Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Når nu alle andre har en godt nytår -streg, vil jeg også ha en Så jeg vil ønske alle et rigtigt godt nytår....før jeg drikker mig i hegnet, og bruger fjernbetjeningen til tv,et til at prøve at sende sms,er på. Godt Nytår! Redigeret 31. December, 2021 af Lady Cherie 9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Kære Landsbyven... Rigtigt godt nytår til dig også og må du få et rigtig godt og lykkebringende et af slagsen, må der komme penge og fred til dit hus. Kram Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 31. December, 2021 Kære Cherie Tak for din Nytårshilsen - også Godt Nytår og et godt nyt år til dig. Mange hilsner Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 31. December, 2021 Godt Nytår ærede Lady med de grønne øjne. Håber du har fået en lækker steg til nytårsmiddagen. Ærbødigst Grisling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Hej NyeTider Rigtige godt nytår, Må du nyde langbenet danske piger, som alle som en, vil glæde dig og du vil gå glad og tilfreds derfra. Krammmmm Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 31. December, 2021 Cheerio, kære Lady Cherie! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Kære Sprøde Grisling Rigtig lykkebringende nytår og endelig huskede du det med de grønne øjne......(bare de ikke bliver blå i løbet af natten...GISP) Må dit 2022 blive fyldt med sanseberusende smagsoplevelser, der vil give dig massere af glæde. Tak for du er dig Kramm Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår Lady Cherie Så længe at du kun bruger fjernbetjeningen, til at prøve at sende sms'er med, så går det nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 slip skrev, for 11 minutter siden: Cheerio, kære Lady Cherie! Hej Slip Rigtig glædeligt Nytår til dig ..... Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej...Hej... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Kære Holsterbronxven Så skal du se når det går vildt til med Stavblenderen....Wauiiiiiiiiiiii Må din dag blive fyldt med søde piger der vil snakke og drikke kaffe,....(fnis).....og kage. Krammmmm 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 31. December, 2021 Lady Cherie skrev, for 1 time siden: Når nu alle andre har en godt nytår -streg, vil jeg også ha en Så jeg vil ønske alle et rigtigt godt nytår....før jeg drikker mig i hegnet, og bruger fjernbetjeningen til tv,et til at prøve at sende sms,er på. Godt Nytår! Kære Lady Cherie, Jeg har aldrig mødt dig, men din nytårshilsen rørte mit hjerte. Jeg sidder netop nu og nyder en af verdens bedste vine, en Vosne-Romanée fra Bourgogne, og sender dig de bedste ønsker om et godt, sundt og lystfuldt nytår med nye grænser at overskride. Kram og frække ideer fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår, my fair lady 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Kære Mr Sensual, Godt nytår til dig. Jeg håber du sidder i en Chesterfield stol, og nyder de ædle dråber, med et stearinlys tændt...bag dig står læderindbundne bøger, der fortæller noget om din smag i litteratur. Må dit liv i 2022 være fyldt med glæde over livets dyrebare øjeblikke, som vi bliver beriget med, som vine fra Bourgogne. Krammmmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår Lady 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 31. December, 2021 Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden: Kære Mr Sensual, Godt nytår til dig. Jeg håber du sidder i en Chesterfield stol, og nyder de ædle dråber, med et stearinlys tændt...bag dig står læderindbundne bøger, der fortæller noget om din smag i litteratur. Må dit liv i 2022 være fyldt med glæde over livets dyrebare øjeblikke, som vi bliver beriget med, som vine fra Bourgogne. Krammmmm Kære Lady Cherie, Du må da være synsk udover de andre åbenbare talenter. Det er jo sådan jeg sidder lige nu, hele scenen er beskrevet. som om du var til stede her i stuen. Jeg ønsker også dig et beriget nytår, krydret med at vi to mødes. Kramm fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Haiiiiiiiiiiii Ab455-ven Rigtigt godt nytår til dig. Må dit livs mysterier, blive lysende klare for dig og du vil blive en vidende mand, som har et bredt kendskab til den sexuelle verden, som på visse punkter, kan virke fjern. Du vil blive draget ind i en verden du ikke kender, men som du vil blive mester i. Krammm Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Hej Tanja Allerførst får du et krammmm...og så godt nytår. Du har det bedre, du har været syg, men du er ikke færdig med at være syg, du får en tur mere, men så er det slut. Du vil snart holde op, fordi, der er noget der har større værdi for dig, der vil give dig en ro, som du ikke kan finde andre steder. En rigdom som vil give dig et liv du kun har drømt om. Krammmm Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. December, 2021 Kære hr. Sensual Nu er jeg jo Hex af gud Nåde....med Kystalkugle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 31. December, 2021 Lady Cherie skrev, for 6 minutter siden: Kære hr. Sensual Nu er jeg jo Hex af gud Nåde....med Kystalkugle My Lady, Jeg bøjer mig for fakta..... Med højagtelse, Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 31. December, 2021 Godt nytår L C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 31. December, 2021 Lady Cherie skrev, for 40 minutter siden: Hej Tanja Allerførst får du et krammmm...og så godt nytår. Du har det bedre, du har været syg, men du er ikke færdig med at være syg, du får en tur mere, men så er det slut. Du vil snart holde op, fordi, der er noget der har større værdi for dig, der vil give dig en ro, som du ikke kan finde andre steder. En rigdom som vil give dig et liv du kun har drømt om. Krammmm Lady Cherie Jec håber du tager fejl. Intet giver mig rigdom som dette job gør Men hvis du har ret, så tager jeg det med Hav en fantastisk aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest findomaddict Skrevet 31. December, 2021 Lady Cherie skrev, for 4 timer siden: Når nu alle andre har en godt nytår -streg, vil jeg også ha en Så jeg vil ønske alle et rigtigt godt nytår....før jeg drikker mig i hegnet, og bruger fjernbetjeningen til tv,et til at prøve at sende sms,er på. Godt Nytår! tusind tak og et godt nytår til dig også Gudinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg