frække ideer fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Mr Sensual,

Godt nytår til dig.

Jeg håber du sidder i en Chesterfield stol, og nyder de ædle dråber, med et stearinlys tændt...bag dig står læderindbundne bøger, der fortæller noget om din smag i litteratur.

Må dit liv i 2022 være fyldt med glæde over livets dyrebare øjeblikke, som vi bliver beriget med, som vine fra Bourgogne.

Krammmmm<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden:

Kære Mr Sensual,

Godt nytår til dig.

Jeg håber du sidder i en Chesterfield stol, og nyder de ædle dråber, med et stearinlys tændt...bag dig står læderindbundne bøger, der fortæller noget om din smag i litteratur.

Må dit liv i 2022 være fyldt med glæde over livets dyrebare øjeblikke, som vi bliver beriget med, som vine fra Bourgogne.

Krammmmm<3

Kære Lady Cherie,

Du må da være synsk udover de andre åbenbare talenter. Det er jo sådan jeg sidder lige nu, hele scenen er beskrevet. som om du var  til stede her i stuen. Jeg ønsker også dig et beriget nytår, krydret med at vi to mødes.

Kramm fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haiiiiiiiiiiii Ab455-ven

Rigtigt godt nytår til dig.

Må dit livs mysterier,  blive lysende klare for dig og du vil blive en vidende mand, som har et bredt kendskab til den sexuelle verden, som på visse punkter, kan virke fjern.

Du vil blive draget ind i en verden du ikke kender, men som du vil blive mester i.:)

Krammm<3

Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tanja

Allerførst får du et krammmm...og så godt nytår.

Du har det bedre, du har været syg, men du er ikke færdig med at være syg, du får en tur mere, men så er det slut.:shock:

Du vil snart holde op, fordi, der er noget der har større værdi for dig, der vil give dig en ro, som du ikke kan finde andre steder.

En rigdom som vil give dig et liv du kun har drømt om.

Krammmm<3

Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden:

Kære hr. Sensual

Nu er jeg jo Hex af gud Nåde....med Kystalkugle:D

My Lady,

Jeg bøjer mig for fakta.....

Med højagtelse, Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 40 minutter siden:

Hej Tanja

Allerførst får du et krammmm...og så godt nytår.

Du har det bedre, du har været syg, men du er ikke færdig med at være syg, du får en tur mere, men så er det slut.:shock:

Du vil snart holde op, fordi, der er noget der har større værdi for dig, der vil give dig en ro, som du ikke kan finde andre steder.

En rigdom som vil give dig et liv du kun har drømt om.

Krammmm<3

Lady Cherie

Jec håber du tager fejl. Intet giver mig rigdom som dette job gør :wub:

Men hvis du har ret, så tager jeg det med <3

Hav en fantastisk aften :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Godt Nytår!

tusind tak og et godt nytår til dig også Gudinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...