Hop til indhold

Maria mulat Amager

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Maria 3 gange. Første gang var hun så fantastisk at være sammen med, at jeg købte 6 timer med hende. Hun er den smukkeste luder jeg har set. Maria som menneske er dog ikke uden bump, mere om det senere. Hun er ikke en hustler, men er meget salgsfokuseret. Hun leverer dog det man aftaler. Maria er skåret af et guddommeligt stykke menneske. Hun har kæmpe store g skåls silikonebryster og et særdeles smukt ansigt. Hun koster 3000 kr i timen minimum. Dette er med de dejligste tungekys, men blow er med gummi. Jeg tror ikke at hun gør det uden, selvom annoncen siger noget andet. Annoncen er inaktiv lige nu, men hun driver sit eget bordel ude på Amager, så hun kommer tilbage i det nye år. Når man ankommer bliver man altid tilbudt en masse der kan forlænge besøget. Det kan for eksempel være noget at drikke men også andet. Hun leverer ok sex, men det er ikke dér hun er bedst. Det er mere det fantastiske samvær der indfangede mig. For selvom hun er på side 1 over hvordan min drømmekvinde skal se ud, så var det ikke  sexen  der blev brugt mest tid på.

Hun gav mig masser af komplimenter om mit udseende, og stil mv. Altsammen noget der gjorde at jeg blev længere tid:huh:

Pris og kvalitet hænger ikke sammen i denne her branche. Maria mener dog det modsatte. Det er fint nok. Hun insisterer på denne her høje pris. Det respekterer jeg 100 procent. Det gør så at jeg ikke kommer igen 

Bottomline er at hun koster det dobbelte af andre megasmukke og væsentligt mere sexfikserede latinaer. Det ser jeg ingen grund til at betale. Nuvel jeg blev småforelsket i hende, men vil ikke fyre så meget af på denne hobby.

Udseende. 9.5

Performance. 7

Hygiejne. 10

Stedet. 8

Sterling .

Redigeret af Roger Sterling

Skrevet
Roger Sterling skrev, 1 time siden:

Har besøgt Maria 3 gange. Første gang var hun så fantastisk at være sammen med, at jeg købte 6 timer med hende. Hun er den smukkeste luder jeg har set. Maria som menneske er dog ikke uden bump, mere om det senere. Hun er ikke en hustler, men er meget salgsfokuseret. Hun leverer dog det man aftaler. Maria er skåret af et guddommeligt stykke menneske. Hun har kæmpe store g skåls silikonebryster og et særdeles smukt ansigt. Hun koster 3000 kr i timen minimum. Dette er med de dejligste tungekys, men blow er med gummi. Jeg tror ikke at hun gør det uden, selvom annoncen siger noget andet. Annoncen er inaktiv lige nu, men hun driver sit eget bordel ude på Amager, så hun kommer tilbage i det nye år. Når man ankommer bliver man altid tilbudt en masse der kan forlænge besøget. Det kan for eksempel være noget at drikke men også andet. Hun leverer ok sex, men det er ikke dér hun er bedst. Det er mere det fantastiske samvær der indfangede mig. For selvom hun er på side 1 over hvordan min drømmekvinde skal se ud, så var det ikke  sexen  der blev brugt mest tid på.

Hun gav mig masser af komplimenter om mit udseende, og stil mv. Altsammen noget der gjorde at jeg blev længere tid:huh:

Pris og kvalitet hænger ikke sammen i denne her branche. Maria mener dog det modsatte. Det er fint nok. Hun insisterer på denne her høje pris. Det respekterer jeg 100 procent. Det gør så at jeg ikke kommer igen 

Bottomline er at hun koster det dobbelte af andre megasmukke og væsentligt mere sexfikserede latinaer. Det ser jeg ingen grund til at betale. Nuvel jeg blev småforelsket i hende, men vil ikke fyre så meget af på denne hobby.

Udseende. 9.5

Performance. 7

Hygiejne. 10

Stedet. 8

Sterling .

Ærlig og nuanceret anmeldelse. 

Tak fra Mr. Sensual

Skrevet

ja hun er lækker men jeg synes klart at både Ivy og Salme er begge lanngt lækre og frækkere samt engageret.... Sammen med Susana er de 3 her absolut de bedste brassere i DK gennem tiderne

Skrevet
jackson666 skrev, for 44 minutter siden:

ja hun er lækker men jeg synes klart at både Ivy og Salme er begge lanngt lækre og frækkere samt engageret.... Sammen med Susana er de 3 her absolut de bedste brassere i DK gennem tiderne

- og hvilken fræk Top 3!

Kig dig omkring når du køber ind eller færdes i bybilledet.. Hvordan synes du, det går?

Stoisk hilsen fra Mr. Sensual

Skrevet
jackson666 skrev, 1 time siden:

Hej Jackson.

Du nævner helt klart nogle lækre piger Ingen tvivl om det. Jeg har kneppet Ivy en enkelt gang. Det var godt. De 2 andre har jeg overvejet, men aldrig kommet omkring. Maria er dog fra Venezuela. Men har du set hende live?. Det kan godt være at jeg er lidt småforelsket her 5 mdr efter at jeg besluttede ikke at orke det projekt. Hun er virkelig vild. Fuldstændig glat hud, kæmpe særdeles velbyggede silikonebryster, episk røv, smukke muskuløse ben. Og ankler smalle som min tommelfinger. Tak fredag hun er flot.

Redigeret af Roger Sterling

Skrevet
Roger Sterling skrev, for 13 minutter siden:

Hej Jackson.

Du nævner helt klart nogle lækre skanks.. Ingen tvivl om det. Jeg har kneppet Ivy en enkelt gang. Det var godt. De 2 andre har jeg overvejet, men aldrig kommet omkring. Maria er dog fra Venezuela. Men har du set hende live?. Det kan godt være at jeg er lidt småforelsket her 5 mdr efter at jeg besluttede ikke at orke det projekt. Hun er virkelig vild. Fuldstændig glat hud, kæmpe særdeles velbyggede silikonebryster, episk røv, smukke muskuløse ben. Og ankler smalle som min tommelfinger. Tak fredag hun er flot.

Skanks??

Fint sprogbrug

Skrevet
Plaskeren skrev, for 16 minutter siden:

Skanks??

Fint sprogbrug

Episk røv. Innovativt!

Skrevet
Plaskeren skrev, for 13 minutter siden:

Skanks??

Fint sprogbrug

Har fjernet det. Det var egentlig ment positivt, men du har ret. Det er ikke passende. Det er mere negativt ladet end jeg tænkte det. Det beklager jeg.

Skrevet
Roger Sterling skrev, for 35 minutter siden:

Hej Jackson.

Du nævner helt klart nogle lækre piger Ingen tvivl om det. Jeg har kneppet Ivy en enkelt gang. Det var godt. De 2 andre har jeg overvejet, men aldrig kommet omkring. Maria er dog fra Venezuela. Men har du set hende live?. Det kan godt være at jeg er lidt småforelsket her 5 mdr efter at jeg besluttede ikke at orke det projekt. Hun er virkelig vild. Fuldstændig glat hud, kæmpe særdeles velbyggede silikonebryster, episk røv, smukke muskuløse ben. Og ankler smalle som min tommelfinger. Tak fredag hun er flot.

har været sammen med alle de omtalte, og Maria talte portugisisk med mig hvilket fortæller mig hun er fra Brasilien...

Skrevet
Roger Sterling skrev, den 30.12.2021 at 21:49:

Har besøgt Maria 3 gange. Første gang var hun så fantastisk at være sammen med, at jeg købte 6 timer med hende.

Roger Sterling skrev, den 30.12.2021 at 21:49:

Hun koster 3000 kr i timen minimum. 

Du betalte altså 18 000 kr? Ja for det beløb skal man jo helst være nogenlunde tilfreds hvis penge stadig har nogen som helst betydning.

Skrevet
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Du betalte altså 18 000 kr? Ja for det beløb skal man jo helst være nogenlunde tilfreds hvis penge stadig har nogen som helst betydning.

Ja det er rigtig. Tror måske der var en lille rabat ved 3 overførsel. Husker det ikke helt nøjagtig.

• 4 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.