Hop til indhold
Samanthawild

Rigtig godt nytår 2022 og tak for det gamle.

Recommended Posts

Kære allesammen <3

Et år er ved at gå på hæld, præcis som mange andre år før det, men for pokker et mærkeligt år med corona og restriktioner, og rigtig mange ting man har skullet forholde sig til. 

Det har været vanskeligt på mange måder synes både jeg, og de piger, jeg er arbejder sammen med. Hvad har vi måttet gøre og,hvad har vi skullet tage stilling til. Oven

Oveni det, så har der også været jer mænd, vi har skullet forholde os til:D og det er jo en meget blandet landhandel. I det store hele vil vi sige, at det har været en positiv oplevelse for os amatør, delvise prof.piger. Efterhånden har vi fået sorteret de værste fra. Vi bliver dog stadigvæk snydt ind imellem, men vi har fået mere fat i den lange ende, og kan bedre gennemskue de fakere og snydere der er. Vores blokeringsliste er en stor hjælp til dette. 
Så til jer, der er sluppet igennem nåleøjet. Tusinde tak for nogle megafede sexoplevelser, grin og gode snakke om alt muligt. Mange af jer er blevet stamkunder hos en eller flere af os, og det er vi supertaknemmelige for. Vi synes at sexen bliver bedre og bedre, jo mere vi ses. 

Vi håber at I har syntes om os, og den service vi leverer eller prøver at levere. Vi prøver at leve op til det vi skriver i vores annoncer, og at vores billeder er retvisende. Hvis ikke I er tilfredse så skriv det venligst til os, så vi kan forbedre os, men igen. Det handler også om kemi og den måde du er på som mand. Rigtig mange af jer, skriver private søde tilbagemeldinger til os, og det luner og giver meget mere end I tror. Så mange tusinde tak for det <3

I ønskes et rigtig godt nytår og med håb om at mødes igen i 2020. PAS PÅ JER SELV DERUDE. 
Stort nytårsknus ønskes i fra 

VIKTORIA,KAMILLA, CAMILLA, JULIE, ANETTE, TINA OG SAMANTHA :P

Vi er alle danske kvinder i alderen 21 TIL 46 år. Vi er ikke fuldtidspiger i forhold til det frække, men annoncerer fra 1 til 6-8 gange om måneden, alt efter hvem det er, og vores tid i dette frække univers. Ps. Ville gerne have sat et billede ind af os hver, men vores jpeg filer accepteres åbenbart ikke. Der bliver meldt fejl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 4 minutter siden:

Skulle man lave et fortsæt til ‘2020’….I kan åbenbart rejse baglæns udover alt det andet skønne, I kan….

A men

C hit med c

J eg

K an da kun

S ende samme 

T ak og hilsen retur 

V enlig hilsen 

Stærkt indlæg. Dit navn skræmmer. Eller strøg du sgu nok op foran. Kom helskindet ind i ‘2020’. Så må vi se, om man kan slippe gennem nåleøjet. Trygt at vide I screener og gør det af lyst. 

Samanthawild skrev, for 9 minutter siden:

håb om at mødes igen i 2020

Del dette indlæg

Link til indlæg

I lige måde Samanthawild. Jeg har ikke haft glæden ved at hilse på dig, men jeg har da set nogle af dine svar/indlæg  :)  Du er da helt bestemt en GP med hjertet det rette sted.

Jeg er (sikkert som alle andre herinde) glade for at du/I kan holde dampen oppe og give os (mænd/fyre) nogle super gode oplevelser på positiv skalaen. Det er måske ikke lige jer, at jeg har været heldige at møde (endnu) men så har det i stedet været nogle af jeres medsøstre.

Rigtig godt nytår til jer piger  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Samanthawild skrev, for 10 minutter siden:

Kære allesammen <3

Et år er ved at gå på hæld, præcis som mange andre år før det, men for pokker et mærkeligt år med corona og restriktioner, og rigtig mange ting man har skullet forholde sig til. 

Det har været vanskeligt på mange måder synes både jeg, og de piger, jeg er arbejder sammen med. Hvad har vi måttet gøre og,hvad har vi skullet tage stilling til. Oven

Oveni det, så har der også været jer mænd, vi har skullet forholde os til:D og det er jo en meget blandet landhandel. I det store hele vil vi sige, at det har været en positiv oplevelse for os amatør, delvise prof.piger. Efterhånden har vi fået sorteret de værste fra. Vi bliver dog stadigvæk snydt ind imellem, men vi har fået mere fat i den lange ende, og kan bedre gennemskue de fakere og snydere der er. Vores blokeringsliste er en stor hjælp til dette. 
Så til jer, der er sluppet igennem nåleøjet. Tusinde tak for nogle megafede sexoplevelser, grin og gode snakke om alt muligt. Mange af jer er blevet stamkunder hos en eller flere af os, og det er vi supertaknemmelige for. Vi synes at sexen bliver bedre og bedre, jo mere vi ses. 

Vi håber at I har syntes om os, og den service vi leverer eller prøver at levere. Vi prøver at leve op til det vi skriver i vores annoncer, og at vores billeder er retvisende. Hvis ikke I er tilfredse så skriv det venligst til os, så vi kan forbedre os, men igen. Det handler også om kemi og den måde du er på som mand. Rigtig mange af jer, skriver private søde tilbagemeldinger til os, og det luner og giver meget mere end I tror. Så mange tusinde tak for det <3

I ønskes et rigtig godt nytår og med håb om at mødes igen i 2020. PAS PÅ JER SELV DERUDE. 

Vi er alle danske kvinder i alderen 21 TIL 46 år. Vi er ikke fuldtidspiger i forhold til det frække, men annoncerer fra 1 til 6-8 gange om måneden, alt efter hvem det er, og vores tid i dette frække univers. Ps. Ville gerne have sat et billede ind af os hver, men vores jpeg filer accepteres åbenbart ikke. Der bliver meldt fejl. 

Hej Samantha og pigerne,

Tak for denne dejlige og informative nytårshilsen. Klasse!

Jeg har endnu ikke besøgt nogen af jer søde piger, men vil meget gerne. Indtil da alt det bedste herfra og Godt Nytår til jer alle fra

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

I gør en forskel, dejligt koncept eller samarbejde i har.

Godt nytår til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...