Hop til indhold
Gæst

Anmaldelse af CAT i Horsens

Recommended Posts

Gæst

Besøgte Cat i sidste uge, FØRSTE gang jeg skulle prøve SM, og hvilken oplevelse, jeg havde bedt hende om at være klædt som på hendes profilbillede på sexpiger.dk.

Det havde hun ikke gjort, men derimod tog hun imod mig i en rød strop kjole meget fræk, hun undskyldte at hun ikke havde fået støvler på, jeg fortalte hende at hun ikke havde holdt vores aftale om beklædning og bad hende bukke sig for at få sin straf, 10 klap i røven, da hun bukkede sig havde hun en lækker rød g-streng på som stort set forsvandt mellem hendes stort fyldige baller, jeg tog hårdt fat i strengen og hev op ad, hun gav et lille gisp, vi blev enige om et stop ord for det tilfælde at jeg over skred grænsen, hun åbnede sin legetøjskuffert som er stoppet med alt hvad hjertet begærre, jeg beordrede hende til at klæde sig af, hun stod nu helt splitter nøgen jeg fandt to klemmer med kæde og satte dem på hendes brystvorter, og hev lidt i den, tænkte at hun kunne virkeligt tage smerte uden at sige noget, bad hende om at lægge sig på alle 4 med røven i vejret, nu skulle hun have smæk og pisk og klaskede så hendes røv var rød og varm uden hun trak sig eller beklagede sig, vildt ophisende min pik stod frem, bad hende sætte sig på kanten af sengen, hvilket hun gjorde og så begik hun den fejl at tage min pik i munden uden at spørge først, så måtte hun blindfoldes så hun ikke kunne se min pik, samt afstraffes med pisken igen jeg tror sku hun er ulydig med vilje..... Herefter fik hun lov til at sutte min pik til jeg eksploderede i munden på hende og hun slugte det hele.....

Så var det tid til at lege med klemmer 2 stk på hver skamlæbe og så gang i vibratoren hvilket hun virkeligt kunne lide, hun vred sig og stønnede helt vildt jeg fandt en stor dildo og bankede den op i fissen, hun var lige ved at komme, så jeg stoppede..... jeg beordrede hende til at holde sine ben med hænderne så jeg havde frit udsyn og god mulighed for at slå hende med ridepisken, både på ballerne, patterne og fissen hun kunne tydelig vis lide det.... det hele forsatte i hele den time vi havde aftalt.... og jeg kneppede hende både i fissen og røven...

Inden vi startede havde hun fortalt at hun ikke var så meget for at blive bundet første gang hun mødte en ny kunde, hvilket jeg selvfølgelig respekterede, hun gav mig dog lov undervej hvis jeg ville men jeg havde ikke de planer denne gang.....

Jeg kunne desværre ikke pisse så jeg fik ikke afprøvet urin delen denne gang, men må vente til jeg besøger hende næste gang.....

En lille detalje som jeg ikke havde oplevet før, var at hun ikke bad om betaling inden vi startede, så hun fik selvfølgelig betaling straks efter. der var mulighed for bad.

En overall vurdering, lækker sex og fræk sm skal klart prøves igen.

Vi snakkede lidt sammen bagefter hvor hun undskyldte at hun kunne være svær at få fat i, jeg sagde at det var ventetiden vær... :P:P:P

Håber ikke det var for lang en anmeldelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved med denne dame. Hendes annonce på Sexpiger er væk (prøvede flere gange mens den var der at komme igennem til hende, uden held).

Hun lød til at være en kvinde som man helt sikkert skulle mødes med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...